Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen dit ,Marokkanen dat.............

20-12-2002, 18:15
Wollah klaar ik ben het zat. Ik kan er niet meer tegen.Lijkt wel of alles alleen om de marokkanen draait. Elke dag weer , marokkanen dit marokkanen dat.Wejaaaaaaaw aub, doe normaal. Bestaan er nog dingen in NEDERLAND waarbij het woord marokkanen niet wordt gebruikt.
Als ik nu kijk naar alle topics dan is het bijna alleen maar slecht nieuws over Marokkanen, terwijl we zelf marokkanen zijn

??????

marokkanen , marokkanen , marokkanen , marokkanen..

20-12-2002, 19:28

Marokkanen , marokkanen , marokkanen , marokkanen marokkanen , marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokk anen,marokkanen,marokkanen,Marokkanen , marokkanen , marokkanen , marokkanen marokkanen , marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokk anen,marokkanen,marokkanen,Marokkanen , marokkanen , marokkanen , marokkanen marokkanen , marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokk anen,marokkanen,marokkanen,Marokkanen , marokkanen , marokkanen , marokkanen marokkanen , marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokk anen,marokkanen,marokkanen,Marokkanen , marokkanen , marokkanen , marokkanen marokkanen , marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokk anen,marokkanen,marokkanen,Marokkanen , marokkanen , marokkanen , marokkanen marokkanen , marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokk anen,marokkanen,marokkanen,Marokkanen , marokkanen , marokkanen , marokkanen marokkanen , marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokk anen,marokkanen,marokkanen,Marokkanen , marokkanen , marokkanen , marokkanen marokkanen , marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokkanen,marokk anen,marokkanen,marokkanen,

20-12-2002, 19:39
heej that's life en het is aan jou om je goed of slecht te gedragen in je leven. Mij kan het niet zo veel schelen wat men over marokkanen denkt. Ik ben met mijne eigen dingetje bezig. Wordt er of hoor ik iets onrechtvaardigs zeggen over Marokkanen dan zal ik degene die die opmerking maakt ook laten weten wat ik er van denk en verder moet je weten, je leven is maar een test en jij moet zien te slagen!

20-12-2002, 21:49

Citaat:
Origineel gepost door Leipemocro
Wollah klaar ik ben het zat. Ik kan er niet meer tegen.Lijkt wel of alles alleen om de marokkanen draait. Elke dag weer , marokkanen dit marokkanen dat.Wejaaaaaaaw aub, doe normaal. Bestaan er nog dingen in NEDERLAND waarbij het woord marokkanen niet wordt gebruikt.
Als ik nu kijk naar alle topics dan is het bijna alleen maar slecht nieuws over Marokkanen, terwijl we zelf marokkanen zijn

??????

Ja jongen, tegenwoordig heeft iedereen last van marokkanen-syndroom. Over een tijdje zijn de marokkanen uit, ben benieuw wie de trend voortzet.

21-12-2002, 14:57

21-12-2002, 16:56

Citaat:
Origineel gepost door Leipemocro

??????

hahahahah je hebt hellemaal gelijk...
ik heb het er ook vaak over en dan krijg ik meestal als reactie...'ooh dat moet je je niet aantrekken,, nou echt wel.. want ik ben het hellemaal zat.. als er een hollander, surinamer, antiliaan, chinees,, of what ever een misdaat pleegt dat kom er dit in de media te staan:

17 jarige leidenaar heeft rabobank overvallen. De politie was er snel bij, de jongen is ondertussen al gehoord en krijgt van de rechter 1 jaar celstraf waarvan 11 maanden onvoorwaardelijk...

is natuurlijk maar een voorbeeld, en een beetje overdreven maar kijk let op wat er staat als een marokkaan de zelfde misdaat pleegt: dan staat er:

17 jarige MAROKKAANSE Amsterdammer heeft rabobank overvallen. De politie was er snel bij, de jongen is ondertussen al gehoord en krijgt van de rechter 3 Jaar celstraf warvan 1 maand onvoorwaardelijk. De eigenaar van de rabobank wil verder nog in een hoger beroep gaan. Daar over hoort waarscheinlijk meer in onze volgende uitzending...
etc etc..

Oke ik overdrijf een beejte met de straffen maar als het een marokkaan geweest is he. dan moeten ze even heeeel nederland even laten weten dant het weer een marokkaan geweest was....

laats hadden ze het hier in de buurt ook over.. over een streekkrant.. ze hadden er over geklaagd... weet je wat ze er toen van hadden gemaakt:

een 17 jarige Noord-Afrikaanse Amsterdammer....enz

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!! !!

je word er hellemaal para van...

maar het is tegenwoordig niet alleen de marokkanen... maar vooral de laatsteteid de MOSLIMS... En dat maakt me echt kwaad...
ze laten alle geloven met rust.. zelfs die para mensen jahova getuigen (of hoe ze ook maar heten) en die satan gelovigen die van alles met hun zelf en andere doen... en de moslims nee nee die kunnen ze niet gewoon rustig allah aan laten bidden nee . ze moeten ons altijd weer lastig vallen

IWA WAAROM WAAROM LATEN ZE ONS GEWOON NIET MET RUST!!????

21-12-2002, 17:01

:hammer:

dat is wat ik met die media ga doen

21-12-2002, 17:13
He miss 17 je hebt helemaal gelijk en zal ik je helpen,

21-12-2002, 17:37
Hahahhah jullie zijn grappig. Maar eerlijk is eerlijk DE marokkanen en daar bedoel ik mee die straat jongens maken het er zelf naar om zo in de spotlight te staan? of niet. Oke de media die doet er dan een schepje bovenop en dat is verkeerd. Maar goed hoe mujaheed het brengt we hebben wel aandacht.....

T.

21-12-2002, 18:04
Voordat je het weet gaan ze poppetjes (van die actiefiguurtjes) maken van marokkanen.Ik zie het al helemaal voor me, bij de bart smit.

21-12-2002, 22:53
Wat hoort niet in dit rijtje thuis???????

22-12-2002, 00:22
Ja jongen, tegenwoordig heeft iedereen last van marokkanen-syndroom. Over een tijdje zijn de marokkanen uit, ben benieuw wie de trend voortzet.

ik hoop turken

22-12-2002, 12:22

Weet je wat jij moet doen dan foldertje HOE LEUK ZIJN MAROKKAANEN ? halen