Bekijk volle/desktop versie : Bedelaars Marokko



02-11-2010, 21:50
Salaam.

Geven jullie ook altijd aan bedelaars geld in marokko op straat of als je uit de boot komt of zo?

Zo ja, hoeveel?

Ik meestal als ze niet opdringen 50 tot 100 dirham.

Als ze opdringen dan een grote vinger


.

02-11-2010, 21:51


ik geef geld alleen aan kinderen die werken

02-11-2010, 22:02
Invalide mensen
die in een rolstoel zitten die geef ik wel
Maar meestal geef ik ze eten.

02-11-2010, 23:07
Niemand.

02-11-2010, 23:15


,
Van marokkaanse bedelaars weet je niet eens of het échte bedelaars zyn.
Ik zag zo ooit documentaire, mensen doen hun hand by hun nek, dan lykt t b7al ze hebben geen arm ofzo.
Echt marokkaanse weirdo's!

02-11-2010, 23:38
Ik vertrouw het niet.

Bijvoorbeeld bij de Macdonalds in Nador.....

Serieus, ik kan dat niet... eten terwijl al die kinderen mij aanstaren.. Althans dat dacht ik toen..

Totdat ik drinken kocht voor die kinderen, yekkkkkk geen drinken maar wel geld. Als het echt arme kinderen waren dan hadden ze zelfs een broodkorstje aangenomen.


En verder, Allaahoe A3lame.. op straat doe het gewoon niet meer. Teveel gezien, en die hele documentaire op tv.

03-11-2010, 00:01
Ik geef ze omwille van Allah(soebhana wa ta3ala) We helpen fisaabillah! Als mensen liegen dan zullen ze vanzelf hun straf krijgen.

03-11-2010, 16:19

Citaat door Experience:
Ik geef ze omwille van Allah(soebhana wa ta3ala) We helpen fisaabillah! Als mensen liegen dan zullen ze vanzelf hun straf krijgen.


Ja, maar er zijn ook mannen die te veel opdringen dan serieus geef ik ze een dikke vinger. Ze plakken helemaal op je vooruit en blijven bij je en vraag heletijd geld en eten enz.
Soms zie ik kinderen die nog jonger dan 9 zijn en al werken dan geef ik die kinderen soms wel eens gewoon 5 euro (omgewisseld in dirham)