Bekijk volle/desktop versie : Wie zit op de HVA en kan mij helpen?



03-11-2010, 22:40
Kijk ik heb vrijdag een hertentamen maar er is 1 probleem me opa is erg ziek en ik moet met mijn moeder meevliegen want ik kan haar niet alleen laten het is een emotionele wrak op dit moment en ze weet niet hoe lang haar vader nog te leven heeft.

Dus ik vroeg me af of jullie ervaring hadden om het hertentamen op ander tijdstip te maken dat je dan naar de decaan gaat en dan samen een regeling kan treffen wegens bijzondere omstandigheden??

Of levert dit helemaal niets op?

Kan iemand mij helpen of informatie geven of adviseren wat ik moet doen

Alvast bedanktt & alleen serieuse reacties graag

03-11-2010, 22:41


Bijzondere omstandigheden!

Ze moeten dat toch wel accepterne?!

03-11-2010, 22:43

Citaat door Samenvooraltijd:
Bijzondere omstandigheden!

Ze moeten dat toch wel accepterne?!


Ja maar ik heb gehoord dat ze heel erg streng zijn met dit soort dingen

03-11-2010, 22:47

Citaat door prince_charming:
Ja maar ik heb gehoord dat ze heel erg streng zijn met dit soort dingen

Klopt, maar dit is best ernstig. Je slb-er kan zij/hij je niet helpen?! Ik zou maar gauw actie ondernemen. Maar het komt insaallah goed.


Allahi safieh!

03-11-2010, 22:49



Citaat door prince_charming:
Ja maar ik heb gehoord dat ze heel erg streng zijn met dit soort dingen

Welnee, je kan altijd deelnemen aan de herkansingen.. Maak een afspraak met je mentor en bespreek het met hem/haar. Anders met de leraar waar je voor dat vak les van hebt gekregen, daar zullen ze zeker wel rekening mee houden..
Succes met je omstandigheden

03-11-2010, 22:57
Salaam wa3lekoem,

Neem contact op met je SLB'er, het liefst persoonlijk. En doe dan je verhaal, mail ook ff de examencommisie, want hun oordelen over jouw situatie. Ghair inshAllah

Moge allah jouw opa genezen.

03-11-2010, 23:11
Allah jerzakelkom sbar..... Uit ervaring weet ik dat je dan gewoon met de herkansing mee kan doen. Je kan het altijd proberen via de examencommissie en idd jouw slb'er. Niet geschoten is altijd mis.
Veel sterkte!!

03-11-2010, 23:20
Meestal is er een 'examencommissie' die over dit soort dingen gaat. Dat je ze een brief moet schrijven, waaruit zij opmaken of je recht hebt op een her.

Je omstandigheden zijn bijzonder dus ze kunnen het je niet weigeren.

Sterkte met je opa.
Allah ie kamel bigajr insha'Allah.