Bekijk volle/desktop versie : SOA Test!



Pagina's : [1] 2 3

07-11-2010, 15:58
wie heeft dat wel eens gedaan

07-11-2010, 17:56

Nee nog nooit, hoe gaat zoiets trouwens

gewoon bij de huisarts?

07-11-2010, 18:54

Citaat door sweetlady2010:
Nee nog nooit, hoe gaat zoiets trouwens

gewoon bij de huisarts?



nee je moet naar een SOA kliniek gaan. er word dan bloed geprikt om te kijken of je HIV besmet bent. daarna moet je in zo'n stoel gaan zitten waar ook zwangere vrouwen in zitten als ze moeten worden onderzocht bij hun vagina. daarna krijg je zo'n eenden bek in je vagina en de dokter haalt dan afscheiding en vocht uit je vagina met een watten stoker.

ik zeg je wel he, als die eenden bek ding in je word gestopt ga je dood van de pijn! en dan zetten ze die ding vast en dan moet je stil blijven liggen tot ze klaar zijn! ze gebruiken wel glijmiddel ervoor maar het doet alsnog pijn als het tegen je baarmoeder zit!!

bij jongens heb ik gehoord dat het veel erger is!!

08-11-2010, 10:26

Citaat door Tet0uania89:
nee je moet naar een SOA kliniek gaan. er word dan bloed geprikt om te kijken of je HIV besmet bent. daarna moet je in zo'n stoel gaan zitten waar ook zwangere vrouwen in zitten als ze moeten worden onderzocht bij hun vagina. daarna krijg je zo'n eenden bek in je vagina en de dokter haalt dan afscheiding en vocht uit je vagina met een watten stoker.

ik zeg je wel he, als die eenden bek ding in je word gestopt ga je dood van de pijn! en dan zetten ze die ding vast en dan moet je stil blijven liggen tot ze klaar zijn! ze gebruiken wel glijmiddel ervoor maar het doet alsnog pijn als het tegen je baarmoeder zit!!

bij jongens heb ik gehoord dat het veel erger is!!


Ik ben nooit bij zo'n soa-kliniek geweest, maar paar jaar geleden kreeg ik plotselinge bloedingen, ben toen naar de huisarts geweest,

Zij dacht aan een miskraam of aan chlamydia Toen moest ik ook gaan liggen met mijn beentjes wijd en kreeg ik ook zo'n onderzoek zoals je hierboven hebt beschreven.....

Echt verrot joh Bah ! Heb er nooit problemen mee om met me beentjes wijd te gaan liggen, maar in dit geval was het wel anders

Het was gelukkig NEGATIEF, dus geen chlamydia, en miskraam kon ze niet controleren...

P.s er werd bij mij geen glijmiddel gebruikt, die ROT-WIJF van me huisarts, liet ze me extra on-nodig pijn lijden

08-11-2010, 13:25


Citaat door sweetlady2010:
Ik ben nooit bij zo'n soa-kliniek geweest, maar paar jaar geleden kreeg ik plotselinge bloedingen, ben toen naar de huisarts geweest,

Zij dacht aan een miskraam of aan chlamydia Toen moest ik ook gaan liggen met mijn beentjes wijd en kreeg ik ook zo'n onderzoek zoals je hierboven hebt beschreven.....

Echt verrot joh Bah ! Heb er nooit problemen mee om met me beentjes wijd te gaan liggen, maar in dit geval was het wel anders

Het was gelukkig NEGATIEF, dus geen chlamydia, en miskraam kon ze niet controleren...

P.s er werd bij mij geen glijmiddel gebruikt, die ROT-WIJF van me huisarts, liet ze me extra on-nodig pijn lijden




dat is idd wel lastig dan maare ben je zwanger?

08-11-2010, 14:57

Citaat door Tet0uania89:
dat is idd wel lastig dan maare ben je zwanger?


Nee meid, ben gelukkig niet zwanger...

Bovenstaande is een jaar of vier geleden alweer, waarschijnlijk heb ik toendertijd een miskraam gehad

08-11-2010, 16:31
het is dus echt een soewa test

08-11-2010, 17:32

Citaat door brownie74:
het is dus echt een soewa test



don't know what you mean sweety...

08-11-2010, 17:34

Citaat door sweetlady2010:
don't know what you mean sweety...



dan ben je wss een riffia die geen darija spreekt

08-11-2010, 17:37

Citaat door brownie74:
dan ben je wss een riffia die geen darija spreekt


DAt klopt idd
Kan wel een beetje verstaan maar echt ver kom ik niet

08-11-2010, 17:49

Citaat door sweetlady2010:
DAt klopt idd
Kan wel een beetje verstaan maar echt ver kom ik niet



soewa (phonetisch gespeld) is in het darija een verwijzing naar een bepaald lichaamsdeel

08-11-2010, 20:13

Citaat door brownie74:
soewa (phonetisch gespeld) is in het darija een verwijzing naar een bepaald lichaamsdeel


Aha.. op die manier...

Nou weer wat geleerd vandaag thnx...

14-11-2010, 20:02

is niet waar soa test kan je gewoon bij je eigen arts uitvoeren ...bij de vrouwen is het net als je baarmoedertest krijgt.

na 2 weken krijg je uitslag...als het negatief is krijg je een spuitje in je bil...

hoop voor jullie dat niet het geval is...

06-12-2010, 07:37
Misschien domme vraag, maar waarom laten jullie je testen? Moet meestal wel aanleiding voor zijn nl!

Ps glijmiddel bij eendenbek onderzoek is niet gebruikelijk, meestal gewoon water als het een metalen is, niets als het een plasticken is!

06-12-2010, 07:57

Citaat door khalidb:
Misschien domme vraag, maar waarom laten jullie je testen? Moet meestal wel aanleiding voor zijn nl!

Ps glijmiddel bij eendenbek onderzoek is niet gebruikelijk, meestal gewoon water als het een metalen is, niets als het een plasticken is!




tuurlijk wel weet je hoe pijn dat doet!

Pagina's : [1] 2 3