Bekijk volle/desktop versie : Vriend van mij werd genaaid door zijn vrouw tijdens huwelijksnacht



Pagina's : [1] 2 3

07-11-2010, 14:09
[ blijkbaar was ze dus geen maagd meer volgens die vriend van mij, wat ze gedaan heeft: ze heeft waarschijnlijk een sneetje in haar vinger aangebracht en toen ze zogenaamd voor het eerst gepenetreerd werd tijdens huwelijksnacht heeft ze die bloedende vinger in haar vagina gestopt waardoor het leek alsof haar vagina ging bloeden, maar die vriend van mij kwam erachter doordat die vinger maar niet stopte met bloeden... en hij erachter kwam dat het bloed op haar vagina hoogstwaarschijnlijk van haar vinger afkomstig is..
ze hadden trouwens afgelopen vrijdag bruiloft
hij wil nu van haar scheiden .. ]

dit geloof je toch niet

07-11-2010, 14:11


Jeah right;


Citaat:


07-11-2010, 14:11
Dus hij is met haar getrouwd vanwege haar maagdelijkheid.



Hoe maf ben je dan

07-11-2010, 14:12

Citaat door xjamalx:
[ blijkbaar was ze dus geen maagd meer volgens die vriend van mij, wat ze gedaan heeft: ze heeft waarschijnlijk een sneetje in haar vinger aangebracht en toen ze zogenaamd voor het eerst gepenetreerd werd tijdens huwelijksnacht heeft ze die bloedende vinger in haar vagina gestopt waardoor het leek alsof haar vagina ging bloeden, maar die vriend van mij kwam erachter doordat die vinger maar niet stopte met bloeden... en hij erachter kwam dat het bloed op haar vagina hoogstwaarschijnlijk van haar vinger afkomstig is..
ze hadden trouwens afgelopen vrijdag bruiloft
hij wil nu van haar scheiden .. ]

dit geloof je toch niet


en wanneer had ze haar vinger afgesneden?
toen ze al bezig waren?
ze had dus de tijd en de mogelijkheid gehad om af te snijden zonder dat hij het door had?
afgelopen vrijdag getrouwd, en jij bent al op de hoogte van de slaapkamer-gebeuren?


wat een slechte acteur ben jij zeg

07-11-2010, 14:13


Dus net ervoor zei ze wacht ff hoor: xsteekt haar vinger ergens waar de zon niet schijntx

Ja, kom maar.. .

07-11-2010, 14:13

Citaat door ELmotchou:
en wanneer had ze haar vinger afgesneden?
toen ze al bezig waren?
ze had dus de tijd en de mogelijkheid gehad om af te snijden zonder dat hij het door had?
afgelopen vrijdag getrouwd, en jij bent al op de hoogte van de slaapkamer-gebeuren?


wat een slechte acteur ben jij zeg


ewa is een vriend van me, als hij meteen wil scheiden moet ie dan een maand wachten om het me te vertellen. wij bespreken alles met elkaar..

07-11-2010, 14:14

Citaat door ELmotchou:
en wanneer had ze haar vinger afgesneden?
toen ze al bezig waren?
ze had dus de tijd en de mogelijkheid gehad om af te snijden zonder dat hij het door had?
afgelopen vrijdag getrouwd, en jij bent al op de hoogte van de slaapkamer-gebeuren?


wat een slechte acteur ben jij zeg


Echt hé


Ze namen tussendoor even een time-out.

07-11-2010, 14:14

Citaat door GloriousBastard:
Dus hij is met haar getrouwd vanwege haar maagdelijkheid.



Hoe maf ben je dan



dan moet ze toch voor het huwelijk eerlijk tegenover hem zijn en niet een vies spelletje met hem spelen..

07-11-2010, 14:15
Ga iets beters bedenken en kom dan pas weer terug met een goed bedachte topic.

07-11-2010, 14:15

Citaat door Angelwings.:
Echt hé


Ze namen tussendoor even een time-out.


ewa ik weet niet hoe die heks het voor elkaar heeft gekregen..

07-11-2010, 14:16
Wat een verhaal op deze saaie zondag middag.

07-11-2010, 14:16

Citaat door xjamalx:
dan moet ze toch voor het huwelijk eerlijk tegenover hem zijn en niet een vies spelletje met hem spelen..

De grotere vraag is heeft hij haar nog geneukt toen hij dit zag en wist?

07-11-2010, 14:17



Citaat door GloriousBastard:
De grotere vraag is heeft hij haar nog geneukt toen hij dit zag en wist?


nee hij heeft haar bont en blauw geslagen..

07-11-2010, 14:18

Citaat door Gezeur:
Natuurlijk geloven we dit niet. Of jouw leven moet zo miserabel zijn dat je niets anders te doen hebt dan zondag, twee dagen na de bruiloft, meteen een topic openen over de ontmaagde vrouw van een vriend.


wat zeur je nou?

07-11-2010, 14:18

Citaat door Gezeur:
Natuurlijk geloven we dit niet. Of jouw leven moet zo miserabel zijn dat je niets anders te doen hebt dan zondag, twee dagen na de bruiloft, meteen een topic openen over de ontmaagde vrouw van een vriend.


wat zeur je nou?

Pagina's : [1] 2 3