Bekijk volle/desktop versie : Stalker.



Pagina's : [1] 2

04-11-2010, 00:29
Assalaamu 3laikoum wa rahmatullaah allemaal,

Ik word sins juli anoniem gebeld. Soms hang ik 3 uur lang niet op en de beller ook niet. Ik hoor dan niks aan de andere kant van de lijn. Ik heb onlangs een nieuw nummer en dat heb ik alleen aan mensen gegeven die ik blind vertrouw. Maar het bellen gaat nog door! IK vind dit doodeng! Ik ben nog naar de politie geweest om aangifte te doen. Maar daar kan niks aan gedaan worden was hun antwoord.

Ik wil naar mijn provider bellen zodat zij iets voor mij kunnen beteken maar de politie zei dat ze mij niet van dienst kunnen zijn aagezien ik geen aangifte heb gedaan. Maar die @#$%^&x laten mij geen aangifte doen omdat ik hun tijd verdoe..

Hebben jullie mss tips? Want ik vind het een beetje uit de hand lopen..

04-11-2010, 00:30


Misschien een bekende van je?

04-11-2010, 00:35

Citaat door Tharifesht__:
Misschien een bekende van je?


Kijk het probleem is dat 3 jongens mijn nummer hebben. 2 zijn collega's van me en 1 is een klasgenoot maar zij zijn het niet. Voor de rest vriendinnen waar ik mee opgergroeid.

04-11-2010, 00:37
Gewoon je tel weekje uitzetten

04-11-2010, 00:39



Citaat door knuffel_beertje:
Kijk het probleem is dat 3 jongens mijn nummer hebben. 2 zijn collega's van me en 1 is een klasgenoot maar zij zijn het niet. Voor de rest vriendinnen waar ik mee opgergroeid.



dit is altijd zo raar en toch heeft iemand je nr die toevallig een stalker is zeg gewoon de waarheid. Want er is geen idioot op de wereld die gewoon iemand belt en dan 3 uur lang niks zegt

04-11-2010, 00:39

Citaat door The_Unknown:
Gewoon je tel weekje uitzetten



Heb ik al geprobeerd. Zonder resultaat helaas.

04-11-2010, 00:40
Dat had ik ook, echt wekenlang. Bellen en dan hoor je niets aan de andere kant van de lijn. Gelukkig is het nu gestopt.

Welke provider heb je? Heb je abbo?

04-11-2010, 00:40

Citaat door knuffel_beertje:
Kijk het probleem is dat 3 jongens mijn nummer hebben. 2 zijn collega's van me en 1 is een klasgenoot maar zij zijn het niet. Voor de rest vriendinnen waar ik mee opgergroeid.



Hoe weet je zo zeker dat zij het niet zijn? Vertrouw niemand...

04-11-2010, 00:43

Citaat door charlie.chaplin:
dit is altijd zo raar en toch heeft iemand je nr die toevallig een stalker is zeg gewoon de waarheid. Want er is geen idioot op de wereld die gewoon iemand belt en dan 3 uur lang niks zegt



Welke waarheid broeder? Dit is de waarheid. 3 uur lang, soms word ik om 2 uur in de nacht gebeld. Ik druk het tegen mijn oor aan en val dan weer in slaap. Ik word van de pijn van mijn hand wakker wegens het aandrukken tegen mijn oor en hang dan pas op.

04-11-2010, 00:43

Citaat door Tharifesht__:
Hoe weet je zo zeker dat zij het niet zijn? Vertrouw niemand...


Omdat ze beiden met de beller hebben gesproken.. Behalve mijn klasgenoot.

04-11-2010, 00:44

Citaat door hallallove:
3 uur lang blijf je hangen?


Ja.

04-11-2010, 00:46

Citaat door DeRegeerder:
Dat had ik ook, echt wekenlang. Bellen en dan hoor je niets aan de andere kant van de lijn. Gelukkig is het nu gestopt.

Welke provider heb je? Heb je abbo?



Ik maandenlang broer. Ik had eerst abbo van T-Mobile. En nu beltegoed van Vodafone. Is beter want dan zit ik niet met opzeggingen enzo.

Vandaag heeftie weer gebeld, toen nam mijn broer op maar weer niks..

04-11-2010, 00:46



Citaat door knuffel_beertje:
Omdat ze beiden met de beller hebben gesproken.. Behalve mijn klasgenoot.



Probeer dat ook even dan.. Je vriendinnen?

04-11-2010, 00:48
De beste tip.
haal 1 nieuwe nummer.
geef je nummer 1 voor 1 uit.
Eerst naar je klasgenoot. Kijk of je dan gestalkt wordt etc .
Tot je de dader pakt !

04-11-2010, 00:48

Citaat door Tharifesht__:
Probeer dat ook even dan.. Je vriendinnen?



Ja, maar dat gaat moeilijk aangezien ik niet weet wanneer diegene mij weer gaat bellen. Maar ik zal een oogje in het zeil houden. Mijn vriendinnen zijn Alhamdoelillaah Allahvrezend. Zulke kinderachtige dingen verwacht ik niet van hen.

Pagina's : [1] 2