Bekijk volle/desktop versie : Na je bruiloft. Geen hotel/bruidssuite!!



Pagina's : [1] 2 3 4

07-11-2010, 22:17
Je bent al de hele dag bezig geweest.
Bruidsjurk aan.
Foto's maken in het park.
Hele avond gedanst, gegeten, genoten van je wedding.
Na het afscheid neemt je man je mee.
Niet richting een hotel/bruidssuite maar richting jou huis!
Plaats hier foto's van hoe je eventueel je slaapkamer kan maken voor jullie eerste nachtje samen!


07-11-2010, 22:19



07-11-2010, 22:20

07-11-2010, 22:20

Citaat door Ambreen:



Van zo een slaapkamer zou ik eerder schrikken

07-11-2010, 22:23


hahah zeer mooi
ik weet dat het onwerkelijk klinkt maar ik zou graag nog direct na mijn trouwfeest die avond . naar dubai willen vertrekken met de vliegtuig . maar dit is slechts een drooooom :-)

07-11-2010, 22:33

Citaat door Misz_Taza:
Van zo een slaapkamer zou ik eerder schrikken


ik heb me doodgelachen bij deze opmerking!
mu-hahahaha

07-11-2010, 22:37
Zouden jullie nog de puf hebben om na zo een zware dag nog de slaapkamer te gaan versieren en nog een paar dingetjes doen daaro

07-11-2010, 22:39

Citaat door MohammedsBride:
ik heb me doodgelachen bij deze opmerking!
mu-hahahaha



ja, dan zou ik echt denken van waar ben ik terecht gekomen

07-11-2010, 22:39

Citaat door Misz_Taza:
Van zo een slaapkamer zou ik eerder schrikken



Wallahila! Alsof er allemaal bloedvlekjes op het bed liggen en de huwelijksnacht moet nog plaats vinden!

07-11-2010, 22:50
Lieve schatjes

Alalhie Kemel Biegajr voor alle dames die gaan trouwen of getrouwd zijn

Ik geloof dat onze lieve mannetjes tijdens de bruiloft even weg kunnen glippen om ons nestje moooi en romantisch te versieren ik geloof dat mijn mannetje dat zou doen want hij is echt romantisch ik zou eerlijk echt kapot moe zijn om nog de slaap kamer te versieren dat hij dat maar doet

07-11-2010, 23:07
Of hij brengt je naar het huis van zijn ouders, DAT lijkt me pas een nachtmerrie. Liever een lelijke misvormde zwaan op het bed, ver weg van iedereen dan dat.

07-11-2010, 23:15
Mijn man had gelukkig de tijd om nog even snel in de ochtend alvast alles gereed te maken. Dus de slaapkamer romantische maken met rozenblaadjes enzo...zag er heel lief uit, overal waxine lichtjes enzo...ik mocht de kamer pas in nadat hij alle lichtjes had aangedaan
Errug lief en leuk gedaan..maar het lijkt me zelf veel bijzonder als je in je huis bent voor de allereerste x, ik denk dat je je dan toch een stuk meer op je gemak bent.

Voor de bruidjes to be, veel succes en maak er een leuke tijd van.Maar weet dat het begin even werken is hahah als je begrijpt wat ik bedoel en dan kunnen er nog heel veel leuke romantische avondjes volgen



07-11-2010, 23:25


Een paar jaar terug toen een goede vriendin van me hertrouwde hebben ik en een paar vriendinnen haar slaapkamer romantisch aangekleed.

Op het bed satijnen lakens en kussens, op de nachtkasjes 2 schalen op voet met drijfkaarsjes en rozen die we geknipt hebben, dus alleen de bloemenknop.

Op een tafeltje hebben we verse aardbeien, een mini-chocoladefondutje en kinderchampagne gezet

En een loper van rozenblaadjes tot aan de voordeur. Was simpel maar mooi...

Veel succes dames!

07-11-2010, 23:26

Citaat door Ambreen:


07-11-2010, 23:28

Citaat door Ambreen:


Dat strijkijzer in de hoek maakt het af.... meteen een hint

Pagina's : [1] 2 3 4