Bekijk volle/desktop versie : dromen over de dood



09-11-2010, 23:26
ik heb gedroomd dat ik dood was gegaan in mn droom....ik las de soera 3am jatasa-aloen keihard uit de koran..ik las het op de manier van een imaam...maar ik kon het niet afmaken, ik wist niet meer hoe, en deed een deur open, waardoor ik buite stond dit speelde in de n8 plaats, en toen was er 1 bliksem en alles leek snel te gaan om me heen, en ik voelde alsof mijn roe7(ziel) mijn lichaam wou verlaten , het begon onder mn voeten, terwijl ik dat voelde schreeuwde ik in mn droom wetend dat dit t was voor me ''ik ben aan et dood gaan'' en werd schreeuwend wakker.....


gair wa salamen....


maar ik ben nu zo bangg, et leek net echt, alleen leef ik nu nog.... wie kan me dit uitlegge aub!!!

soekran

10-11-2010, 01:42


Ik heb dat ook zo vaak gehad. Een keer werd ik zelfs doodgeschoten
Volgens een islamitisch droomboek die ik in huis heb betekent doodgaan dat je spiritueel gezien je zal ontwikkelen. Zelden betekent het dat je echt dood zal gaan zeg maar..

10-11-2010, 02:00

Citaat door Rookii:
Ik heb dat ook zo vaak gehad. Een keer werd ik zelfs doodgeschoten
Volgens een islamitisch droomboek die ik in huis heb betekent doodgaan dat je spiritueel gezien je zal ontwikkelen. Zelden betekent het dat je echt dood zal gaan zeg maar..



ik hoop t man, maar ik vindt het wel een naar droom.....

10-11-2010, 02:02

Citaat door hmimi:
ik heb dat ook gehad , en de laast 4 maanden denk alleen aan de dood echt raar. en kom dingen alleen tegen wat met de dood te maken hebben



pff soebhana alah, is echt enggg man, maar gair wasalamen

ps: ik durf nie te slapen man