Bekijk volle/desktop versie : Waarom verwesteren marokkaanse mensen in nederland??



03-09-2004, 08:45
Hallo mensen van marokko nl,

Vertellen jullie eens waarom marokkaanse mensen verwesteren in Nederland en wat vind je daarvan

03-09-2004, 10:03


omdat ze genoeg eten hebben en daardoor gaan ze zo worden.>...

03-09-2004, 13:07

Citaat:
Origineel gepost door lady20
Hallo mensen van marokko nl,

Vertellen jullie eens waarom marokkaanse mensen verwesteren in Nederland en wat vind je daarvan
De gehele wereld verwesterd...

03-09-2004, 13:27
als je in het westen woont is het logisch dat je op die manier leeft!

03-09-2004, 13:27



Citaat:
Origineel gepost door sweety21
als je in het westen woont is het logisch dat je op die manier leeft!
Hoef nie..

03-09-2004, 15:34
Lijkt me vrij logisch dat je bepaalde gewoonten overneemt van de mensen om je heen.

03-09-2004, 17:39

Citaat:
Origineel gepost door tazaghiniagirl
omdat ze genoeg eten hebben en daardoor gaan ze zo worden.>...
wollahilla


ze verwesteren niet maar ze verkoefariseren ( hierbij neem ik een patent op dit woord , gelieve het niet te gebruiken zonder toestemming te vragen aan bovengenoemde persoon) zoals ik da noem hahaha

04-09-2004, 03:04
ALs je vind dat de Marokkanen hier in Nederland verwesterd zijn dan moet jij nodig es in Marokko gaan kijken............

04-09-2004, 09:34

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Niet alle... ik ben geboren in Nl maar ik ben een blijf een Marokkaan

Maar leg eens uit wat je bedoeld met verwestert?
Wat ik bedoel is ik heb van de week even over het forum gesurfd en het viel me op dat er een hoop topics op staan over: meisjes worden makkelijker jongens doen niet meer aan de islam snappie een beetje wat ik bedoel.

Mijn mening is:

De marokkanen die kinderen hebben die hier geboren zijn hebben heel vaak nl vrienden dus nemen zie vaak een hoop over van de nl,ers wat opzich niet erg is want zo leer je van bijde culturen!!
We leven nou eenmaal in een multiculturele wereld dus dat hou je echt niet tegen.
Hoe denken jullie daar over, ik hoop dat me uitleg een beetje duidelijk is geworden hihi xxxxxxxxxxxxxx

04-09-2004, 09:41
ik denk dat juist marokkanen niet vernederlandst zijn maar ook hun eigen cultuur vergeten zijn dus ze leven ergens tussen in

een nieuw cultuur den k ik dus maar

04-09-2004, 10:41
Ik denk niet zozeer dat het enkel in nl is, kijk maar naar Marokko, daar zijn ze naar mijn mening verder dan hier.

Zo zit de samenleving in elkaar, aanpassen is overleven in zekere zin. Uiteraard bepaal je zelf in hoeverre je zelf aanpast.

Het heeft zo z'n voordelen. Het is maar net wat je met verwesterd bedoeld.

04-09-2004, 11:04
Waneer ben je verwesterd?? Ga maar eens goed in marokko om je heen kijken en dan pas zie je wat verwesterd is. Wij zijn oudewetse boeren vergeleken met de mensen daar. Geloof mij........

04-09-2004, 17:31


Is toch normaal? Ik bedoel we leven hier, we zijn hier geboren, we gaan met belgen of nederlanders naar school. Ik vind da vrij logisch. Het is niet ons land maar langs de andere kant wel want we zijn hier geboren.


Citaat:
Origineel gepost door lady20
Hallo mensen van marokko nl,

Vertellen jullie eens waarom marokkaanse mensen verwesteren in Nederland en wat vind je daarvan

03-12-2015, 17:58
Ja wanneer ben je verwesterd