Bekijk volle/desktop versie : Wat doe jij bij je SM?



Pagina's : [1] 2 3 4

07-11-2010, 22:35
Ik vraag me af wat je zoal doet bij je SM. Zit je alleen? Blijf je meestal eten? Help je haar dan mee? Of krijg je alles voorgeschoteld? Help je mee in het huishouden? Of iets anders?

Ik ben benieuwd

07-11-2010, 22:42


meehelpen ik kan zoiezo niet blijven zitten ik moet bewegen..

07-11-2010, 22:47
met mijn benen over elkaar te lounchen op de bank. zo nu en dan een nageltje vijlen en van mijn -sm made -koffie te nippen.

sorry kan het ook niet helpen dat haar bank lekkerder zit dan die uitgezakte zwarte markt banken van mij

07-11-2010, 22:49
Ligt eraan...Als ik zin heb om te helpen doe ik dat waar ik kan.....
Maar echt het huishouden doen etc, nee dat doe ik niet....Kom daar meestal na werktijd of in het weekend na dat het huishouden al gedaan is.....

Wat afwassen en afruimen kan nooit kwaad....

07-11-2010, 22:51


Myn schoonmoeder heeft nog jongere dochters dus als zij er zijn ga ik echt niet zitten helpen terwijl zij lekker op de bank liggen en tv kijken..als er niemand is help ik wel.

07-11-2010, 22:52
ik zit gewoon...
Als ik wil opstaan om te helpen ofzo dan zegt ze altijd; nee ga zitten je moet helemaal niets doen ik ga het doen...
Ik voel me dan wel soms schuldig maar ja... als ze het zo wilt kan ik er niets aan veranderen..
Dus ik doe helemaal niets

07-11-2010, 22:55

Citaat door ik_gewoon:
ik zit gewoon...
Als ik wil opstaan om te helpen ofzo dan zegt ze altijd; nee ga zitten je moet helemaal niets doen ik ga het doen...
Ik voel me dan wel soms schuldig maar ja... als ze het zo wilt kan ik er niets aan veranderen..
Dus ik doe helemaal niets


Ja, ik krijg ook altijd te horen dat ik niks hoef te doen en dat ze daar haar ongetrouwde dochters voor heeft. Heeft ze wel gelijk in, daar niet van...
Maar voormezelf ook, ik ben iemand die toch wat moet doen...Al is het iets kleins...

07-11-2010, 23:08
Haar helpen, dat is niet meer dan normaal.

07-11-2010, 23:09
Vanuit huis hebben we geleerd; waar je ook bent, je helpt altijd mee.

07-11-2010, 23:11

Citaat door marokko_girl:
Vanuit huis hebben we geleerd; waar je ook bent, je helpt altijd mee.


Wij dus ook.!

07-11-2010, 23:16
gewoon helpen, desnoods vragen of ze hulp nodig heeft,in mijn geval is dta niet nodig want binnenkort komt ze naar mij, dus dan doet zij alles voor me zo'n lekkere kraamweek.haha

bij normaal bezoek vraag ik ookaltijd om hulp

07-11-2010, 23:22

Citaat door __Esmaatje__:
Wij dus ook.!

Zo hoort het ook vind ik, jonge dochters of niet. Die zullen ook blij zijn dat je gezellig een helpende hand aanbiedt.

07-11-2010, 23:24



Citaat door marokko_girl:
Zo hoort het ook vind ik, jonge dochters of niet. Die zullen ook blij zijn dat je gezellig een helpende hand aanbiedt.

Ik ben het volledig met je eens.

07-11-2010, 23:38
niks nada noppes.. ze heeft 2 ongetrouwde dochters die te lui zijn om thee te zetten dus ik ben ook te lui om te helpen..
heb het een paar x gedaan in de ramadan ik helemaal kapot werken in de keuken met sm en haaar dochters zaten in de huis/ slaapkamer te slapen of te praten met elkaar..!!!!
jaaaa daaaaggggg ik ben geen slaafje!!!!

07-11-2010, 23:54
Het is net als mijn huis daar, doe alles wat ik dus thuis ook doe zoals koken , schoonmaken, luieren etc

Ze heeft geen thuiswonende kinderen meer.

Pagina's : [1] 2 3 4