Bekijk volle/desktop versie : Welke Sim-only abbonement raden jullie mij aan?



05-11-2010, 11:35
Hallo allemaal,

Ik wil een sim only abbonement gaan aansluiten, alleen weet ik dat er veel providers zijn die de boel flashen.

Bijvoorbeeld: na 1.01 sec gesproken te hebben er toch 2 minuten worden gerekend.

Of

Over je bundel? Dan betaal je je blauw!


Is er een eerlijke provider waarbij je betaalt voor wat je praat en waarvan de klantenservice ook goed te bereiken is?

Aanraders?

Gr.
M.

05-11-2010, 12:50


Hi meid,

Ik zou even kijken op de site van Tringg. Is een sim only waarbij je voor 30 euro 1250 belminuten/sms hebt. Wanneer je tegoed opraakt wordt je kaartje automatisch geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Per mail kun je eventueel toestemming geven voor aanvullende kosten boven je bundel. Dus op die manier hoef je ook niet bang te zijn voor torenhoge rekeningen. Tringg heeft netwerk van KPN, dus qua bereik niets over te klagen.

05-11-2010, 13:02

Citaat door SomeGirl:
Hi meid,

Ik zou even kijken op de site van Tringg. Is een sim only waarbij je voor 30 euro 1250 belminuten/sms hebt. Wanneer je tegoed opraakt wordt je kaartje automatisch geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Per mail kun je eventueel toestemming geven voor aanvullende kosten boven je bundel. Dus op die manier hoef je ook niet bang te zijn voor torenhoge rekeningen. Tringg heeft netwerk van KPN, dus qua bereik niets over te klagen.


Hallo,

Ik zie op de site van tringg dat je onbeperkt kan bellen/smsen voor 30 euro. Ik zie nergens 1250 minuten staan.

Stel dat je een echte beller bent en over dat bedrag heen komt, moet je dan extra betalen?

En ik zie ook geen andere mogelijkheden, want voor mij is 1250 echt teveel, 400 minuten is meer dan genoeg...

Gr.

05-11-2010, 13:31

Citaat door Manal_Taker3ast:
Hallo,

Ik zie op de site van tringg dat je onbeperkt kan bellen/smsen voor 30 euro. Ik zie nergens 1250 minuten staan.

Stel dat je een echte beller bent en over dat bedrag heen komt, moet je dan extra betalen?

En ik zie ook geen andere mogelijkheden, want voor mij is 1250 echt teveel, 400 minuten is meer dan genoeg...

Gr.


Ja maar altijd de kleine letters lezen. Als voorwaarde hebben ze wel degelijk de 1250 punten dat is de grens. Daarboven heb je inderdaad extra kosten, maar daar moet je wel toestemming voor geven middels een mailtje.

06-11-2010, 08:31



Citaat door majito-euphony:
Ik kan je helpen aan sim only abo, ik werk namelijk bij telefoon bedrijf, wij bieden alleen sim only abo contract duurvrij( geen contract dus) als jij niet te vreden ben stap jij gewoon over.
wil jij meer info? bel me op 0634397777


DOE HET NIET!!!!

Goedkoop is duurkoop bij dit bedrijf...