Bekijk volle/desktop versie : Derby Raja-Wydad wordt uitgezonden op Arriadia,2m,Canal+,Nessma tv



06-11-2010, 12:52
het is de eerste derby in afrika die uitgezonden wordt in Europa , of de frmf daarmee akkoord gaat is nog niet bekend , wel is bekend dat Canal+ de wedstrijd live wil uitzenden.

06-11-2010, 12:56



Citaat door Les-far-rabat:
het is de eerste derby in afrika die uitgezonden wordt in Europa , of de frmf daarmee akkoord gaat is nog niet bekend , wel is bekend dat Canal+ de wedstrijd live wil uitzenden.


Canal + Horizon zendt al jaren topwedstrijden in Afrika ...deze canal plus kan je alleen in Afrika ontvangen en niet in Europa

06-11-2010, 12:56
zeg maar canal plus maghreb is speciaal voor de maghreb landen dus is het zeker neit de eerste derby

06-11-2010, 12:58

Citaat door Wat_Een_Topic:
Canal + Horizon zendt al jaren topwedstrijden in Afrika ...deze canal plus kan je alleen in Afrika ontvangen en niet in Europa


ik ontvang op de dreambox gewoon Canal +

06-11-2010, 13:03



Citaat door Les-far-rabat:
ik ontvang op de dreambox gewoon Canal +



Ik ook maar je zult deze wedstrijd niet op Nederlandse of een andere Europees land live zien om de wedstrijd live te zien moet je echt canal plus horizons hebben

06-11-2010, 13:10

Citaat door Wat_Een_Topic:
Ik ook maar je zult deze wedstrijd niet op Nederlandse of een andere Europees land live zien om de wedstrijd live te zien moet je echt canal plus horizons hebben

we zien het wel ,, maar toch mooi dat de derby op 4 kanalen wordt uigezonden..