Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Amitriptyline hcl 25 pch



05-11-2010, 21:04
wie heeft er ervaring met dit medicijn, ik heb dit vandaag voorgeschreven gekregen van mijn neuroloog, voor de hoofdpijnen die ik heb. maar durf t niet te slikken , er staat dat je kan aankomen van dit medicijn, het is net een soort anti depresiva maar dan de lichtste vorm ervan zeg maar ik ben niet depriiiii maaaar ik heb erg veeel last van hoodpijnen?

graag serieuze reacties alvast bedankt.

05-11-2010, 21:15


Ik zou het niet nemen voor hoofdpijnen..

Heb je geen baat bij sterke pijnstilling? Naproxen of ibuprofen 600 bijvoorbeeld?

Amitryptiline 25mg is niet de lichtste vorm!

Allah i sjafiek

Bovendien is beter de oorzaak van je hoofdpijn aan te pakken..

05-11-2010, 21:23

Citaat door Zoubidao:
Ik zou het niet nemen voor hoofdpijnen..

Heb je geen baat bij sterke pijnstilling? Naproxen of ibuprofen 600 bijvoorbeeld?

Amitryptiline 25mg is niet de lichtste vorm!

Allah i sjafiek

Bovendien is beter de oorzaak van je hoofdpijn aan te pakken..



nee schat ik heb spanningshoofdpijnen al jaren en dat elke dag.
ik ben al jaren onder behandeling en pijnstillers helpen echt niet meer bij mij. tis gewoon erg de pijn die ik heb.

vandaar op de bijsluiter staat ook voor spaningshoofdpijnen, maar er staat op je kan dikker worden klopt dat ???????????????????????? heb je meer info erover

06-11-2010, 16:24
Heel veel medicijnen hebben dat als bijwerking... maar je weinigen hebben daar last van. Je kunt pas weten of je daar last van krijgt is wanneer je het gebruikt hebt

06-11-2010, 16:31



Citaat door Zoubidao:
Heel veel medicijnen hebben dat als bijwerking... maar je weinigen hebben daar last van. Je kunt pas weten of je daar last van krijgt is wanneer je het gebruikt hebt



JOH je meent het daarom vraag ik zijn er mensen met ervaringen !!!

07-11-2010, 11:41
Ik heb het ook begin van het jaar gekregen van de neuroloog omdat ik ook last heb gehad van spanningshoofdpijn en daarnaast ook migraine aanvallen.Ook een dosering van 25 mg. Fysio hielp niet dus maar medicijnen. de eerste week voelde ik me erg beroerd, heel erg down subahnnalah. daarna ging het goed , ik nam het voor het slapen en sliep lekker rustig de hele nacht door. Na 3 maanden moest ik afbouwen naar 10mg en daarna helemaal stoppen. Nu heb ik weer last van spanningshoofdpijn en slik af en toe bij zware hoofdpijn 10mg (had ik nog thuis). daarnaast gebruik ik voor de migraineaanval een ander middel. Heb je weleens overwegen om hijama te doen?heb ik ook gedaan toen ik zo;n hoofdpijn had. Ik ga weer inchallah de hijama herhalen en weer naar de huisarts voor nieuw recept en eventueel fysio en ga mischien ook door met acupuntuur(ben daar 1 keer geweest) is wel duur maar wordt vergoed door het ziekenfonds.Ik zou op allah vetrouwen en de medicijnen gebruiken. Heb geduld en je zult op korte termijn er baat bij hebben inchallah.En over dik worden daar heb ik niet veel van gemerkt. een kilo aankomen is niet erg , hoofdpijn is pas erg.
salaam

07-11-2010, 12:18
Je hebt de tabletten ook in 10mg, echter de begindosering is meestal 25mg. Bijwerkingen hangen weer per persoon af, als je de bijsluiter leest word je moedeloos, zoek het maar op via de link hieronder.

http://www.fk.cvz.nl/

Ewa veel succes in ieder geval, echter gevaar bestaat wel dat men je beetje gaat zien als depressieve patiente, aangezien de meeste het middel kennen als antidepressivum.

Allah y shafiek!

K.

07-11-2010, 14:44

Citaat door TemsoenT:
JOH je meent het daarom vraag ik zijn er mensen met ervaringen !!!


Ik zeg het je toch! Maar heel weinig mensen hebben daar last van..

07-11-2010, 15:29

Citaat door khalidb:
Je hebt de tabletten ook in 10mg, echter de begindosering is meestal 25mg. Bijwerkingen hangen weer per persoon af, als je de bijsluiter leest word je moedeloos, zoek het maar op via de link hieronder.

http://www.fk.cvz.nl/

Ewa veel succes in ieder geval, echter gevaar bestaat wel dat men je beetje gaat zien als depressieve patiente, aangezien de meeste het middel kennen als antidepressivum.

Allah y shafiek!

K.


hartelijk dank, je hebt wel gelijk van dat depresieve, maaar ik heb t voorgekregen voor spanningshoofdpijnen en ik heb er alles voor over om te genezen, maar durf t niet te slikken, ik kijk het even aan , ik ga t inchallah proberen

07-11-2010, 15:30

Citaat door Zoubidao:
Ik zeg het je toch! Maar heel weinig mensen hebben daar last van..


07-11-2010, 15:33

Citaat door noenoes33:
Ik heb het ook begin van het jaar gekregen van de neuroloog omdat ik ook last heb gehad van spanningshoofdpijn en daarnaast ook migraine aanvallen.Ook een dosering van 25 mg. Fysio hielp niet dus maar medicijnen. de eerste week voelde ik me erg beroerd, heel erg down subahnnalah. daarna ging het goed , ik nam het voor het slapen en sliep lekker rustig de hele nacht door. Na 3 maanden moest ik afbouwen naar 10mg en daarna helemaal stoppen. Nu heb ik weer last van spanningshoofdpijn en slik af en toe bij zware hoofdpijn 10mg (had ik nog thuis). daarnaast gebruik ik voor de migraineaanval een ander middel. Heb je weleens overwegen om hijama te doen?heb ik ook gedaan toen ik zo;n hoofdpijn had. Ik ga weer inchallah de hijama herhalen en weer naar de huisarts voor nieuw recept en eventueel fysio en ga mischien ook door met acupuntuur(ben daar 1 keer geweest) is wel duur maar wordt vergoed door het ziekenfonds.Ik zou op allah vetrouwen en de medicijnen gebruiken. Heb geduld en je zult op korte termijn er baat bij hebben inchallah.En over dik worden daar heb ik niet veel van gemerkt. een kilo aankomen is niet erg , hoofdpijn is pas erg.
salaam



vreselijk meid he die hoofdpijn, wallah ik gun het niemand, het verpestmijn leven erdoor maar hamdoelah.

27-06-2012, 14:54

Citaat door TemsoenT:
wie heeft er ervaring met dit medicijn, ik heb dit vandaag voorgeschreven gekregen van mijn neuroloog, voor de hoofdpijnen die ik heb. maar durf t niet te slikken , er staat dat je kan aankomen van dit medicijn, het is net een soort anti depresiva maar dan de lichtste vorm ervan zeg maar ik ben niet depriiiii maaaar ik heb erg veeel last van hoodpijnen?

graag serieuze reacties alvast bedankt.
Salam alaikom,

ik heb dit medicijn ook gekregen voor de spanningshoofdpijn en ook voor de slapeoze nachten, maar twijfel nog erg om medicijn in te nemen. Mag ik vragen hoe het bij jou uiteindelijk is verlopen? is de hoofdpijnweg en had je last van bijwerking zoals gewichtstoename? zou het graag willen weten..barakaAllahoefieki!