Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de Marokaanse dames: Relatie met een ander NIET-Marokaanse/Moslim man



Pagina's : [1] 2

03-11-2010, 13:40
ik ben zelf niet marokaans, maar ik val alleen op marokaanse/arabieren, ben wel in me jongeren jaren met een marokaanse geweest. Ik ben nu 24 maar hoe denken jullie hierover? Stel je ziet een leuke man van antiliaanse, surinaamse, latino of nederlandse afkomst en je merk dat zijn karakter ook heel erg goed is, dus lief, zorgzaam etc gwn bijna perfect alleen hij is NIET marokaans en ook NIET moslim maar hij accepteer en respecteer wel de cultuur etc.

Hoe kijken jullie hiernaar? en welke nationaliteit zou je absoluut niet nemen? en welke toch wel? is het zo dat ' jullie' toch altijd naar een Marokaanse man/jonge zoeken?

Wil het graag van jullie weten

03-11-2010, 13:51


He, waarom noem je de Latino's nou in 1 adem met de rest?!

03-11-2010, 13:54
verschilt per persoon toch,
Uiteindelijk is het geloof belangrijker... Daar draait het uiteindelijk om

03-11-2010, 13:55
what a shame hij is dan toch niet helemaal perfect, hij is geen moslim

03-11-2010, 13:55


Ik gaf gewoon paar voorbeelden, ik had ook Cabo kunnen zetten of een Javaan, indo etc.. maar hoe denk jij hierover?

03-11-2010, 13:56
Alleen marokkanen, algerijnen of tunesiers misschien egyptenaren.

03-11-2010, 13:59
Zoals jij het zegt keur ik het af. Een Niet moslim man met een moslimvrouw. Een vrouw kan weinig invloed uitoefenen op de man om diegene moslim te laten worden

Wat mijns inziens wel kan is andersom. Een Moslimman met een niet moslimvrouw. Een moslimman kan meer invloed uitoefenen op een vrouw om te bekeren.

Verder ligt het eraan of de partner ervoor open staat om te bekeren, maar dat moet je van te voren goed met elkaar afspreken

03-11-2010, 13:59
Niemand is perfect op deze aarde, dus ook ben je moslim ben je niet perfect. Gaat het niet bij jullie (vooral bij jou) om HOE de persoon is? hoe hij in elkaar zit hoe hij denkt over het leven etc? lief, karakter, jou en jou geloof respecteerd en accepteerd?

03-11-2010, 14:01
Natuurlijk niet, Marokkaans en Moslim, Zou nooit met een andere soort gaan. Zal mijn zusjes nichtjes etc nooit laten trouwen met een andere soort marokkaanse en moslim voor minder niet

03-11-2010, 14:01
Heel leuk allemaal maar uiteindelijk kies je toch voor het geloof..

Ik val alleen op Arabische mannen!

Misschien wie weet kom je ooit een leuke Marokkaanse dame tegen dat geen moslim is.. Kan ook?

Genoeg!

03-11-2010, 14:05

Citaat door xmysteriousx:
Niemand is perfect op deze aarde, dus ook ben je moslim ben je niet perfect. Gaat het niet bij jullie (vooral bij jou) om HOE de persoon is? hoe hij in elkaar zit hoe hij denkt over het leven etc? lief, karakter, jou en jou geloof respecteerd en accepteerd?


natuurlijk, niemand is perfect maar als moslim zijnde moet mijn aanstaande insha allah moslim zijn. Wat voor afkomst hij heeft doet er niet zo veel toe alhoewel ik het liefst een Marokkaanse man zou willen. Ik heb respect voor iedereen en sta sluit niets uit.
Het gaat er gewoon om dat het een goede man is met zijn hartje op de juiste plaats en hij moet moslim zijn kan gewoon echt niet anders.

Insha allah een moslim

03-11-2010, 14:05
Ik ben van een hele rare mix, maybe nooit van gehoord.. ik ben ook kwart Arabisch alleen ik vroeg me af hoe jullie erover denken, blijkbaar is er niemand nog die het ziet zitten met een ander ras :P

03-11-2010, 14:07


Uit welk land?

03-11-2010, 14:07

Citaat door xmysteriousx:
Ik ben van een hele rare mix, maybe nooit van gehoord.. ik ben ook kwart Arabisch alleen ik vroeg me af hoe jullie erover denken, blijkbaar is er niemand nog die het ziet zitten met een ander ras :P


Ander ras is geen probleem , maar kijk als jij in iets gelooft dan ga je dat niet zomaar links laten liggen.

Hoeveel Marokkanen zie je wel niet met mensen van een andere afkomst, Alles kan, koffie kan , tarkan

03-11-2010, 14:12

Citaat door Arabian__:
Uit welk land?


Uit Syrie en jij?

Pagina's : [1] 2