Bekijk volle/desktop versie : Werk gezocht?!



Pagina's : [1] 2 3 4

04-11-2010, 22:30
Halloo Allemaaal

Ik ben hard op zoek naar werk en vroeg me af waar jullie werken(indien je t prive wil houden mag je me ook (pmen)

Hoop dat iemand mij kan helpen met het vinden van een baan.

04-11-2010, 22:31


ik zou ook graag willen weten. ben ook hard opzoek, heb het nodig wegens studie.

04-11-2010, 22:33

Citaat door lalla_nadoria:
ik zou ook graag willen weten. ben ook hard opzoek, heb het nodig wegens studie.


Egt moelijk zeg! heb je voorheen wel gewerkt?

04-11-2010, 22:39

Citaat door efje:
Egt moelijk zeg! heb je voorheen wel gewerkt?



Ja zeker moeilijk! Ik heb wel voorheen gewerkt als huiswerkbegeleidster en that's it. en jij ?

04-11-2010, 22:47



Citaat door lalla_nadoria:
Ja zeker moeilijk! Ik heb wel voorheen gewerkt als huiswerkbegeleidster en that's it. en jij ?


was dat bij Betawijs?, ik niet

04-11-2010, 22:52

Citaat door efje:
was dat bij Betawijs?, ik niet



Nee.. Waar is dat gevestugd betawijs? en zijn ze toevallig niet opzoek?

04-11-2010, 23:36

Citaat door lalla_nadoria:
Nee.. Waar is dat gevestugd betawijs? en zijn ze toevallig niet opzoek?


Ze zijn indd opzoek.. maar was bang dat ze iemand zochten met ervaring en iets in de lerarenopleiding..dus heb ik maar niet gesolliciteerd snappie? je kunt kijken op http://www.betawijs.nl. En vanwaar ben jij aan de slag gegaan als hwbegeleider

04-11-2010, 23:47

Citaat door efje:
Ze zijn indd opzoek.. maar was bang dat ze iemand zochten met ervaring en iets in de lerarenopleiding..dus heb ik maar niet gesolliciteerd snappie? je kunt kijken op http://www.betawijs.nl. En vanwaar ben jij aan de slag gegaan als hwbegeleider


Aaa oke, ja ik heb meteen gesolliciteerd dankje. Ik ben n amsterdam aan de slag gegaan als huiswerkbegeleidster bij stichting kansweb. Alleen de overheid die wilt dat niet meer subsidieren. Dus zijn die huiswerkklassen stop gezet.

04-11-2010, 23:48
voor onderwijs-vacatures: Studelta.nl

04-11-2010, 23:57
Ik ben ook opzoek Ik ben afgestudeerd en heb een diploma Kantoor maar ik zoek werk met hoofddoek nergens te vinden nu werk ik als schoonmaak toch doet het pijn dat ik niks vind wie maakt dit ook mee je hebt diploma alleen je wil je hoofddoek niet af doen

05-11-2010, 00:01

Citaat door Marokaanseroos:
Ik ben ook opzoek Ik ben afgestudeerd en heb een diploma Kantoor maar ik zoek werk met hoofddoek nergens te vinden nu werk ik als schoonmaak toch doet het pijn dat ik niks vind wie maakt dit ook mee je hebt diploma alleen je wil je hoofddoek niet af doen


Vervelend is dat hé, heb je je diplomas kom je toch niet aan werk.
Leef met je mee inschallah komt t goed

05-11-2010, 00:08
.............

05-11-2010, 00:15



Citaat door efje:
Vervelend is dat hé, heb je je diplomas kom je toch niet aan werk.
Leef met je mee inschallah komt t goed



Inschallah meid ik ga binnekort examen afleggen islam in brussel en als ik dat haal kan ik les geven islam in lager onderwijs dat is mijn droom

05-11-2010, 00:23

Citaat door Marokaanseroos:
Inschallah meid ik ga binnekort examen afleggen islam in brussel en als ik dat haal kan ik les geven islam in lager onderwijs dat is mijn droom


Mascha'allah mogen jou dromen uitkomen

05-11-2010, 11:13

Citaat door efje:
Mascha'allah mogen jou dromen uitkomen


Inschallah dank u de uwe ook inschallah

Pagina's : [1] 2 3 4