Bekijk volle/desktop versie : Mijn verhaal



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12

05-11-2010, 14:24

Citaat door chadia79:
Toevallig dat ik dit nu lees,vorige week hebben ze een kwekje bij me afgenomen,en ik heb die bacterie ook,ze hebben me vandaag al een kuurtje gegeven van 7 dagen.

Wat kan er dan gebeuren tijdens de bevalling als je die bacterie hebt?



je baby kan er heel erg ziek van worden, maar dat hoeft niet altijd. Je krijgt dan antibiotica toegediend zodra je bevalling aandient uit voorzorg.

05-11-2010, 14:49


Meid ik weet precies wat er door je heen gaat. Mijn eerste bevalling was zwaar traumatisch. Zo erg dat ik er nu nog niet overheen ben. En ik kon/kan mij nog steeds erg irriteren aan de opmerkingen die ik van mensen kreeg/krijg. Blijf er wel over praten en probeer het een plek te geven. Je hebt het echt goed gedaan meid. En je hebt een prachtig gezin elhamdulilah. Probeer bij je man en je beste vrienden steun te zoeken. Het komt goed insch-allah maar het heeft tijd nodig. Liefs van je naamgenoot/vriendin van hyves

05-11-2010, 14:54

Citaat door InToMyEyes:
top.
mijn eerste bevalling was ook niet prettig...
heb er verder niks van gezegd alhoewel ik wel een werk van wilde maken..
ze had me weeén opwekkers verhoogt gelijk nadat ik aan de infuus was.en ook ik werd ingeleid.
de weeén waren erg hoog en te snel en het leek alsof me kleine zich daar niet prettig voelde omdat moment...heb gelijk op het rood knopje gedrukt aangezien dit gewoon absuurd is!!het was trouwens een rassist .....uiteindelijk kwam de Vk langs en zag die hoge weeén en zelfs zij schrok ervan en snel snel had ze het verlaagt...ook werd er in mijn gezicht geschreeuwd letterlijk dr face voor de mijne ik rook zowat haar adem!en soms negeerde zij mijn oproep helaas.



Is er dan niemand bij? Je zus(je), moeder, schoonmoeder of man?
Ik had dat wijf haar tanden uit haar mond geslagen.

05-11-2010, 14:55
Jullie moeten dit trouwens wel aan jullie mannen vertellen om eventuele problemen in de toekomst te voorkomen.

05-11-2010, 14:59



Citaat door koraaltje:
als ik terug denk aan mijn bevalling kan ik wel janken! ondanks dat de pijn voor mijn gevoel meeviel zijn er een paar dingen gebeurd en gezegd en gedaan die echt niet door de beugel kunnen!



ik denk dat iedere vrouw hierover kan meepraten, iedereen heeft wel tijdens de bevalling zo een moment gehad, door deze topic moest ik in ene ook terugdenken aan mijn 2de bevalling, die vergeet ik ook niet snel

vk worden en zijn is echt niet voor iedereen weggelegd

05-11-2010, 15:57

Citaat door lala167:
ik denk dat iedere vrouw hierover kan meepraten, iedereen heeft wel tijdens de bevalling zo een moment gehad, door deze topic moest ik in ene ook terugdenken aan mijn 2de bevalling, die vergeet ik ook niet snel

vk worden en zijn is echt niet voor iedereen weggelegd




Citaat:


Ik heb drie mooie bevallingen gehad,en altijd hele aardige medische personeel gehad.
Vooral hier in Den Haag in het Westeinde ziekenhuis zijn ze zoooooo lief en geduldig en echt bezig met je.

Het enige wat ooit is gebeurt,was dat ze een tampon bij me zijn vergeten tijdens het hechten,ik zei nog mevrouw u had er twee tampons ingedaan,maar u heeft er maar 1 uitgehaald,ze luisterde niet en was zo snel aan het hechten,ze wilde naar huis want haar dienst zat erop,was al na 8en in de ochtend.
Ik was naar de wc gegaan,en zag iets eruit hangen,ik schrok me dood,want ik dacht mischien een tweeling broertje die niet volmaakt was .Dus ik gillen in de wc,was echt drama
Safie daarna hebben ze alles eruit gehaald,een tampon plus nog een gaas,en ik had er ook een ontsteking aan overgehouden,heb gelijk antibiotica aan het infus gehad.
Ik heb er melding van gedaan bij de Gyno,ze hebben haar erop aangesproken en een waarschuwing gegeven,en ze heeft haar excuses gemaakt.Ze werkt er ook niet meer.

Mijn man zei aanklagen die heks ,ik zei waarom alles is goed afgelopen.


.

05-11-2010, 17:15
Wow Chadia.

05-11-2010, 17:16

Citaat door DeRegeerder:
Is er dan niemand bij? Je zus(je), moeder, schoonmoeder of man?
Ik had dat wijf haar tanden uit haar mond geslagen.

Dat zei mijn man ook toen ik hem vertelde, dat dit soort dingen gebeuren in het zkh. Hij schrok er erg van en vroeg zich af wat de reden is dat die mannen niks deden.

05-11-2010, 18:28

Citaat door Mysha:
Dat zei mijn man ook toen ik hem vertelde, dat dit soort dingen gebeuren in het zkh. Hij schrok er erg van en vroeg zich af wat de reden is dat die mannen niks deden.


Als het mijn vrouw zou zijn, en iemand zou het in zijn hoofd halen om tegen haar te schreeuwen terwijl ze aan het bevallen is, dan zou ik die meteen richting eerste hulp slaan. Sinds wanneer ga je alleen bevallen? Gaan er nooit familieleden mee?

05-11-2010, 18:56
Wat een heftig verhaal mimi . Hamdoulilah is je dochterje gezond ter wereld gekomen.

05-11-2010, 19:35
Zo heftig ey. Echt naar om te lezen. Als er iets waar ik niet etegen kan is het de onprofessionaliteit van medici, als je je werk niet kan doen blijf dan lekker thuis. Iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar uit dat niet in je handelingen. En dit lijkt niet eens op onprofessionaliteit maar gewoon onkunde. Ik ben nog van plan een klacht in te dienen tegen een verpleegkundige in het ziekenhuis die mijn moeder heeft behandeld. Heks dat ze is. Maar dat terzijde. Alhamdulillaah dat je kindje gezond is. Het is al heel wat dat jullie ook gewoon een klacht hebben ingediend! Sommigen laten het er gewoon bij zitten. Lijkt me zo erg om tijdens je bevalling dingen te horen zoals: "oh valt wel mee" of "stel je niet zo aan". Allahul musta3aan oe safie.


Citaat door tetouani79:
ik heb dit al aangegeven. wij willen niet het idee te hebben dat het alleen om geld gaat(mocht het kunnen). want het gaat niet om schadevergoeding, maar meer om het feit dat zij dit niet meer mag doen. wij willen niet onbewust in een strijd om geld terecht komen, waardoor hebzucht onbewust kan ontstaan. hier willen wij voor waken


Mijn ouders hebben eens een aanklacht ingediend tegen een huisdokter, zij hebben geen geld gekregen, ook niet geëist. Maar de dokter is wel uit functie gezet. Je hoeft helemaal geen geld te eisen bij een aanklacht.

06-11-2010, 00:58

Citaat door lala167:
ik denk dat iedere vrouw hierover kan meepraten, iedereen heeft wel tijdens de bevalling zo een moment gehad, door deze topic moest ik in ene ook terugdn aan mijn 2de bevalling, die vergeet ik ook niet snel

vk worden en zijn is echt niet voor iedereen weggelegd

Ik denk dat je mn reactie verkeerd begrijpt, de gynaecoloog heeft veel dingen fout gedaan! Zo erg zelfs dat het als een lopend vuurtje door heel het ziekenhuis ging.

Ze heeft achteraf wel haar excuses aangeboden

06-11-2010, 06:30



Citaat door DeRegeerder:
Als het mijn vrouw zou zijn, en iemand zou het in zijn hoofd halen om tegen haar te schreeuwen terwijl ze aan het bevallen is, dan zou ik die meteen richting eerste hulp slaan. Sinds wanneer ga je alleen bevallen? Gaan er nooit familieleden mee?

Slaan hoeft niet, denk dat een bevallende vrouw daar echt niet op zit tw wachten, maar je kan die persoon wel de kamer uitsturen en iemand anders eisen denk ik.

06-11-2010, 12:02
Sorry dat ik dit zeg maar sommige van jullie hebben echt een raare reactie. Mensen die zelf bij een bevalling zijn geweest weten dat dit een moment opname is. Het enige wat er op dat moment belangrijk is is dat de baby gezond op aarde komt en dat de moeder het goed maakt. Elk versandig persoon lost dit rustig op en is er op dat moment voor zijn vrouw. Wat heeft het voor zin als je vrouw in zulke pijn verkeerd en dat jij dan rel gaat schoppen tijdens dat moment. Tuurlijk had zij beter behandeld moeten worden. En ik vind het ook erg moedig dat ze een klacht hebben ingediend. Dat heb ik niet gedaan waar ik nog altijd spijt van heb. Mensen aub denk na voordat je iets plaats soms kunnen dingen erg kwetsend overkomen! Groetjes

09-11-2010, 10:14

Citaat door chadia79:
Ik heb een blaasontsteking,dus die kuur werkt ook voor die strepkk bacterie.

je heb verschillende streptokokken maar degene die gevaarlijk voor je kind is kunnen ze je pas tijdens de bevalling antibiotica voor geven

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12