Bekijk volle/desktop versie : More museums add their voices for evolution



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6

08-11-2010, 09:15

Citaat door BANDIEMANNS:
Klopt, en om mensen gewoon bezig te houden, plaatsen we na onderzoek en registratie alles in een museum...... Bij de uitgang hangt tegenwoordig een bordje..... "gefopt!".


Ik ben benieuwd of Allah van het recyclen is. Binnekort zijn alle fossielen uit de musea verdwenen en wederom in de grond gestopt. Zal hij dezelfde plek kiezen?

08-11-2010, 09:22



Citaat door BANDIEMANNS:
Ik hoop 't, scheelt mij een hoop zoekwerk!


Maar serieus, het simplisme waarbij uitgelegd wordt dat fossielen door Allah in de grond gestopt zijn geeft blijk van lessen die zijn blijven hangen toen men als 6 jarige de eerste Koranlessen had gevolgd.

Een nieuwsgierig jochie stelt een serieuze vraag en krijgt het antwoord van de Imam.

Maar,....maar,... probeert het jochie nog, en door middel van stokslagen wordt de boodschap er in geramd.

We kunnen het ze niet eens kwalijk nemen.

08-11-2010, 09:23

Citaat door BANDIEMANNS:
Ik ben eruit....! De ommelet! Daar waren de hanen er als de kippen bij.. echter de kippen waren haantje de voorste, waardoor de hanen eieren voor hun geld kozen..... en de kippen omkochten om deze uit te broeden.....


En zo is het. De omelet kwam dan ook rechtstreeks van boven

08-11-2010, 09:29

Citaat door SamSim:
Ja man, al die evolutietopics, ik heb het er maar moeilijk mee,

Wat was er eerder: De kip of het ei?

Aangezien vogels van theropoden afstammen... het ei.

08-11-2010, 09:31



Citaat door eyecandy:
Aangezien vogels van theropoden afstammen... het ei.


Ja volgens mij ook het ei.

Dino's legden al eieren.

08-11-2010, 09:32

Citaat door BANDIEMANNS:
(ssssssttttttttt.....verklap nou niets....fijne dag verders.... ik ben werrukuh, ook met een soort van fossielen overigens..... )


Fossielen zijn allemaal second hand, Werk ze

08-11-2010, 09:34

Citaat door BANDIEMANNS:
ps... nieuwe Quest valt net in de bus, die gaat regelrecht de kliko in.... dat zal ze leren!


Blad Van De Duivel

08-11-2010, 09:48

Citaat door SamSim:
Maar serieus, het simplisme waarbij uitgelegd wordt dat fossielen door Allah in de grond gestopt zijn geeft blijk van lessen die zijn blijven hangen toen men als 6 jarige de eerste Koranlessen had gevolgd.

Een nieuwsgierig jochie stelt een serieuze vraag en krijgt het antwoord van de Imam.

Maar,....maar,... probeert het jochie nog, en door middel van stokslagen wordt de boodschap er in geramd.

We kunnen het ze niet eens kwalijk nemen.


Maar waarom doet god dat?

08-11-2010, 09:50

Citaat door Tank_Tank:
Waarom specifiek zoogdieren?

Wist je trouwens dat er een hagedis is (had ik vrij recent nog een bericht over) die afhankelijk van zijn locatie (en het daarbij horende klimaat) OF eieren legt, OF levendbarend is?


ik zeg toch ik neem een voorbeeld, waarom is het relevant dat ik de keuze heb gemaakt voor zoogdieren

Ja dus, wat heeft dat met evolutie te maken
Waarschijnlijk zal die hagedis, al genetisch de keuze kunnen maken uit die twee opties,

Maar daar hadden we t niet over, ik wil antwoord op mn vraag

08-11-2010, 09:53

Citaat door HermanDeHomo:
Er zijn echt mensen hier die in Adam en Eva geloven die zo door god op aarde zijn gezet? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Dat is gewoon krankzinnig als dat zo is.


Het idee dat mensen, hun klabanus in andermans kontgat moeten steken, om een seksuele opwinding te krijgen, vind ik nog krankzinniger,

maar ja ik neem het je niet kwalijk, je hebt een afwijking.


Citaat door SamSim:
Maar serieus, het simplisme waarbij uitgelegd wordt dat fossielen door Allah in de grond gestopt zijn geeft blijk van lessen die zijn blijven hangen toen men als 6 jarige de eerste Koranlessen had gevolgd.

Een nieuwsgierig jochie stelt een serieuze vraag en krijgt het antwoord van de Imam.

Maar,....maar,... probeert het jochie nog, en door middel van stokslagen wordt de boodschap er in geramd.

We kunnen het ze niet eens kwalijk nemen.


Het feit al dat je zo een vooroordeel klaar hebt, en zo een onzin uitkraamt, zegt al meer over jezelf dan over een ander.

08-11-2010, 09:57

Citaat door BroodjeIzan12:
Het idee dat mensen, hun klabanus in andermans kontgat moeten steken, om een seksuele opwinding te krijgen, vind ik nog krankzinniger,

maar ja ik neem het je niet kwalijk, je hebt een afwijking.



Het feit al dat je zo een vooroordeel klaar hebt, en zo een onzin uitkraamt, zegt al meer over jezelf dan over een ander.


Het zegt bitter weinig over mij. Het is de enige aannemelijke verklaring dat er mensen zijn die geloven dat fossielen dor Allah in de grond gestopt zijn. De naieviteit van zo een bewering kan ons alleen maar terugbrengen naar de vroegste kinderjaren

08-11-2010, 09:59

Citaat door BroodjeIzan12:
ik zeg toch ik neem een voorbeeld, waarom is het relevant dat ik de keuze heb gemaakt voor zoogdieren

Ja dus, wat heeft dat met evolutie te maken
Waarschijnlijk zal die hagedis, al genetisch de keuze kunnen maken uit die twee opties,
Dat is juist het mooie: het lijkt erop alsof we hier langzaamaan de overgang kunnen zien van eieren leggend naar levend barend.


Citaat door BroodjeIzan12:

Maar daar hadden we t niet over, ik wil antwoord op mn vraag


Over het ontstaan van zoogdieren? Wat wil je dan voor antwoord? Het is toch vrij eenvoudig: door het mechanisme van evolutie zijn op een gegeven moment zoogdieren ontstaan.

08-11-2010, 10:00



Citaat door Tank_Tank:
Maar waarom doet god dat?


De vraag waarom is hier niet aan de orde. Vroeger heel vroeger werd mij verteld dat kindjes gebracht werden door de ooievaar of groeiden in een bloemkool. Mijn ouders vertelde dat toen omdat ik nog niet oud genoeg was voor seksuele voorlichting.

Wanneer je het uiteindelijk weet ga je niet nog eens de vraag stellen, waarom brengt de ooievaar de kindjes

08-11-2010, 10:20

Citaat door Tank_Tank:
Dat is juist het mooie: het lijkt erop alsof we hier langzaamaan de overgang kunnen zien van eieren leggend naar levend barend.



Over het ontstaan van zoogdieren? Wat wil je dan voor antwoord? Het is toch vrij eenvoudig: door het mechanisme van evolutie zijn op een gegeven moment zoogdieren ontstaan.


Ja maar dat hoeft geen evolutie te zijn, dat kan ook van tevoren al bepaald zijn.

ok de eerste voorouders van die zoogdieren hoe zijn die ontstaan?

08-11-2010, 10:25

Citaat door BroodjeIzan12:
Ja maar dat hoeft geen evolutie te zijn, dat kan ook van tevoren al bepaald zijn.
Tja, waar komen we dan terecht? Gezien de overeenkomsten tussen soorten zeggen Creationisten: "hetzelfde ontwerp wordt meerdere keren gebruikt", maar dit geval is redelijk uniek.

Waarom zou een ontwerper dat doen terwijl hij voor andere soorten telkens een bijna hetzelfde ontwerp pakt?

De alternatieve theorie, evolutie, is een prima verklaring voor dit geval.


Citaat door BroodjeIzan12:

ok de eerste voorouders van die zoogdieren hoe zijn die ontstaan?


Evolutie natuurlijk

Zeg eens, waar wil je naar toe?


Even een kleine toevoeging, wat vind jij van deze tekst (niet googlen ):

Citaat:
Animals engage in a struggle for existence; for resources, to avoid being eaten and to breed. Environmental factors influence organisms to develop new characteristics to ensure survival, thus transforming into new species. Animals that survive to breed can pass on their successful characteristics to offspring.

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6