Bekijk volle/desktop versie : droom over een waarzegger



02-11-2010, 11:10
hallo,

ik had vannacht een droom, er kwam een man een waarzegger bij mij thuis. en hij begon allerlei dingen op papier te schrijven maar het duurde heel lang. en toen vroeg ik: en wat ziet u over de liefde? en hij zei de liefde, ja ik zie dat je met je ex gaat trouwen en jullie krijgen een zoontje samen, er zal iets komen als een obstakel tijdens het samen zijn, zoiets van weet niet hoe jullie daar uit komen uit dat obstakel. wel of niet bij elkaar blijven zegmaar.

maar goed.. ik heb nooit zo'n droom gehad. en oh ja toen kwam mijn moeder bijna thuis en ik wilde niet dat ze hem daar nog zou zien, dus bedacht ik een smoesje zovan: ik moet zo weg, stuur me de rest van de reading maar op. En hij vond het prima. het duurde nog even voor hij echt wegging hoewel ik wilde dat hij snel zou vertrekken. dat was het. Wie weet wat dit betekent

02-11-2010, 11:43


vrouwen en sihr nu weet je waarom hell met jullie soort vol zit

02-11-2010, 12:10
flikker op loser.

02-11-2010, 13:39
ik had ook ooit gedroomd dat er een "hadj"naar me toe kwam.
Hij zei dat hij mijn verleden en toekomst kon vertellen.
Ik schrok en dacht in mijn droom: wajouw,..dit is een waarzegger en dat is HARAM!!

Hij vertelde mijn verleden en vertelde de toekoms, maar de toekomst kon ik niet horen, zijn stem viel weg.

Toen liep hij weg...
Ik werd nieuwsgierig en ik dacht ik ga hem vragen of ik nog een kindje zal krijgen en of het een jongetje zou worden.
(Ik had 2 meisjes)
Hij kwam terug, keek naar de grond en schudde zijn hoofd: Nee, alleen maar meisjes...

en toen werd ik wakker.

2 jaar later kreeg ik mijn zoon.




dromen zijn bedrog.

02-11-2010, 14:03



Citaat door Honey01:
hallo,

ik had vannacht een droom, er kwam een man een waarzegger bij mij thuis. en hij begon allerlei dingen op papier te schrijven maar het duurde heel lang. en toen vroeg ik: en wat ziet u over de liefde? en hij zei de liefde, ja ik zie dat je met je ex gaat trouwen en jullie krijgen een zoontje samen, er zal iets komen als een obstakel tijdens het samen zijn, zoiets van weet niet hoe jullie daar uit komen uit dat obstakel. wel of niet bij elkaar blijven zegmaar.

maar goed.. ik heb nooit zo'n droom gehad. en oh ja toen kwam mijn moeder bijna thuis en ik wilde niet dat ze hem daar nog zou zien, dus bedacht ik een smoesje zovan: ik moet zo weg, stuur me de rest van de reading maar op. En hij vond het prima. het duurde nog even voor hij echt wegging hoewel ik wilde dat hij snel zou vertrekken. dat was het. Wie weet wat dit betekent


Dit betekent dat dit een droom is van Iblies, want alle waarzeggers, duivelse lefkies zijn linkerhanden van iblies.

En Allah zal je nooit een verheugende bericht over iets geven in de vorm van duivelse berichtgeving.

Mijn advies aan jou is dat alleen Allah op de hoogte is van wat er in de toekomst gaat gebeuren in zijn volledigheid. En dat het niet toegesstaan is dat we duivelse berichtgevingen geloven, doen we dat wel dan hebben we deelgenoten toegekend aan Allah.

Dromen kennen 3 oorsprongen, van Allah (als Allah je wil berichten over iets moois wat op je pad gaat komen en de berichtgeving gebeurt op een mooie manier), van de Shaitan (om je geloofsleer door elkaar te schudden en je vertrouwen op iemand anders te laten stellen dan Allah en om je stap voor stap uit te nodigen naar een verkeerde weg) of iets wat je verwerkt van wat je eerder meegemaakt hebt.