Bekijk volle/desktop versie : Heldhaftige student grijpt inbreker



Pagina's : [1] 2

04-11-2010, 11:35
Heldhaftige student grijpt inbreker

LEIDSCHENDAM - De 19-jarige Vincent uit Leidschendam heeft op heldhaftige wijze een Marokkaanse inbreker in de kraag gegrepen.


De dief, die samen met drie handlangers had ingebroken in twee woningen, had zich verstopt in de bosjes.

Student Vincent betrapte de man, een 20-jarige Marokkaan uit Leidschendam, toen hij dinsdagavond bezig was met het uitzetten van een speurtocht voor de scouting. „Ik fietste over de Prins Bernhardlaan en zat ineens midden in een achtervolging”, vertelt de Leidschendammer.

„Ik zag dat twee agenten een man op de hielen zaten. Die inbreker riep nog dat ik moest doorrijden, maar ik dacht: jij bent van mij! Twee jaar geleden ben ik namelijk op straat overvallen, dus ik was er op gebrand om die dief te pakken. Ik ben op z’n rug gaan zitten, terwijl de politie hem fouilleerde. Dat ik geholpen heb een inbreker te pakken, heeft mij een goed gevoel gegeven.”

De overige drie leden van de inbrekersbende zijn vooralsnog spoorloos. Van de buit is nog niets teruggevonden.

De gemeente Leidschendam-Voorburg wordt momenteel opgeschrikt door een stijgend aantal woninginbraken. Twee jaar geleden was ook sprake van een inbraakgolf. De bende die hier achter zat, werd opgerold en veroordeeld tot lange celstraffen.



bron : http://www.telegraaf.nl/binnenland/8117940/__Heldhaftige_student_grijpt_inbreker__.html?p=2,1

04-11-2010, 11:35


Waarom noemen ze die " Marokkaan" gewoon niet bij naam ? Waarom moet zijn achtergrond worden benoemd ?

04-11-2010, 11:42
Naam is niet belangrijk, tenzij herkomst van deze persoon direct te herleiden is naar zijn roots.

04-11-2010, 12:00
kunst....sinds dit rechtse kabinet heeft verklaard dat je een inbreker best uit huis mag schoppen, en dan niet bang hoeft te zijn, dat JIJ in de cel komt, en een schadevergoeding moet betalen voor de gebroken kaak van de dief, zullen er al meer heldhaftige personen komen.

Maar eerder was er door het links geknuffel met misdadigers een tendens dat je niet én je spullen kwijt zou raken, én nog eens in de cel ook.

04-11-2010, 12:43



Citaat door Dezelfde:
kunst....sinds dit rechtse kabinet heeft verklaard dat je een inbreker best uit huis mag schoppen, en dan niet bang hoeft te zijn, dat JIJ in de cel komt, en een schadevergoeding moet betalen voor de gebroken kaak van de dief, zullen er al meer heldhaftige personen komen.

Maar eerder was er door het links geknuffel met misdadigers een tendens dat je niet én je spullen kwijt zou raken, én nog eens in de cel ook.


Prima, vind dat een dief op zn donder moet krijgen zonder vervolging! Maar wat doen we met de veelal Nederlandse pedofielen?

04-11-2010, 13:01

Citaat door Immigrant:
Prima, vind dat een dief op zn donder moet krijgen zonder vervolging! Maar wat doen we met de veelal Nederlandse pedofielen?




Dus jij vind een pak op zijn donder genoeg voor een dief..ik vind en een pak op zijn donder en vervolging beter klinken.

Waarom weer pedo's erbij betrekken...

04-11-2010, 13:01

Citaat door Immigrant:
Prima, vind dat een dief op zn donder moet krijgen zonder vervolging! Maar wat doen we met de veelal Nederlandse pedofielen?
Worden ook bekend gemaakt en gestraft, alleen wat te licht zoals ook deze vreselijke rotzak.

04-11-2010, 13:42

Citaat door achja100:
Omdat Marokkanen vaak dit type criminaliteit plegen, en de politie gericht achter Marokkanen aan moet gaan.



Dikke Bullshitt. In mijn jeugd heb ik een in winkel gewerkt. 90% van de diefstal werd gepleegd door 100% Hollanders. Dit soort zaken worden nooit bekend gemaakt. Puur entertainment om te zeggen dat een Marokkaan weerd gedaan heeft.

04-11-2010, 13:47
Het is wel de telegraaf toch

04-11-2010, 13:56

Citaat door achja100:
Jaja, jij bent zeker zo iemand die Marokkanen met een Nederlands paspoort Hollanders noemt ?

Helaas mag de politie de arrestanten niet op afkomst registreren, anders zouden de feiten gewoon algemeen bekend zijn.


Nee het waren geen Marokkanen met een Nederlandse paspoort. Gewoon puur Hollandse Sjonnies, maar dit soort zaken hoor je niet graag, want dat is natuurlijk niet spectaculair als het woord Marokkaan er niet in voor komt.

04-11-2010, 14:11

Citaat door achja100:
Jaja, jij bent zeker zo iemand die Marokkanen met een Nederlands paspoort Hollanders noemt ?

Helaas mag de politie de arrestanten niet op afkomst registreren, anders zouden de feiten gewoon algemeen bekend zijn.


Ik heb liever Marokkaanse dieven dan Nederlandse pedos. Deze richten veel meer schade aan derden dan bij een simpele inbraak. Bovendien de zware criminalitiet behoort helaas niet tot de Marokkaanse doelgroep. Zie liever dat ze zich hiermee bezig houden ipv simpele inbraken. Daarom ben ik een voorstander van hardere straffen van domme inbraken!

04-11-2010, 14:12

Citaat door achja100:
Daar heb je gelijk in

Maar ik denk toch wel met recht te kunnen stellen dat overvallen en inbraken gemiddeld vaker door Marokkanen dan door autochtonen worden gepleegd.

Jij lijkt te verwijzen naar winkeldiefstallen. Ja, dat doen autochtonen wellicht in dezelfde mate als Marokkanen. Dat zou kunnen.


En belastingfraude, onterechte declaraties indienen. Ach ja iedereen heeft zo zijn eigen specialiteiten. Zo ben ik de politiefraude van de parkeergarage nog steeds niet vergeten. Maar dit soort zaken worden nooit opgeblazen in de media.

04-11-2010, 14:16


Het zal een keer geen Marokkaan zijn...

04-11-2010, 14:19

Citaat door achja100:
Turken doen meer aan heroïne- en mensenhandel, Marokkanen beroven vrouwtjes.

Jij ziet meer in de geavanceerde criminaliteit blijkbaar. Misschien moet je een Turkse vrouw zoeken (?)


Als jij maar geen Marokkaanse vrouw zoekt, dan hebben we eventueel een pedo minder!

04-11-2010, 14:38

Citaat door achja100:
Dat is een feit.

Marokkaanse criminaliteit veroorzaakt meer overlast voor gewone mensen dan fraude en drugshandel.

In dat licht zou de Marokkaanse gemeenschap misschien hun jongeren meer in de richting van echte maffia-activiteiten moeten opvoeden.

Maar gewoon wit werken is ook niet zo verkeerd, als je het goed beschouwt.


Een allochtoon moet zich twee keer zo hard bewijzen als hij/zij ergens wilt gaan werken en ze worden als eerst ontslagen.

Pagina's : [1] 2