Bekijk volle/desktop versie : Vrijgezel beter dan een relatie hebben nu we..



Pagina's : [1] 2

06-11-2010, 14:13

Citaat door Surewecan:
[ 2011 bijna ingaan inshallah! Eens of oneens en waarom?
Ik ben van mening om vrijgezel te blijven. Dit door allerlei aspecten in het leven die goed gaan.. School en werk en ga zo door. Al mis je natuurlijk wel een vrouwelijke persoon naast je, maar dan vindt ik dan persoonlijk geen ''Must''.]
.

06-11-2010, 14:17


Lijkt mij een heel goed voornemen.. Als een vrouw aan jouw zijde geen must is, moet je er zeker niet aan beginnen...

06-11-2010, 14:23
Goede voornemen,ik hoop dat je het haalt..

06-11-2010, 14:25

Citaat door Sa7bi_C:
Ja, hou je maar aan je geloof, totdat je wilt trouwen, en je te maken krijgt met allerlei gore afdankertjes van anderen. Kun je be3da nu ook van genieten. Stel dat alle Marokkaanse jongens als jij zouden denken, vreselijk, dan zouden Marokkaanse meiden zich massaal door niet-Marokkanen laten ontmaagden en neucken.

Wat moet jij toch een zielig bestaan leven,ik heb medelijde met je..

06-11-2010, 14:26



Citaat door Surewecan:
Hahaha! Daar gaat het al goed mee! Ik zoek het ook niet op. Ik heb eigenlijk nooit zin om een vrouw te gaan opzoeken nu je het zegt. Tijd zal het zeggen.

Dat getuigt ervan dat je er dus geen nodige behoefte aan hebt. Afwachten op wat God voor jou in petto heeft.. Sit back and relax zou ik zeggen

06-11-2010, 14:30

Citaat door Surewecan:
Dat is hun zaak dan toch of niet? Maar dat ik trouw en dan te maken krijg met afdankertjes daar wordt ik later niet voor gestraft. Daar wordt zij voor gestraft. Zij is de afdanker geweest in het leven die dus de ''Zondes'' heeft begaan en niet ik. Tuurlijk kan je er nu van genieten. Alleen zo ben ik niet, ik laat elke vrouw maar in hun waarde met hun te laten weten dat ze verantwoordlijk zijn voor hun ''Zonde''.




06-11-2010, 14:32

Citaat door Sa7bi_C:
Je moest eens weten hoe zulke meiden over types als jij praten. Ze zien jouw soort slechts als ezels.



Leker boeiend hoe uitschot over types als hij denken..
Hij moet de tevredenheid van zijn schepper bekomen en niet die van de laag tot de grond gevallen bedorven mensheid.

06-11-2010, 14:37

Citaat door Surewecan:
Ja juist. Jij begrijpt het. Die kracht en moeite gaan wel ergens anders naartoe. Ik heb er geen zin in. Wat andere vrouwen graag willen doen respecteer ik en laat ik in hun waarde alleen zal ik ze niet opzoeken.

Ja en zo hoort het ook.. Iedereen in z'n waarde laten en you'll get what you deserve.. Sa7bi_C denkt dat hij het er lekker van kan nemen op dit wereldse leven en verwacht heilige maagd maria als beloning. Dude je moet je toch echt beseffen dat jij niet verheven staat boven Gods regels.. Over mensen oordelen terwijl je precies hetzelfde doet? Hypocrisie van de hoogste plank.

06-11-2010, 14:42

Citaat door Sa7bi_C:
Ja Insaf, je bent wel blij. Ga nu maar lekker uitloggen en daten met stoere binken, vrees de gevolgen niet, er is altijd wel een ezellige nerdje die iemand als jij trouwt.



Ik vrees mijn schepper,en aan daten doe ik niet..iemand als jij..een slet dus dat is wat je insinueerd?? wel maakt niet uit..we zullen wel afrekenen op de dag der opstanding.

06-11-2010, 14:53

Citaat door Surewecan:
bedankt! En de rest is voor de rekening van Sa7bi_C neem ik aan... Aan de is wat Sa7bi_C zegt zijn mening in zijn dagelijkse leven en dat respecteer ik wel hoe hij zijn leven met vrouwen indeelt alleen ben ik het niet mee eens hoe hij dit doet.

Y W! Iedereeen moet het zelf maar weten, ik word er namelijk echt moe van om telkens met zulke bekrompen persoonlijkheden in discussie te gaan!

06-11-2010, 15:12
Heel verstandig, dat wordt ook mijn voornemen!

06-11-2010, 15:13

Citaat door Surewecan:
[ 2011 bijna ingaan inshallah! Eens of oneens en waarom?
Ik ben van mening om vrijgezel te blijven. Dit door allerlei aspecten in het leven die goed gaan.. School en werk en ga zo door. Al mis je natuurlijk wel een vrouwelijke persoon naast je, maar dan vindt ik dan persoonlijk geen ''Must''.]


goed gezegd broeder!!!

Pagina's : [1] 2