Bekijk volle/desktop versie : 'Geert' is wel gewoon te koop bij Dirk van den Broek'



02-11-2010, 12:51



AMSTERDAM - Het glossy tijdschrift 'Geert', over de PVV-leider Wilders, is vanaf donderdag wel degelijk te koop bij supermarktketen Dirk van den Broek.
Eerder zei assortimentsmanager Stephan Verburg van de supermarktketen tegen de Volkskrant dat de glossy niet in de schappen zou komen, omdat het bedrijf de vele allochtone medewerkers niet voor het hoofd wilde stoten.

'Krijg nou wat', dacht ik vanmorgen toen ik dat las', zegt woordvoerder Michiel de Haan van Dirk van den Broek. 'Ik heb het blad eens doorgebladerd, het valt wel mee. Het is geen Mein Kampf, of zo.'

En dus wordt het blad gewoon verkocht, volgens De Haan. Hij zegt alle sympathie te hebben voor de assortimentsmanager en zijn motieven, maar 'we bedrijven geen politiek als supermarkt. We maken allemaal wel eens een foute beslissing.'

De Haan wilde niet in gaan op de vraag of er een situatie denkbaar is dat de supermarkt een product weigert vanwege de (politieke) inhoud. 'Dat bekijken we dan wel weer.'


bron:

02-11-2010, 13:28


En liggen zal het er.

02-11-2010, 14:07
Geinig. Nadat de makers van het blad hadden verklaard dat het blad juist 'anti-geert' is besloot Dirk het toch maar te verkopen.

02-11-2010, 14:10
Andere topic kan weg.

02-11-2010, 14:52


Het is een leuk blad en leerzaam. Zeer geestig op sommige punten. Wilders wordt wel degelijk in de maling genomen erin.

02-11-2010, 15:05
The glossy over de zachte g