Bekijk volle/desktop versie : Xavi: 'Het ging voor Van Bommel te snel bij Barça'



04-11-2010, 18:50


is dit een diss na de afgelopen wkwinst, op die achterlijke tackles van vanbommel en de jong???

http://www.vi.nl/Nieuws-item/189379/Xavi-Het-ging-voor-Van-Bommel-te-snel-bij-Barca.htm

04-11-2010, 18:52


van Bommel is ook niet het type speler van Barcelona.
Hij is er juist om het spel te 'vertragen'.
Rustig opbouwen en breken.

04-11-2010, 18:55

Citaat door marmita-lover:
van Bommel is ook niet het type speler van Barcelona.
Hij is er juist om het spel te 'vertragen'.
Rustig opbouwen en breken.


ja dat was allang duidelijk,

van bommel zal nooit het technisch inzicht hebben zoals xavi en iniesta,

en inderdaad zoals je zei is zijn style,

maar waarom haalt xavi hem drbij als voorbeeld

04-11-2010, 18:56

Citaat door broodjeizan:
ja dat was allang duidelijk,

van bommel zal nooit het technisch inzicht hebben zoals xavi en iniesta,

en inderdaad zoals je zei is zijn style,

maar waarom haalt xavi hem drbij als voorbeeld


van Bommel gaf het gewoon eerlijk toe?

04-11-2010, 18:58



Citaat door marmita-lover:
van Bommel gaf het gewoon eerlijk toe?


ok heb ik nooit iets van gehoord, heb je daar bron van?

04-11-2010, 19:03
'Ik herinner me dat Mark van Bommel, toen hij hier nog speelde, geregeld tegen mij zei dat het hem allemaal te snel ging. Hij was gewend pas te beslissen wat hij met een bal moest, nadat hij werd aangespeeld. Bij ons moet je dat al weten vóórdat je de bal krijgt.

Uit je artikel gewoon?
Van Bommel gaf dus gewoon eerlijk toe dat het spel niet bij hem paste.
Van Bommel is meer een strijder voor teams als Bayern, Manchester United, Chelsea enzo

04-11-2010, 19:07

Citaat door marmita-lover:
'Ik herinner me dat Mark van Bommel, toen hij hier nog speelde, geregeld tegen mij zei dat het hem allemaal te snel ging. Hij was gewend pas te beslissen wat hij met een bal moest, nadat hij werd aangespeeld. Bij ons moet je dat al weten vóórdat je de bal krijgt.

Uit je artikel gewoon?
Van Bommel gaf dus gewoon eerlijk toe dat het spel niet bij hem paste.
Van Bommel is meer een strijder voor teams als Bayern, Manchester United, Chelsea enzo



of van bommel is een overschatte speler, hij was op zn best bij psv, toen was het echt een strijder, daar scoorde hij ook veel als aanvallende middenvelder,

maar nu is hij wel goed maar veel minder dan toen bij psv tijden

04-11-2010, 19:08

Citaat door broodjeizan:
of van bommel is een overschatte speler, hij was op zn best bij psv, toen was het echt een strijder, daar scoorde hij ook veel als aanvallende middenvelder,

maar nu is hij wel goed maar veel minder dan toen bij psv tijden


Wat kakel je nou allemaal?
Was een van de betere spelers tijdens dit WK en is een van de belangrijke spelers (aanvoerder) bij Bayern dat vorig jaar kampioen werd en champions league finale haalde?

04-11-2010, 19:10

Citaat door marmita-lover:
Wat kakel je nou allemaal?
Was een van de betere spelers tijdens dit WK en is een van de belangrijke spelers (aanvoerder) bij Bayern dat vorig jaar kampioen werd en champions league finale haalde?


wollah hij had van mij respect gekregen tijdens wk, als hij niet die achterlijke tackles maakte, om zo het spel proberen te storen,

tegen spanje werd t duidelijk en werd het pas gestraft, voor hetzelfde geld waren de jong en van bommel al in begin utigeschakeld met rode kaart,

dus kom niet met onzin,

en bayern munchen was fc robben, dankzij robben kwamen ze zo ver,

kijk nu al zonder robben en ribery is bayern munchen poep

04-11-2010, 19:12

Citaat door broodjeizan:
wollah hij had van mij respect gekregen tijdens wk, als hij niet die achterlijke tackles maakte, om zo het spel proberen te storen,

tegen spanje werd t duidelijk en werd het pas gestraft, voor hetzelfde geld waren de jong en van bommel al in begin utigeschakeld met rode kaart,

dus kom niet met onzin,

en bayern munchen was fc robben, dankzij robben kwamen ze zo ver,

kijk nu al zonder robben en ribery is bayern munchen poep


van Bommel is niet het soort type speler die zijn ploeg een overwinning bezorgd.
is gewoon een stille kracht op het middenveld, waar heel veel spelers niet tegenover willen staan.

04-11-2010, 19:13

Citaat door marmita-lover:
van Bommel is niet het soort type speler die zijn ploeg een overwinning bezorgd.
is gewoon een stille kracht op het middenveld, waar heel veel spelers niet tegenover willen staan.


net zeg je van wel

elmohim feit is een feit van bommel was bij psv gruwelijk, toen was hij wel 1 van de belangrijkste krachten waarom psv competitie won en halve finale van champions leuque haalde, hij scoorde toen ook veel,

maar nu is niet veel meer overgebleven, behalve dat hij agressief is op t veld,