Bekijk volle/desktop versie : Ik heb relatieprobleem, er komt teveel vocht uit haar



Pagina's : [1] 2 3

06-11-2010, 04:47
vagina

Zo is de seks gewoon zwaar slecht, wat kan er aan gedaan worden bij haar??

06-11-2010, 10:24

Je hebt niet eens een relatie en al helemaal geen seks.

06-11-2010, 10:30
serieuze reacties aub

06-11-2010, 10:36
gooi je kont naar een neger

06-11-2010, 10:38

haal een zuigertje zoals bij de tandarts. Je steekt ie in haar pipi en die zuigt alle overtollige vocht weg.

06-11-2010, 10:41

Citaat door broodjeizan:
vagina

Zo is de seks gewoon zwaar slecht, wat kan er aan gedaan worden bij haar??



het ligt eraan wat voor vocht..... vocht is heel normaal bij vrouwen.... maar het kan ook iets anders betekenen namelijk een schimmelinfectie..... je moet tegen haar zeggen dat ze naar de dokter moet gaan.. dan krijgt ze tabletten die ze moet inbrengen in haar baarmoeder.... en ik weet niet of ze al eerdere bed partners heeft gehad maar mocht dat het geval zijn dan moet ze ff langs de SOA kliniek om zich te laten testen.... alhoewel dat niet een pretje is... maar succes

06-11-2010, 10:42

Citaat door Passion30:
haal een zuigertje zoals bij de tandarts. Je steekt ie in haar pipi en die zuigt alle overtollige vocht weg.


mag ik em eerst in je kontgat steken? als test

Citaat door Tet0uania89:
het ligt eraan wat voor vocht..... vocht is heel normaal bij vrouwen.... maar het kan ook iets anders betekenen namelijk een schimmelinfectie..... je moet tegen haar zeggen dat ze naar de dokter moet gaan.. dan krijgt ze tabletten die ze moet inbrengen in haar baarmoeder.... en ik weet niet of ze al eerdere bed partners heeft gehad maar mocht dat het geval zijn dan moet ze ff langs de SOA kliniek om zich te laten testen.... alhoewel dat niet een pretje is... maar succes


het is slijmerig substantie dat ze opgewonden is,

neejoh schimmelinfectie lijkt me sterk

06-11-2010, 10:49

Citaat door broodjeizan:
mag ik em eerst in je kontgat steken? als test


het is slijmerig substantie dat ze opgewonden is,

neejoh schimmelinfectie lijkt me sterk




ja maar het zijn wel feiten... laat haar gwn naar die kliniek gaan en zich laten testen dan heb je zekerheid. schimmelinfectie hoeft niet alleen van sex te komen maar mij is verteld door de dokter dat er een schimmel in je baarmoeder groeit maar dat het niet normaal is als je teveel afscheiding kriijgt want dan is het een infectie maar zoals ik al zei laat haar een soa test doen!

06-11-2010, 10:50

Citaat door Tet0uania89:
ja maar het zijn wel feiten... laat haar gwn naar die kliniek gaan en zich laten testen dan heb je zekerheid. schimmelinfectie hoeft niet alleen van sex te komen maar mij is verteld door de dokter dat er een schimmel in je baarmoeder groeit maar dat het niet normaal is als je teveel afscheiding kriijgt want dan is het een infectie maar zoals ik al zei laat haar een soa test doen!


maar die afscheiding komt niet zomaar, het komt alleen als zij opgewonden is,

enowja ik heb goed gezocht over schimmelinfectie, het is een fabeltje dat het een soa is,

06-11-2010, 10:54

Citaat door broodjeizan:
mag ik em eerst in je kontgat steken? als test


het is slijmerig substantie dat ze opgewonden is,

neejoh schimmelinfectie lijkt me sterk


Citaat door broodjeizan:
maar die afscheiding komt niet zomaar, het komt alleen als zij opgewonden is,

enowja ik heb goed gezocht over schimmelinfectie, het is een fabeltje dat het een soa is,




het is geen soa het is een schimmel.... alleen afscheiding hoeft niet perse een schimmel te zijn het kan dus ook met een soa te maken hebben....

06-11-2010, 11:48

Citaat door Tet0uania89:
het is geen soa het is een schimmel.... alleen afscheiding hoeft niet perse een schimmel te zijn het kan dus ook met een soa te maken hebben....


jij zoekt het ook ver met je schimmel, dat wijs is gewoon geil laat haar


wees blij, dat je geen glijmiddel moet gebruiken, maar als jij een kleine pipi hebt is het vast een probleem een man die normaal is geschapen vindt het heerlijk zo een sappig k.t. maar als jij geen wrijving ondervind omdaat je een te dun en te klein iets hebt moskil!

06-11-2010, 11:55

Citaat door samraaa:
jij zoekt het ook ver met je schimmel, dat wijs is gewoon geil laat haar


wees blij, dat je geen glijmiddel moet gebruiken, maar als jij een kleine pipi hebt is het vast een probleem een man die normaal is geschapen vindt het heerlijk zo een sappig k.t. maar als jij geen wrijving ondervind omdaat je een te dun en te klein iets hebt moskil!


nee dat is het niet hij past gewoon normaal in, maar er zit teveel slijm in, dat je denkt tfoee, ik heb liever drogere kut dan nattere kut

een ebetje nat mag maar niet te overdreven

06-11-2010, 11:58


Citaat door broodjeizan:
nee dat is het niet hij past gewoon normaal in, maar er zit teveel slijm in, dat je denkt tfoee, ik heb liever drogere kut dan nattere kut

een ebetje nat mag maar niet te overdreven



kijk als je tfoe roept, houdt in je houd niet van haar

als je echt van haar hield vind je alles maar dan ook alles aan haar lichaam lekker.

wees creatief, afvegen en doorgaan

06-11-2010, 12:01

Citaat door broodjeizan:
nee dat is het niet hij past gewoon normaal in, maar er zit teveel slijm in, dat je denkt tfoee, ik heb liever drogere kut dan nattere kut

een ebetje nat mag maar niet te overdreven



ewa ja ik heb je alles verterld wat ik er van weet het is aan jou wat je er mee doet

06-11-2010, 12:05

Citaat door samraaa:
kijk als je tfoe roept, houdt in je houd niet van haar

als je echt van haar hield vind je alles maar dan ook alles aan haar lichaam lekker.

wees creatief, afvegen en doorgaan



dat doe ik ook , maar ik wacht altijd af, tot het meeste dr uit komt, en dan ga ik weer verder,

maar is wel irritant, dat ik dat elke keer moet doen,

kut mag nat zijn, maar niet overdreven, gewoon beetje droog en nat, is perfect,

dan voel ik het echt ook aan

Pagina's : [1] 2 3