Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kledingstijl voor mannen



03-11-2010, 01:23



Wat vinden jullie van een man die zo gekleed is?
Hot of not?

Broek oprollen word weer in hoorde ik, ik vind het wel wat hebben

03-11-2010, 01:32


nope...het is het net niet! Als je goed naar het jasje kijkt is het het verkeerde soort leder. Italiaanse dunne leder is het mooist tenzij je voor grof gaat. Zo een jas zit irritant en is niet echt flexibel als ik naar de inkepingen kijk bij de mouwen. De kraag van de shirt valt niet goed, zo zie je dat het cheap is of te groot. Maar gezien de lengte van het shirt is dat het niet. Door het wijde in de knie en het oprollen lijken zijn benen korter dan dat ze zijn. De zwarte timbas zijn cool maar in zijn geheel is dit het net niet. Ik snap waar de stylist heen wou maar de stoffen en cuts zijn het net niet.

Daarnaast ben ik een voorstander van draag dat waar je je goed in voelt!

03-11-2010, 08:55

Citaat door evil_kenivel:
nope...het is het net niet! Als je goed naar het jasje kijkt is het het verkeerde soort leder. Italiaanse dunne leder is het mooist tenzij je voor grof gaat. Zo een jas zit irritant en is niet echt flexibel als ik naar de inkepingen kijk bij de mouwen. De kraag van de shirt valt niet goed, zo zie je dat het cheap is of te groot. Maar gezien de lengte van het shirt is dat het niet. Door het wijde in de knie en het oprollen lijken zijn benen korter dan dat ze zijn. De zwarte timbas zijn cool maar in zijn geheel is dit het net niet. Ik snap waar de stylist heen wou maar de stoffen en cuts zijn het net niet.

Daarnaast ben ik een voorstander van draag dat waar je je goed in voelt!



03-11-2010, 11:02

Citaat door evil_kenivel:
nope...het is het net niet! Als je goed naar het jasje kijkt is het het verkeerde soort leder. Italiaanse dunne leder is het mooist tenzij je voor grof gaat. Zo een jas zit irritant en is niet echt flexibel als ik naar de inkepingen kijk bij de mouwen. De kraag van de shirt valt niet goed, zo zie je dat het cheap is of te groot. Maar gezien de lengte van het shirt is dat het niet. Door het wijde in de knie en het oprollen lijken zijn benen korter dan dat ze zijn. De zwarte timbas zijn cool maar in zijn geheel is dit het net niet. Ik snap waar de stylist heen wou maar de stoffen en cuts zijn het net niet.

Daarnaast ben ik een voorstander van draag dat waar je je goed in voelt!



Tering,je let wel heel erg op de details zeg.
Of je doet een of ander fashion opleiding en doet er stoer mee of je let wel heel erg overdreven op details.

Verder vind ik de stijl niet echt bijzonder nee

03-11-2010, 11:45


lelijkkkkk.