Bekijk volle/desktop versie : Slachtoffers van Loverboys



Pagina's : [1] 2

07-11-2010, 20:56
[ Zitten die op MNL? Zoja, PM me aub.]

Mvg
Unspoken.

07-11-2010, 21:02


'slachtoffers' ja, wnat pa/broer pakt ze op bij een vriendje omdat ze jeuk aan dr kut had en ja dan maar een smoes verzinnen van: ik ben verkracht! Ik ben slachtoffer!

Gimme a break, kunnen vrowuen niet nadenken ofzo?

Met al die media aandacht zou je toch denken dat het nooit zou voorkomen?

Maar ja net als die leugenachtige xxxx Maria Mosterd die loog over haar verkrachtingen en dat ieder het maar moest geloven met haar zogenaamde slachtofferrij, zomaar onschuldige boyz de schuld geven, kuthoeren

07-11-2010, 21:39

Citaat door melkisknap:
'slachtoffers' ja, wnat pa/broer pakt ze op bij een vriendje omdat ze jeuk aan dr kut had en ja dan maar een smoes verzinnen van: ik ben verkracht! Ik ben slachtoffer!

Gimme a break, kunnen vrowuen niet nadenken ofzo?

Met al die media aandacht zou je toch denken dat het nooit zou voorkomen?

Maar ja net als die leugenachtige xxxx Maria Mosterd die loog over haar verkrachtingen en dat ieder het maar moest geloven met haar zogenaamde slachtofferrij, zomaar onschuldige boyz de schuld geven, kuthoeren



Oke,' meiden die in aanraking geweest zijn' dan?


Ja, echt een smerige actie van die Maria Mosterd.

07-11-2010, 21:44

Citaat door melkisknap:
'slachtoffers' ja, wnat pa/broer pakt ze op bij een vriendje omdat ze jeuk aan dr kut had en ja dan maar een smoes verzinnen van: ik ben verkracht! Ik ben slachtoffer!

Gimme a break, kunnen vrowuen niet nadenken ofzo?

Met al die media aandacht zou je toch denken dat het nooit zou voorkomen?

Maar ja net als die leugenachtige xxxx Maria Mosterd die loog over haar verkrachtingen en dat ieder het maar moest geloven met haar zogenaamde slachtofferrij, zomaar onschuldige boyz de schuld geven, kuthoeren



ik geef je hier echt groot gelijk, je zou kunnen zeggen dat die vrouwen nu toch wel slim genoeg moeten zijn om o.a. nooit met een vreemde/vriend naar huis moeten gaan omdat je gewoonweg niet weet waar je in terecht kom.

dit is 1 van de meest voorkomende situatie waarbij die meiden in bed belanden met hun pooier

07-11-2010, 21:46



Citaat door melkisknap:
'slachtoffers' ja, wnat pa/broer pakt ze op bij een vriendje omdat ze jeuk aan dr kut had en ja dan maar een smoes verzinnen van: ik ben verkracht! Ik ben slachtoffer!

Gimme a break, kunnen vrowuen niet nadenken ofzo?

Met al die media aandacht zou je toch denken dat het nooit zou voorkomen?

Maar ja net als die leugenachtige xxxx Maria Mosterd die loog over haar verkrachtingen en dat ieder het maar moest geloven met haar zogenaamde slachtofferrij, zomaar onschuldige boyz de schuld geven, kuthoeren



Groot gelijk

07-11-2010, 21:50

Citaat door melkisknap:
'slachtoffers' ja, wnat pa/broer pakt ze op bij een vriendje omdat ze jeuk aan dr kut had en ja dan maar een smoes verzinnen van: ik ben verkracht! Ik ben slachtoffer!

Gimme a break, kunnen vrowuen niet nadenken ofzo?

Met al die media aandacht zou je toch denken dat het nooit zou voorkomen?

Maar ja net als die leugenachtige xxxx Maria Mosterd die loog over haar verkrachtingen en dat ieder het maar moest geloven met haar zogenaamde slachtofferrij, zomaar onschuldige boyz de schuld geven, kuthoeren



Helemaal gelijk heb je hoor.

07-11-2010, 22:18

Citaat door melkisknap:
'slachtoffers' ja, wnat pa/broer pakt ze op bij een vriendje omdat ze jeuk aan dr kut had en ja dan maar een smoes verzinnen van: ik ben verkracht! Ik ben slachtoffer!

Gimme a break, kunnen vrowuen niet nadenken ofzo?

Met al die media aandacht zou je toch denken dat het nooit zou voorkomen?

Maar ja net als die leugenachtige xxxx Maria Mosterd die loog over haar verkrachtingen en dat ieder het maar moest geloven met haar zogenaamde slachtofferrij, zomaar onschuldige boyz de schuld geven, kuthoeren

Onschuldige boys? Ze zijn beide net zo fout.

07-11-2010, 23:34
Kom zeg! Ze bestaan! Je hebt hierin alleen zoveel verschillende verhalen. Bij de een zeg je eigenschuld, bij de ander zeg je dat ze die pooier moeten neerschieten!
Ik ken een verhaal waarin 2 meisjes hele goede vriendinnen werden. Alleen wist de een niet dat de ander in zo' n soort situatie zat. Op een dag was er een feestje thuis georganiseerd. De ene vriendin zei tegen de ander dat ze ook uitgenodigd was op een feest van haar vriendin. Ze gingen er samen heen. Eenmaal binnen gekomen was er geen weg meer terug. Een paar jongens pakten haar vast en zetten een spuit in haar. Ze werd verkracht en gefotografeerd. Het andere vriendinnetje keek er naar. Toen ze was bijgekomen hebben ze gezegd dat ze is gefotografeerd en dat de foto's naar haar vader worden gestuurd. Ze zag haar zelf naakt en schrok. Ze is naar huis gegaan maar ze werd niet met rust gelaten. Haar zogenaamde vriendinnetje bleef haar bellen en dreigen dat ze mee moest werken. Op de mail ontving ze de foto's. Ze wist dat het over was. Ze moest toegeven anders zou het thuis helemaal misgaan. Nou, ik geloof niet dat ik nog moet vertellen wat er daarna allemaal gebeurde. Maar wat ik wel nog kwijt wil is dat ze nu aids heeft. Haar leven zat er op. Ze bekeerde helemaal tot Allah. Hoofddoek enz. Ze wist dat het einde er aan kwam.
Zij was slachtoffer van iets vreselijk waar ze haar zelf niet tot die richting heeft gebracht! Het was het zogenaamde vriendinnetje! Geen vriendje!

Dus.... Iedereen kan slachtoffer worden! Het is vaak nog door iemand die je al heel lang kent en die je vertouwen heeft gewonnen. Hij gebruikt lieve woorden en daden en misschien nog de woorden van Allah.
Een pilletje in je drinken kan jouw leven veranderen voor altijd. Wees op je hoede!

09-11-2010, 16:17

Citaat door Eternety:
Kom zeg! Ze bestaan! Je hebt hierin alleen zoveel verschillende verhalen. Bij de een zeg je eigenschuld, bij de ander zeg je dat ze die pooier moeten neerschieten!
Ik ken een verhaal waarin 2 meisjes hele goede vriendinnen werden. Alleen wist de een niet dat de ander in zo' n soort situatie zat. Op een dag was er een feestje thuis georganiseerd. De ene vriendin zei tegen de ander dat ze ook uitgenodigd was op een feest van haar vriendin. Ze gingen er samen heen. Eenmaal binnen gekomen was er geen weg meer terug. Een paar jongens pakten haar vast en zetten een spuit in haar. Ze werd verkracht en gefotografeerd. Het andere vriendinnetje keek er naar. Toen ze was bijgekomen hebben ze gezegd dat ze is gefotografeerd en dat de foto's naar haar vader worden gestuurd. Ze zag haar zelf naakt en schrok. Ze is naar huis gegaan maar ze werd niet met rust gelaten. Haar zogenaamde vriendinnetje bleef haar bellen en dreigen dat ze mee moest werken. Op de mail ontving ze de foto's. Ze wist dat het over was. Ze moest toegeven anders zou het thuis helemaal misgaan. Nou, ik geloof niet dat ik nog moet vertellen wat er daarna allemaal gebeurde. Maar wat ik wel nog kwijt wil is dat ze nu aids heeft. Haar leven zat er op. Ze bekeerde helemaal tot Allah. Hoofddoek enz. Ze wist dat het einde er aan kwam.
Zij was slachtoffer van iets vreselijk waar ze haar zelf niet tot die richting heeft gebracht! Het was het zogenaamde vriendinnetje! Geen vriendje!

Dus.... Iedereen kan slachtoffer worden! Het is vaak nog door iemand die je al heel lang kent en die je vertouwen heeft gewonnen. Hij gebruikt lieve woorden en daden en misschien nog de woorden van Allah.
Een pilletje in je drinken kan jouw leven veranderen voor altijd. Wees op je hoede!


Dat verhaal ken ik ook ja. Ach ja, meningen zijn er nogal over verdeeld.

09-11-2010, 17:33
Die Maria Mosterd is gewoon mediaGEIL echt een smerig goodkoop vies wijf.

Maar ik vind niet dat je met zulke vreselijke gebeurtenissen moet spotten. Vergeet niet dat zulke dingen echt kunnen gebeuren! Het zal je maar overkomen !

09-11-2010, 17:45

Citaat door HappyLady:
Er zijn wel degelijk slachtoffers van loverboys, die echt slachtoffer zijn. Dan kan je zeggen we zijn nu toch slim genoeg, maar vergeet niet dat de meeste slachtoffers een geestelijke beperking hebben (iq onder de 80) en veelal uit probleemgezinnen komen. Ik begeleid enkele van deze meisjes en ja sommige zijn ook hier actief, maar ik ga geen nicks hier zetten



Nee meid dat moet je zeker ook niet doen, om te voorkomen dat sommige mannetjes daar misbruik van kunnen maken

09-11-2010, 20:44

Citaat door johnhoward:
ja ik ben slachtoffer geweest van een lovergirl. er werden mij mooie geschenken in het vooruitzicht gesteld, ewa toen moest ik met oude lelijke dames naar bed en werd enkel betaald met ''ewa ja je hebt toch plezier gehad'... ik ben bezig met reclassering komt goed


.

09-11-2010, 20:46



Citaat door sweetlady2010:
Die Maria Mosterd is gewoon mediaGEIL echt een smerig goodkoop vies wijf.

Maar ik vind niet dat je met zulke vreselijke gebeurtenissen moet spotten. Vergeet niet dat zulke dingen echt kunnen gebeuren! Het zal je maar overkomen !



Ja, Maria Mosterd. Zo slecht boek! Gore leugens erin .Maar ja een boek moet immers vekopen, en dat heeft ze wel goed gedaan.

09-11-2010, 20:48

Citaat door HappyLady:
Er zijn wel degelijk slachtoffers van loverboys, die echt slachtoffer zijn. Dan kan je zeggen we zijn nu toch slim genoeg, maar vergeet niet dat de meeste slachtoffers een geestelijke beperking hebben (iq onder de 80) en veelal uit probleemgezinnen komen. Ik begeleid enkele van deze meisjes en ja sommige zijn ook hier actief, maar ik ga geen nicks hier zetten


Tuurlijk ga je die nicks hier niet zetten. Als ze me uit zichzelf zouden willen PM-en, fijn. Zo niet, is ook goed.

Ja, loverboys weten welke ze eruit moeten pikken. Een meid die niet sterk in d'r schoenen staat.

09-11-2010, 20:50

Citaat door Unspoken.:
Oke,' meiden die in aanraking geweest zijn' dan?


Ja, echt een smerige actie van die Maria Mosterd.



omdat hij met een mening komt verander je heel je topic??


er zijn genoeg dames die in aanmerking zijn gekomen met loverboys en nu geen normaalleven meer kunnen leiden.....
en dat ze jeuk hadden?? tjah dan hadden die jongens eens wat meer respectmoeten hebben en vrees!!!

tenslotte:boys make bitches


ps: eenmening van een jonge en dames kunnen zo van gedachte veranderen...mijn god dramatische gewoon

Pagina's : [1] 2