Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk HENNA haar werd groenig



04-11-2010, 21:13
ik heb mijn haar 1,5 jaar geleden voor het laatst met normale verf geverft. ik heb gehoord dat als je nog normale verf in je haar hebt voordat je henna doet, het groen kan worden..

ik heb het van donkerblond naar zwart geverfd met henna een half jaar geleden, en ik kreeg een groene/grijze superlelijke glans!!
nu heb ik weer mijn eigen donkerblonde haren terug.. en ik wil het met henna doen maar ik ben bang voor die groene kleur (misschien zit er nog een beetje chemische verf in me haar???!!!)

wat moet ik doen? heeft iemand verstand van henna?

04-11-2010, 21:43


Pobeer een klein pulkje, een stukje dat niet opvalt.

04-11-2010, 21:52

Citaat door beertjem:
ik heb mijn haar 1,5 jaar geleden voor het laatst met normale verf geverft. ik heb gehoord dat als je nog normale verf in je haar hebt voordat je henna doet, het groen kan worden..

ik heb het van donkerblond naar zwart geverfd met henna een half jaar geleden, en ik kreeg een groene/grijze superlelijke glans!!
nu heb ik weer mijn eigen donkerblonde haren terug.. en ik wil het met henna doen maar ik ben bang voor die groene kleur (misschien zit er nog een beetje chemische verf in me haar???!!!)

wat moet ik doen? heeft iemand verstand van henna?

is bij mij ook gebeurd toen ging ik het donker bordo rood verfen kreeg ik knalroze ik wist niet wat ik zag..maar waarom henna als ik vragen mag,dan krijg je toch oranje haarkleur van