Bekijk volle/desktop versie : Wanneer een cupido z'n werk doet



Pagina's : [1] 2 3

07-11-2010, 22:42
Als een pijl in je hart, op het moment dat je haar ziet. Je wordt stralend, blij, wat een magisch gevoel. Je denkt niet vies. Je wilt gewoon dat ze een deel is van je ziel en jij die van haar. Je zegt #%$# op met alle anderen. Deze heeft mij geraakt. Wie heeft dat meegemaakt laatste tijd. Ik gisteren

07-11-2010, 22:43


Oh je zag me wel, ik was toch even bang dat ik weer langs had moeten lopen.

07-11-2010, 22:47

Citaat door Fietsenmaakster:
Oh je zag me wel, ik was toch even bang dat ik weer langs had moeten lopen.




07-11-2010, 22:48

Citaat door Fietsenmaakster:
Oh je zag me wel, ik was toch even bang dat ik weer langs had moeten lopen.

Ben je een fietsenmaker? Wat een afknapper

07-11-2010, 22:51


Mannen hebben dat bij elke mooie vrouw.

07-11-2010, 22:52

Citaat door Sharingan:
Ben je een fietsenmaker? Wat een afknapper


Afknapper?
Je hoeft je nooit meer zorgen te maken als je een klapband hebt, ik ben jouw redster in nood en je komt nooit meer te laat op je werk.

07-11-2010, 22:53

Citaat door Marocciina:
die is goeddd


Citaat door mocro_chickie:



07-11-2010, 22:57

Citaat door Vydushki:
Mannen hebben dat bij elke mooie vrouw.


Niet per se. Jij definieert het anders. Je kan niet met iedereen samen willen zijn, ik heb het daarover. Tuurlijk ik kan ook een vrouw mooi vinden. Als je een mooie vrouw lelijk noemt ben je gewoon homo als manzijnde. Maar moet je dat zeggen tegen degene van wie je houdt? Dat is onrespectloos. En sowieso hoe wijzer men wordt hoe minder je let op anderen. Mocht je gelukkig zijn met degene die je hebt zal je daar genoegen mee nemen.
Maar het leven is niet zo simpel helaas

07-11-2010, 22:58

Citaat door Sharingan:
Niet per se. Jij definieert het anders. Je kan niet met iedereen samen willen zijn, ik heb het daarover. Tuurlijk ik kan ook een vrouw mooi vinden. Als je een mooie vrouw lelijk noemt ben je gewoon homo als manzijnde. Maar moet je dat zeggen tegen degene van wie je houdt? Dat is onrespectloos. En sowieso hoe wijzer men wordt hoe minder je let op anderen. Mocht je gelukkig zijn met degene die je hebt zal je daar genoegen mee nemen.
Maar het leven is niet zo simpel helaas


Jawel, soms wil je gewoon tijdelijk bij een vrouw zijn en soms langer.


07-11-2010, 22:59

Citaat door Fietsenmaakster:
Afknapper?
Je hoeft je nooit meer zorgen te maken als je een klapband hebt, ik ben jouw redster in nood en je komt nooit meer te laat op je werk.


Wil je me heel graag helpen. Ik heb allemaal kapotte fietsen in de schuur maar mn ov is nu ook wel goed genoeg

07-11-2010, 23:01

Citaat door Vydushki:
Jawel, soms wil je gewoon tijdelijk bij een vrouw zijn en soms langer.



dat is niet de gedachtegang van een moslim. Soms wil je eeuwig bij iemand zijn. Hoe mooi is dat

07-11-2010, 23:05

Citaat door Sharingan:
Wil je me heel graag helpen. Ik heb allemaal kapotte fietsen in de schuur maar mn ov is nu ook wel goed genoeg


Om te komen bij het OV heb je een goede fiets nodig, is het niet?
Ik hoef echt niet veel te doen om ervoor te zorgen dat je niet zonder me kunt.

07-11-2010, 23:13



Citaat door Fietsenmaakster:
Om te komen bij het OV heb je een goede fiets nodig, is het niet?
Ik hoef echt niet veel te doen om ervoor te zorgen dat je niet zonder me kunt.


Als je maar een goede fiets hebt inderdaad
super, een geliefde die me voorziet van een gerepareerde fiets. Maar alleen daarmee ben ik nog niet tevreden

07-11-2010, 23:17

Citaat door Sharingan:
Als je maar een goede fiets hebt inderdaad
super, een geliefde die me voorziet van een gerepareerde fiets. Maar alleen daarmee ben ik nog niet tevreden


Ach schatje, kom maar op, laten we je lijstje maar gauw afvinken.

07-11-2010, 23:31
Ik heb eigenlijk geen lijstje. Als je maar goed kan koken

Pagina's : [1] 2 3