Bekijk volle/desktop versie : Islam & Sex???

03-09-2004, 16:03
Hallo,

Een vraagje, hopelijk krijg ik wel sportieve reacties, want het is helemaal niks persoonlijks.

Hoe kan je nou leuke sex hebben als moslim/moslima....
Als ik zo naar al die regels kijk, kan je alleen maar ouderwets de liefde bedrijven....?? Ik bedoel, ieder stel dat met elkaar naar bed gaat heeft toch zo zijn bedgeheimen? Zonder afwisseling is er toch geen bal aan in bed, dat lijkt mij hoor! Je mag dit niet, dat niet bijna alles is haram....
Maarja, niemand weet wat er werkelijk in de slaapkamer gebeurt...
Niet zeggen van, "maar Allah ziet alles", want dat vind ik zo een makkelijk antwoord. Kijkt hij ook als je op de wc zit?
Er is geen mens op deze aarde die nooit een zonde begaat.

ZimbaLover

03-09-2004, 16:20

Geen commentaar dus.......... ??

03-09-2004, 19:51
OOOHHH sry..... okay, ach anaal lijkt me ook wel erg pijnlijk, bedankt voor jullie reacties!
Ik dacht al, wat een saaie sex moet je dan hebben zeg hihi

03-09-2004, 20:08

Citaat:
Origineel gepost door ZimbaLover
Hallo,

Een vraagje, hopelijk krijg ik wel sportieve reacties, want het is helemaal niks persoonlijks.

Als ik zo naar al die regels kijk, kan je alleen maar ouderwets de liefde bedrijven....?? Ik bedoel, ieder stel dat met elkaar naar bed gaat heeft toch zo zijn bedgeheimen? Zonder afwisseling is er toch geen bal aan in bed, dat lijkt mij hoor! Je mag dit niet, dat niet bijna alles is haram....
Niet zeggen van, "maar Allah ziet alles", want dat vind ik zo een makkelijk antwoord. Kijkt hij ook als je op de wc zit?

ZimbaLover
La hawla wala kowata ila bilah el3adiem

Wat zeg je hier meid?Allah swt ziet alles, je moet niet denken dat als je in toilet bent dat jij daar al je zondes kunt begaan want dan ziet Hij het niet...

04-09-2004, 02:49

Citaat:
OOOHHH sry..... okay, ach anaal lijkt me ook wel erg pijnlijk, bedankt voor jullie reacties!
Ik dacht al, wat een saaie sex moet je dan hebben zeg hihi
En zo ontstaan er dus valse beschuldigingen over de islam. Als mensen uitspraken doen zonder eerst kennis op te doen, dan krijg je van dit soort dingen..

04-09-2004, 12:05

Citaat:
Origineel gepost door achie25
En zo ontstaan er dus valse beschuldigingen over de islam. Als mensen uitspraken doen zonder eerst kennis op te doen, dan krijg je van dit soort dingen..
samenvatting van het probleem van tegenwoordig

05-09-2004, 02:14
Enkele dingen zijn inderdaad haraam

Maar je kunt nog altijd HEEL VEEL dingen doen.Mijn sexleven is allesbehalve saai, genoeg afwisseling en passie.

06-09-2004, 12:16
Bedankt voor de reacties,

Ik heb totaal geen problemen met de Islam hoor!
Ik wil er alleen maar meer van leren..... en op deze forum vraag
ik zoveel als ik kan, het is leuk als ik serieuze antwoorden krijg....
Tuurlijk ziet Allah alles wat er gebeurt, maar er is geen mens die geen zonde begaat....

06-09-2004, 12:18

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Daarom probeer ik zoveel mogelijk kennis van de Islam op te doen via deze forums op deze site.
Hopelijk zal ik veel van jullie leren......

06-09-2004, 12:49

Citaat:
Hallo,

ZimbaLover
Subban Allah dat is echt onzin juist moslims kunnen heerlijke gemeenschap hebben!! je wil juist elkaar laten genieten (je krijgt daar zelfs hassanet voor) en vrijen elkaar strelen vul de rest zelf maar in kan zeker wel lekker zijn,bovendien is het iets tussen jou en je man dus je hebt respect liefde en je krijgt genegenheid bij elkaar sorry maar als dat niet heerlijk is dan weet ik het niet meer

06-09-2004, 14:56

Citaat:
Origineel gepost door babybruidje
Subban Allah dat is echt onzin juist moslims kunnen heerlijke gemeenschap hebben!! je wil juist elkaar laten genieten (je krijgt daar zelfs hassanet voor) en vrijen elkaar strelen vul de rest zelf maar in kan zeker wel lekker zijn,bovendien is het iets tussen jou en je man dus je hebt respect liefde en je krijgt genegenheid bij elkaar sorry maar als dat niet heerlijk is dan weet ik het niet meer
Ik heb ook nooit beweerd dat moslims geen heerlijke sex kunnen hebben, ik vroeg mij dat af.....
Het is fijn om te weten dat moslims hele fijne sex kunnen hebben en dat het onzin is dat mensen zeggen dat dat niet waar is.
Ik ben het helemaal met je eens, ieder paartje heeft zijn eigen (bed) geheimen en dat is mooi.....

Love you Zimba