Bekijk volle/desktop versie : Jij komt er achter dat jouw zoon of dochter



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-11-2010, 19:32
in dezelfde klas zitten met een bastaard of een kind waarvan de vader of moeder een grote crimineel is. Zijn mama komt hem dagelijks halen. Voer jij spontaan een gesprek mee of probeer jij haar te ontwijken?

Ik zou een andere school zoeken voor mijn zoon. Desnoods naar een andere stad of land verhuizen.

08-11-2010, 19:35


subhannaAllah! Wat een denkwijze!

08-11-2010, 19:36
wat kan een bastaardkind eraan doen?



inderdaad, ga maar verhuizen, minder domme mensen in NL!

08-11-2010, 19:44

Citaat door tangia26:
wat kan een bastaardkind eraan doen?



inderdaad, ga maar verhuizen, minder domme mensen in NL!


In de beste gevallen gaat mijn zoon met hem sympatiseren. Of gaat hij van hem leren dat gemeenschap buiten het huwelijk wel mag.

Het zijn maar voorbeelden.

08-11-2010, 19:47


Wat verveling met iemand kan doen.

08-11-2010, 19:49
Zo damn ik dacht niet dat het nog erger kon het kortzichtigheid op deze site, maar het bewijst maar weer 't kan altijd erger Maarja de intelligentie is ook ver te zoeken hierzo

08-11-2010, 19:50

Citaat door Aboe_Qaboe:
In de beste gevallen gaat mijn zoon met hem sympatiseren. Of gaat hij van hem leren dat gemeenschap buiten het huwelijk wel mag.

Het zijn maar voorbeelden.





Ga dan emigreren randdebiel, dit is een westers land.

08-11-2010, 19:52
Hoe oud ben jij? Ik had je wijzer/volwassener ingeschat............

08-11-2010, 19:54
Kan iemand hierop effe objectief reageren?

Alvast bedankt.

08-11-2010, 19:56

Citaat door dunja:
Hoe oud ben jij? Ik had je wijzer/volwassener ingeschat............


Ik wist niet dat jij mij kent.

08-11-2010, 19:56
dan blijf je je hele leven bezig met verhuizen ..het gaat erom hoe jij je kinderen opvoed, wat ze van jou meekrijgen om de buitenwereld aan te kunnen.. dan hoef je niet te vrezen voor een klasgenoot die een andere levenswijze heeft dan de jouwe

08-11-2010, 20:13

Citaat door __Nada:
dan blijf je je hele leven bezig met verhuizen ..

het gaat erom hoe jij je kinderen opvoed, wat ze van jou meekrijgen om de buitenwereld aan te kunnen.. dan hoef je niet te vrezen voor een klasgenoot die een andere levenswijze heeft dan de jouwe


Zijn er dan overal zulke verschijnsellen?

Jij hebt gelijk, maar ik kan altijd de risico's minimaliseren, toch?

08-11-2010, 20:15



Citaat door Aboe_Qaboe:
In de beste gevallen gaat mijn zoon met hem sympatiseren. Of gaat hij van hem leren dat gemeenschap buiten het huwelijk wel mag.

Het zijn maar voorbeelden.



Welkom op de wereld zoiets kan je niet voorkomen, tenzij je naar Mars of Pluto gaat verhuizen, alleen ben ik bang dat jouw kind dan geen leraar zal hebben

08-11-2010, 20:18

Citaat door Aboe_Qaboe:
In de beste gevallen gaat mijn zoon met hem sympatiseren. Of gaat hij van hem leren dat gemeenschap buiten het huwelijk wel mag.

Het zijn maar voorbeelden.


Wie zegt dat het kindje weet dat hij een buitenechtelijk kind is?

08-11-2010, 20:19
En uh, je kan proberen naar een ander land te verhuizen want in elke klas hier in NL zitten wel buitenechtelijke kinderen, maar goed daar loop je ook risico...


Pagina's : [1] 2 3 4 5