Bekijk volle/desktop versie : Turkije of Tunesie in februari

Pagina's : [1] 2

02-11-2010, 23:40
Wie weet hoe het weer daar dan rond die tijd is.....

Wij willen er inchallah naar toe, alleen hebben we nog geen keuze kunnen maken, omdat we niet weten wat we van het weer kunnen verwachten...

Dus vandaar jullie ervaringen..

Thanks!!!

03-11-2010, 00:03

doe maar griekenland

03-11-2010, 00:04

Citaat door LOULOU22:
doe maar griekenland

Lijkt me niet leuk....

03-11-2010, 00:10
egypte sharm eh sheikh

03-11-2010, 00:12

Citaat door LOULOU22:
egypte sharm eh sheikh

We zijn al in egypte geweest. Wil nog zeker terug, maar nog even niet.....

Er is meer op de wereld.....

Mijn voorkeur gaat echt uit naar Turkije en Tunesie....Wil alleen van beide landen weten hoe het weer in februari is en basis daarop maak ik mijn keuze...

03-11-2010, 02:13
Tunesie zal zo'n 17 tot 20 graden zijn ongeveer in februarie, Turkije weet ik niet.

03-11-2010, 09:07

Citaat door Mientje88:
Wie weet hoe het weer daar dan rond die tijd is.....

Wij willen er inchallah naar toe, alleen hebben we nog geen keuze kunnen maken, omdat we niet weten wat we van het weer kunnen verwachten...

Dus vandaar jullie ervaringen..

Thanks!!!

Ik ben in Turkije en in Tunesie geweest en Tunesie is 10x niks vergeleken met Turkije!
Turkije is echt super mooi vooral de stadjes, Antalya, Kemer, Belek, Side(hier heb je de beste en mooiste hotels vindt ik) Bodrum is ook erg leuk, maar wat prijziger dan de andere stadjes.
Antalya ben ik dol op, leuke bazaars, hele grote winkelcentrum, mooie boulevards met leuke restaurantjes en cafeetjes. Mooie en schone stranden vergeleken met Alanya.
Onurdeniz(dode zee) is echt prachtiggg hier kan je meters langs lopen en het water blijft gewoon hetzelfde hier vindt je heel veel familieleden echt een gezinsstrand. is wel iets verder dan antalya vandaan.
Alanya is echt een afrader, tenzij je alleen maar tokkies en anita's wil tegenkomen.

03-11-2010, 09:09
Niet naar Tunesie gaan, echt een flopland. Zo zonde van je tijd en geld. Als je twijfeld zou ik naar Turkije gaan, Tunesie is echt 10x niks.

@RomaysaRayan

ik ben zelf vaak vaak naar Turkije geweest en naar verschillende steden, maar vond Alanya wel leuk voor een weekje. Je moet een goed hotel uitkiezen, tokkies zitten altijd in appartementen omdat het goedkoop is. Antalya vond ik echt droog, super droog zelfs en vooral die mensen daar.

Ontopic: Istandbul is prachtig, kunst, cultuur en vooral een shopstad. Of wil je echt een strandvakantie? Dan weet ik niet of februari een goed idee is, marmaris en bodrum zijn ook leuke zeeplekken.

03-11-2010, 09:13

Citaat door missy_chanel:
Niet naar Tunesie gaan, echt een flopland. Zo zonde van je tijd en geld. Als je twijfeld zou ik naar Turkije gaan, Tunesie is echt 10x niks.

@RomaysaRayan

ik ben zelf vaak naar Turkije geweest en naar verschillende steden, maar vond Alanya wel leuk voor een weekje. Je moet een goed hotel uitkiezen, tokkies zitten altijd in appartementen omdat het goedkoop is.

Ontopic: Istandbul is prachtig, kunst, cultuur en vooral een shopstad. Of wil je echt een strandvakantie? Dan weet ik niet of februari een goed idee is, marmaris en bodrum zijn ook leuke zeeplekken.

ik vind echt Alanya echt niks de stranden zijn niet zo mooi als in antalya ik ben er ook 1 keer geweest en wilde nooit meer teruggaan Ik ga voor Antalya

03-11-2010, 09:17

Citaat door RomaysaRayyan:
ik vind echt Alanya echt niks de stranden zijn niet zo mooi als in antalya ik ben er ook 1 keer geweest en wilde nooit meer teruggaan Ik ga voor Antalya

qua strand vind ik Alanya ook niet echt denderend en zou ik eerder voor Marmaris en Bodrum kiezen. In Antalya valt er geen reet te doen, we zaten daar 3 dagen totdat we naar Alanya gingen, echt niets aan.
Marmaris en bodrum daarentegen was heel erg leuk, Istanbul was een knaller. Wat een mooie stad zeg, die mensen daar zijn zo modern dat ik echt altijd had gedacht dat alle Turken boeren waren, maar dat komt door de gastarbeiders hier.

03-11-2010, 09:21

qua strand vind ik Alanya ook niet echt denderend en zou ik eerder voor Marmaris en Bodrum kiezen. In Antalya valt er geen reet te doen, we zaten daar 3 dagen totdat we naar Alanya gingen, echt niets aan.
Marmaris en bodrum daarentegen was heel erg leuk, Istanbul was een knaller. Wat een mooie stad zeg, die mensen daar zijn zo modern dat ik echt altijd had gedacht dat alle Turken boeren waren, maar dat komt door de gastarbeiders hier.

marmaris vindt ik weer echt niks aan, je hebt 1 boulevard en een pier that's it.
waarom vindt antalya niks aan...je hebt een hele leuke wi nkelcentrum shop till you drop..leuke bazaars, mooie nette stranden en leuke restaurantjes waar je kan chillen aan de boulevard..echt genoeg te doen.
we zijn vorig jaar langs de westkust gereden mooie ongerepte baaien zag je we hebbe gereden tot aan fetiyhe...mijn man kent best goeie plekken bodrum is echt gewoon vet!
hotels rondom antalya en belek en side zijn echt top.
Istanbul is echt een wereldstad daar ben ik nog niet geweest.
de eerste keer dat ik in turkije kwam zag ik alleen maar bloedmooie vrouwen, zien er goed uit en die mannen daar ook en dacht WTF?? er wonen hier inderdaad alleen maar boerinnen.

03-11-2010, 09:29

marmaris vindt ik weer echt niks aan, je hebt 1 boulevard en een pier that's it.
waarom vindt antalya niks aan...je hebt een hele leuke wi nkelcentrum shop till you drop..leuke bazaars, mooie nette stranden en leuke restaurantjes waar je kan chillen aan de boulevard..echt genoeg te doen.
we zijn vorig jaar langs de westkust gereden mooie ongerepte baaien zag je we hebbe gereden tot aan fetiyhe...mijn man kent best goeie plekken bodrum is echt gewoon vet!
hotels rondom antalya en belek en side zijn echt top.
Istanbul is echt een wereldstad daar ben ik nog niet geweest.
de eerste keer dat ik in turkije kwam zag ik alleen maar bloedmooie vrouwen, zien er goed uit en die mannen daar ook en dacht WTF?? er wonen hier inderdaad alleen maar boerinnen.

hoelang ben je geweest? Marmaris was ik met vriendinnen gegaan, overdag op het strand en savonds uitgaan. Istanbul kan je echt lekker shoppen, ze hebben daar een supergrote winkelcentrum met ongelooflijk veel winkels en cafe's en ooh ja de allergrootste discotheek dit zit daar ook. Mohiem je moet gewoon gaan.
Alanya ging ik met mijn man en Bodrum ook. Die mannen van daar zien er onwijs lekker uit, alsof Turkije enkel de lelijkerds naar Nederland gestuurd heeft om te werken en wonen en de knapperds daar heeft gelaten. Vooral in clubs, jeetje mina je weet niet wat je ziet. En ze zijn daar gek op arabische vrouwen, ze vinden ze sexy. Leuke tijd daar gehad.

03-11-2010, 09:37

hoelang ben je geweest? Marmaris was ik met vriendinnen gegaan, overdag op het strand en savonds uitgaan. Istanbul kan je echt lekker shoppen, ze hebben daar een supergrote winkelcentrum met ongelooflijk veel winkels en cafe's en ooh ja de allergrootste discotheek dit zit daar ook. Mohiem je moet gewoon gaan.
Alanya ging ik met mijn man en Bodrum ook. Die mannen van daar zien er onwijs lekker uit, alsof Turkije enkel de lelijkerds naar Nederland gestuurd heeft om te werken en wonen en de knapperds daar heeft gelaten. Vooral in clubs, jeetje mina je weet niet wat je ziet. En ze zijn daar gek op arabische vrouwen, ze vinden ze sexy. Leuke tijd daar gehad.

ahahahahahah geweldigggggg.
wij gaan altijd 8 dagen. Het was zo erg in alanya dat we de laatste dagen terug waren naar antalya is niet eens zo ver vandaan. Misschien verkeerde hotel en ligging. Het uitgaan was wel weer ergg leuk in alanya dat wel.
istanbul staat echt echt hoog op me lijstje binnenkort wil ik echt gaan.
Marmaris is dan weer veel leuker met vriendinnen dan met je man
ja inderdaad bakken op het strand en dan uitgaan dat is het enige wat je kan doen. MAar daarentegen hou ik ook veel van cultuur en bezienswaardigheden en shoppen en bakken dus dan zit je in antalya erggg goed.
Ja ze zijn erg dol op arabische vrouwen, terwijl er bloedmooie turkse vrouwen daar lopen, snap het ook niet.
Ik vroeg het aan mijn man en hij zei ze zijn kapsones
ik dacht okeeeee...
ze weten echt de ins en de outs kwa mode. en die zwervers hier allemaal dwergen.

03-11-2010, 09:43

ahahahahahah geweldigggggg.
wij gaan altijd 8 dagen. Het was zo erg in alanya dat we de laatste dagen terug waren naar antalya is niet eens zo ver vandaan. Misschien verkeerde hotel en ligging. Het uitgaan was wel weer ergg leuk in alanya dat wel.
istanbul staat echt echt hoog op me lijstje binnenkort wil ik echt gaan.
Marmaris is dan weer veel leuker met vriendinnen dan met je man
ja inderdaad bakken op het strand en dan uitgaan dat is het enige wat je kan doen. MAar daarentegen hou ik ook veel van cultuur en bezienswaardigheden en shoppen en bakken dus dan zit je in antalya erggg goed.
Ja ze zijn erg dol op arabische vrouwen, terwijl er bloedmooie turkse vrouwen daar lopen, snap het ook niet.
Ik vroeg het aan mijn man en hij zei ze zijn kapsones
ik dacht okeeeee...
ze weten echt de ins en de outs kwa mode. en die zwervers hier allemaal dwergen.

kijk jij begrijpt mij, het uitgaan daar was zo ongelooflijk leuk geen woorden voor. Heb zulke leuke mannen ontmoet daar,echte kanjers. Ik val niet op Turken ( de plathoofden die 1 meter zijn van NL) maar wat ik daar zag en ontmoet had
Ze zijn idd helemaal weg van arabische vrouwen, eentje vroeg mij na dag 5 ten huwelijk. Hij was eigenaar van een club en stapel op mij en in 5 dagen tijd. Was een hele leuke tijd, zo gingen we naar een optreden van een bekende Turkse zanger, Orhan Kut ( hahahahaha, ik kwam niet meer bij van het lachen) en zaten we vip, hij wees naar een paar Turkn die daar ook zaten die ik niet kende schenen ook artiesten te zijn en paar voetballers.
Oke, back to cultuur want ik dwaal af. Ik heb niets met cultuur, ik wil bakken op het strand en savonds uitgaan. En ja qua mode zitten ze opdezelfde level als Milaan, echt kleding die ze daar hebben, niet normaal. Prachtig gewoon. Zo zonde, deze tuinkabouters hier geven hun echt een slechte naam. Want ik had alijd gedacht dat alle Turken zo waren.

03-11-2010, 09:53

kijk jij begrijpt mij, het uitgaan daar was zo ongelooflijk leuk geen woorden voor. Heb zulke leuke mannen ontmoet daar,echte kanjers. Ik val niet op Turken ( de plathoofden die 1 meter zijn van NL) maar wat ik daar zag en ontmoet had
Ze zijn idd helemaal weg van arabische vrouwen, eentje vroeg mij na dag 5 ten huwelijk. Hij was eigenaar van een club en stapel op mij en in 5 dagen tijd. Was een hele leuke tijd, zo gingen we naar een optreden van een bekende Turkse zanger, Orhan Kut ( hahahahaha, ik kwam niet meer bij van het lachen) en zaten we vip, hij wees naar een paar Turkn die daar ook zaten die ik niet kende schenen ook artiesten te zijn en paar voetballers.
Oke, back to cultuur want ik dwaal af. Ik heb niets met cultuur, ik wil bakken op het strand en savonds uitgaan. En ja qua mode zitten ze opdezelfde level als Milaan, echt kleding die ze daar hebben, niet normaal. Prachtig gewoon. Zo zonde, deze tuinkabouters hier geven hun echt een slechte naam. Want ik had alijd gedacht dat alle Turken zo waren.

ahahahahahah maar dat is het, daar zie je geen plathoofden alleen maar ronde mooie koppies.
dus ik snap de plathoofden niet in nederland waar komen deze vandaan dan en die hoofddoekken die de turken hier dragen die torenhoge hoofddoekjes van hun volgens mij doen ze echt een toiletrol op hun hoofd en draaien maar yu never know.
Ik weet nog toen we in antalya waren rijeeeeeen lang om binnen te kunnen komen en daar aangekomen ik wist niet wat ik zag, ik dacht dat ik er goed uit zag maar neee hoorrr...ahahahahah
lima, in Antalya Lara beach daar moet je gaaaaaaan..je had een hele mooie winkelcentrum en die kledinggggg was gewoon haute couture ging bijna huilen daar ahahahahah ik had zoveel kleding mee en mijn man zei nog neem niet te veel je kan daar shoppen en ik eigenwijs dacht yeah right zeker hoe die turkse wijven hier rondlopen..maar hij had zoooo gelijk, prachtige schoenen, tassen, jassen, jurkjes
en echt mooie klasse mensen lopen daar rond.
mohiem we verkrachten de topic van TS. sorry TS.
maar in turkije moet je zijn ahahahahah.

Pagina's : [1] 2