Bekijk volle/desktop versie : Macadamia herstel olie voor langer haar



09-11-2010, 11:36
Wie heeft dit weleens gebruikt en wat is jouw ervaring?

http://link.marktplaats.nl/391835762

14-11-2010, 15:15


Ik ken het niet, misschien kun je even opzoek gaan naar ervaringen van mensen door dit op te googlen.

14-11-2010, 15:39

Citaat:

Gisterenmiddag mijn langverwachte haarverzorgingsproducten ontvangen van Macadamia Natural Oil, een nieuw up-coming merk in haarverzorgingsproducten en ik moet zeggen ik ben er erg van onder de indruk!
Mijn haar heeft de laatste tijd erg geleden onder de vele verfsessies en blonderingen en was erg droog geworden, het zag er erg slecht uit. Maar ik heb weer hoop dank zij deze producten!


Ik heb, nadat ik de super enthousiaste reviews had gelezen meteen de ultieme box besteld bij beautybay.com en gisteren was het dan zover dat ik het pakket in handen kreeg!
Vanochtend heb ik meteen de rejuvenating shampoo en het healing oil treatment uitgeprobeerd en zoals gezegd, het overtreft echt mijn verwachtingen.
Al na één behandeling ziet mijn haar er echt veel beter uit, het is meer gevoed en het glanst echt super zonder dat het er vet uit ziet.

bron: meisjehip.nl

14-11-2010, 23:03

Citaat door yasminne:
bron: meisjehip.nl



awww dank je wel

17-11-2010, 12:17


dames ik heb hem gekocht ik hou jullie op de hoogte Hij ruikt alvast heel lekker net als Angel parfum hihi, alvast 1 pluspunt

23-11-2010, 15:18
Zo kreeg vandaag veel leuke complimentjes over mijn haar dat het er gezond en vol uitziet Ik hou jullie op de hoogte

23-11-2010, 22:28
kijk een filmpje hierover