Bekijk volle/desktop versie : Ervaring met niet-marokkaanse jongens?



Pagina's : [1] 2 3 4

08-11-2010, 17:15
Hoi,

Ik ben een meid van 21 en heb na een aantal relaties met marokkaanse jongens eindelijk weer iemand gevonden die mijn hartje sneller doet kloppen. Hij is gewoon alles wat ik zoek in een man alleen het enige nadeel is dat hij helaas niet Marokkaans is. Gelukkig vind ik liefde niet rasgebonden en heb ik er geen moeite mee, maar het is wel een nieuwe ervaring voor me dus ik ben benieuwd of hier dames zijn met dezelfde ervaringen die mij kunnen vertellen wat er zo verschillend is aan een jongen die niet dezelfde achtergrond heeft als ikzelf.

Op negatieve reacties zal ik niet reageren. Pm's uiteraard ook welkom.

Groetjes,

Fadoua

08-11-2010, 17:17


is tie wel moslim? of vind je dat ook nie belangrijk

08-11-2010, 17:24

Citaat door hageneesss:
is tie wel moslim? of vind je dat ook nie belangrijk


Oh wat zou deze wereld toch zijn zonder heerlijk sarcasme

08-11-2010, 17:25
als jullie maar op een lijn zitten qua Islam, en beide families het huwelijk zegenen. Dan is er naar mijn idee niets aan de hand.

08-11-2010, 17:25



Citaat door Khataar:
Oh wat zou deze wereld toch zijn zonder heerlijk sarcasme



08-11-2010, 17:26
en trek je niets aan van negatieve reacties, die zijn er en zullen altijd blijven ;-)

08-11-2010, 17:31
Er is nog helemaal niets. Ik heb pas relatie met hem en qua toekomst heb ik het nog niet bekeken eigenlijk.

08-11-2010, 17:31
Waarom relaties?

Waaaaaaarooooooooooom?!?!?!?!

08-11-2010, 17:33

Citaat door __Nora__:
Waarom relaties?

Waaaaaaarooooooooooom?!?!?!?!


omdat je dan lekker kan tongen en knuffelen enzo, misschien wel meer DUHHH

08-11-2010, 17:34

Citaat door sabreen007:
en trek je niets aan van negatieve reacties, die zijn er en zullen altijd blijven ;-)


niet altijd

08-11-2010, 17:34

Citaat door hageneesss:
omdat je dan lekker kan tongen en knuffelen enzo, misschien wel meer DUHHH



Goh, wat een geweldig vooruitzicht.

Misschien moet ik het dan ook maar eens gaan doen.

08-11-2010, 17:36

Citaat door Sexy_Fadoua:
Hoi,

Ik ben een meid van 21 en heb na een aantal relaties met marokkaanse jongens eindelijk weer iemand gevonden die mijn hartje sneller doet kloppen. Hij is gewoon alles wat ik zoek in een man alleen het enige nadeel is dat hij helaas niet Marokkaans is. Gelukkig vind ik liefde niet rasgebonden en heb ik er geen moeite mee, maar het is wel een nieuwe ervaring voor me dus ik ben benieuwd of hier dames zijn met dezelfde ervaringen die mij kunnen vertellen wat er zo verschillend is aan een jongen die niet dezelfde achtergrond heeft als ikzelf.

Op negatieve reacties zal ik niet reageren. Pm's uiteraard ook welkom.

Groetjes,

Fadoua


Ik zie het al je bent arabisch, volg je arabische gedachten maar goed en doe wat je hart zegt

08-11-2010, 17:37



Citaat door Sexy_Fadoua:
Hoi,

Ik ben een meid van 21 en heb na een aantal relaties met marokkaanse jongens eindelijk weer iemand gevonden die mijn hartje sneller doet kloppen. Hij is gewoon alles wat ik zoek in een man alleen het enige nadeel is dat hij helaas niet Marokkaans is. Gelukkig vind ik liefde niet rasgebonden en heb ik er geen moeite mee, maar het is wel een nieuwe ervaring voor me dus ik ben benieuwd of hier dames zijn met dezelfde ervaringen die mij kunnen vertellen wat er zo verschillend is aan een jongen die niet dezelfde achtergrond heeft als ikzelf.

Op negatieve reacties zal ik niet reageren. Pm's uiteraard ook welkom.

Groetjes,

Fadoua



tbarakallah 3lik a benti je doet het goed, paar relaties osavi....ga zo door....
heb niet aan de tokeomst gedacht, waar denk je dan wel aan als je een relatie met een jongen neemt????

08-11-2010, 17:37

Citaat door Zwantos:
Ik zie het al je bent arabisch, volg je arabische gedachten maar goed en doe wat je hart zegt

boohoo

08-11-2010, 17:37

Citaat door __Nora__:
Waarom relaties?

Waaaaaaarooooooooooom?!?!?!?!


Kan je met iemand je leven delen die je verder niet kent dan?..

Pagina's : [1] 2 3 4