Bekijk volle/desktop versie : fisabillah



02-11-2010, 15:50
Ik heb een aantal spullen die ik niet meer gebruik( jassen, tassen, kleding), maar wel in goede staat zijn, graag geven aan de moskee. maar mijn vraag is waar in de moskee kan ik het afgeven? Mijn Marokkaans is zeer slecht, vandaar dat ik het niet aan iemand vanm daar wil vragen. Ik had het gisteren aan een zuster gevraagd in de moskee, maar die wist het ook niet. De moskee waar ik kom, is bijna altijd leeg bij de vrouwenafdeling.

someone?

03-11-2010, 20:58


Ik zelf ken geen moskee die kleding aanneemt.
Waarom probeer je niet islamic relief als het goed is komt het bij moslims in arme landen aan.

03-11-2010, 21:02
ik dscht dat ze et misschien aan een gezin konden geven die het minder hebben. ik weet dat dt wel vaker gebeurt. Maar weet alleen niet meer hoe.

hm ja islamic is ook een optie, maar die houd ik even op optie 2..

03-11-2010, 21:05

Citaat door asma_92:
ik dscht dat ze et misschien aan een gezin konden geven die het minder hebben. ik weet dat dt wel vaker gebeurt. Maar weet alleen niet meer hoe.

hm ja islamic is ook een optie, maar die houd ik even op optie 2..

Mag ik vragen of het om kinderkleding gaat of dameskleding?

03-11-2010, 21:07



Citaat door riffia1982:
Mag ik vragen of het om kinderkleding gaat of dameskleding?



dameskleding, ik draag allang niet meer kinderkleding

Maar ik denk dat je bedoelt dat het makkelijker en beter is als het om kinderkleren gaat?

03-11-2010, 21:16

Citaat door asma_92:
dameskleding, ik draag allang niet meer kinderkleding

Maar ik denk dat je bedoelt dat het makkelijker en beter is als het om kinderkleren gaat?

Ja het stond er niet bij vandaar mijn vraag omdat ik zelf een tijdje geleden ben begonnen met kleding inzamelen en versturen naar Marokko maar het ging voornamelijk om kinderkleding.
BarakaAllahoee fieki voor je antwoord.

03-11-2010, 21:19

Citaat door riffia1982:
Ja het stond er niet bij vandaar mijn vraag omdat ik zelf een tijdje geleden ben begonnen met kleding inzamelen en versturen naar Marokko maar het ging voornamelijk om kinderkleding.
BarakaAllahoee fieki voor je antwoord.



Ach ja ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn, aangezien ik zei dat ik kleding had Maar joh wat maakt het uit.
leuk initiatief van je! Maar is het geen idee om naar landen te sturen die het nog meer ndogi hebben? bijv. palestina...

wa fiekie

03-11-2010, 21:23

Citaat door asma_92:
Ach ja ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn, aangezien ik zei dat ik kleding had Maar joh wat maakt het uit.
leuk initiatief van je! Maar is het geen idee om naar landen te sturen die het nog meer ndogi hebben? bijv. palestina...

wa fiekie

GhayrInshaAllah ja dat zou ook zeker een optie zijn maar ken geen mensen die het daar natoe kunne versturen.
Ik ken wel mensen die de spullen naar MArokko versturen die het daar weer verdelen onder de armen.
Hopelijk leest er iemand mee die je hier dan mee kunnen helpen.
Ik hou het makkelijk voor mezelf en omdat ik mensen ken in Marokko verstuur ik het altijd naar Marokko.
Succes meid

03-11-2010, 21:32
insha'Allah meid