Bekijk volle/desktop versie : een vraagje voor de jongens, eventueel meisje



Pagina's : [1] 2 3 4

06-11-2010, 01:00
stel je beste vriend verkracht een meisje (een onschuldige). jij weet hierover , zou je hem bij de politie aangeve

wilde het gewoon eve wete

06-11-2010, 01:01



Citaat door lala__bouchra:
stel je beste vriend verkracht een meisje (een onschuldige). jij weet hierover , zou je hem bij de politie aangeve

wilde het gewoon eve wete


Zo jij stelt lastige vragen, het is een lastige keus.. Ik zelf zou het denk ik niet doen, maar ik zou er wel voor proberen te zorgen dat die ''Goede vriend'' die het meisje heeft verkracht zichzelf zou aangeven.

06-11-2010, 01:02
Met hem praten om te zorgen dat hij het gaat zeggen. Wil hij het niet zeggen dan naar de politie gaan.

06-11-2010, 01:03

Citaat door lala__bouchra:
stel je beste vriend verkracht een meisje (een onschuldige). jij weet hierover , zou je hem bij de politie aangeve

wilde het gewoon eve wete


Zelf aangifte doen heeft toch weinig zin. Beste wat je kunt doen is met dat meisje praten en proberen over te halen dat ze dat toch moet doen. Eerlijk gezegd zou ik niet bevriend kunnen zijn met zo iemand. Van alle dingen die je fout kunt doen is dit zo een beetje het ergste.

06-11-2010, 01:03


ja, hij heeft een ander onterecht pijn gedaan. Ze houdt er zowel fysieke als psychische schade aan over.

06-11-2010, 01:04

Citaat door Rudeboy:
Zo jij stelt lastige vragen, het is een lastige keus.. Ik zelf zou het denk ik niet doen, maar ik zou er wel voor proberen te zorgen dat die ''Goede vriend'' die het meisje heeft verkracht zichzelf zou aangeven.


maar stel dat meisje is je zus ofso, wat dan

06-11-2010, 01:05
nee er is een code, hoe erg het je ook opvreet van binnen, mischien zou ik zelfs mijn vriendschap verbreken hoe goed deze ook zou zijn en hem zwaar mishandelen wand dat is niet iets dat thuis hoort in mijn vrienden kring, maar aangeven nee niet omdat ik hem niet wil veraden maar dat is voor mij niet de manier om iets met een close iemand op te lossen.

06-11-2010, 01:06

Citaat door Khataar:
nee er is een code, hoe erg het je ook opvreet van binnen, mischien zou ik zelfs mijn vriendschap verbreken hoe goed deze ook zou zijn en hem zwaar mishandelen wand dat is niet iets dat thuis hoort in mijn vrienden kring, maar aangeven nee niet omdat ik hem niet wil veraden maar dat is voor mij niet de manier om iets met een close iemand op te lossen.

Tazzz, wat voor code? Je blijft met je tengels van andere mensen af, klaar!

Je praat met hem en zorgt dat hij het juiste doet, doet hij het niet dan doe jij het voor hem!

06-11-2010, 01:07
Ik zou ervoor zorgen dat hij zichzelf aangeeft, simpelweg omdat dit gewoon niet kan. Stel het overkomt mij dan zou ik dat ook willen en daarnaast met zo iemand wil ik niet bevriend zijn.

06-11-2010, 01:07

Citaat door lala__bouchra:
stel je beste vriend verkracht een meisje (een onschuldige). jij weet hierover , zou je hem bij de politie aangeve

wilde het gewoon eve wete


nee ik zou zn beide benen breken en hem aangeven bij de vader van dat meisje, die weet t hem beter af te leren dan de politie

06-11-2010, 01:09

Citaat door Experience:
Tazzz, wat voor code? Je blijft met je tengels van andere mensen af, klaar!

Je praat met hem en zorgt dat hij het juiste doet, doet hij het niet dan doe jij het voor hem!


rustig maar, ik zeg niet dat ik hem zou beschermen, slechts dat dat een relatie dingen als aangifte in de weg kan staan maar zo'n daad staat ook een relatie in de weg, dat bedoel ik, ik ben heel solidair met mensen.

06-11-2010, 01:12

Citaat door Khataar:
nee er is een code, hoe erg het je ook opvreet van binnen, mischien zou ik zelfs mijn vriendschap verbreken hoe goed deze ook zou zijn en hem zwaar mishandelen wand dat is niet iets dat thuis hoort in mijn vrienden kring, maar aangeven nee niet omdat ik hem niet wil veraden maar dat is voor mij niet de manier om iets met een close iemand op te lossen.

dezelfde vraag
stel dat het je zus is

06-11-2010, 01:13



Citaat door lala__bouchra:
dezelfde vraag
stel dat het je zus is


dan geef ik hem niet aan, dan schiet ik hem dood als ik hem dan slechts zou aangeven wat voor broer zou ik dan zijn

06-11-2010, 01:17

Citaat door Khataar:
dan geef ik hem niet aan, dan schiet ik hem dood als ik hem dan slechts zou aangeven wat voor broer zou ik dan zijn

zo als het je zus is dan ga je hem vermoren
dat ander meisje is ook iemand anders zus

06-11-2010, 01:23

Citaat door lala__bouchra:
zo als het je zus is dan ga je hem vermoren
dat ander meisje is ook iemand anders zus


dan moet die broer hem maar vermoorden, hij heeft iets gedaan waar ik van walg en ik zou zo iemand voor altijd mijn leven uitbannen en een heel lelijk pakslaag geven.

Ik kom mischien als een zak over maar ik ben alles behalve, ik ben heel nuchter en heb een rechte ruggen graat. Ik heb compassie met mensen, maar zoals ik al zei, ik ben een solidair persoon, vandaar

Pagina's : [1] 2 3 4