Bekijk volle/desktop versie : Kinderen weggehaald door jeugdzorg

Pagina's : [1] 2 3

02-11-2010, 00:03
Het zal je maar gebeuren dat je je kleine kinderen kwijt raakt omdat zij worden geslagen door hun vader.

Jeugdzorg stopt je kids bij een nederlandse pleeggezin
eten dagelijks wat de nederlandse pot schaft en krijgen ham op brood...
Dit is maar een kleine beschrijving, van een lang verhaal die ik vandaag hoorde van een pleeggezin die 3 marokkaanse kindjes heeft opgevangen
Dus dames die hun kids geestelijk of lichamelijk blootstellen aan geweld wees gewaarschuwd, de wet houd evenveel rekening met jou als jij met je kids
Bovendien is er een enorm gebrek aan marokkaanse pleeggezinnen.

Zou jij je opgeven als pleeggezin?

02-11-2010, 00:05

Dat lijkt me echt zo vreselijk.
Echt heel erg zielig.

02-11-2010, 00:06
Echt zielige moge allah swt alle ouders goed voor hun kinderen later zorgen.Zodat die jeugd zorg hun kinderen niet afnemen

Amien

02-11-2010, 00:07
Zielig voor wie?

02-11-2010, 00:09

het is echt verschrikkelijk! we hebben zelf 3 pleegkinderen thuis.. ze zijn al langer dan 2 jaar bij ons en alhamdoulilah het gaat nog steeds goed.. help mijn moeder gelukkig. en ze zijn goed terecht gekomen

02-11-2010, 00:12

Citaat door Boot-je:
Zielig voor wie?

Voor de kinderen.

02-11-2010, 00:13
Vreselijk die dingen, ik vang zelf ook kindjes op, ben pleegmoeder.

02-11-2010, 00:14

Citaat door Mevrouwtje_N:
het is echt verschrikkelijk! we hebben zelf 3 pleegkinderen thuis.. ze zijn al langer dan 2 jaar bij ons en alhamdoulilah het gaat nog steeds goed.. help mijn moeder gelukkig. en ze zijn goed terecht gekomen

Van welke afkomst?
Ik ben gewoon benieuwd.

02-11-2010, 00:14

Alhamdoulilah! Het zijn zulke schatjes Masha'Allah, ik zou ze enorm missen

02-11-2010, 00:17

Citaat door Dinara22:
Vreselijk die dingen, ik vang zelf ook kindjes op, ben pleegmoeder.

macha 'allah

wat is de afkomst van die kinderen, en die van jullie?

02-11-2010, 00:20
Die drie kinderen van Mevrouwtje_N
zijn half marokkaans kwart indo en kwart Ned

02-11-2010, 00:24

Citaat door cheba_tetouania:
Die drie kinderen van Mevrouwtje_N
zijn half marokkaans kwart indo en kwart Ned

Vaak is de moeder het die de verzorgende factor heeft, is de moeder half indo?
En nog een vraagje Mevrouwtje_N, ben je zelf nederlands?
Dit vraag ik omdat er niet zo erg veel marokkaanse gezinnen pleegouders zijn.

02-11-2010, 00:28

Citaat door Boot-je:
macha 'allah

wat is de afkomst van die kinderen, en die van jullie?

Mijn man is Marokaans, ik ben half Tunesies half NL.

Pleegzorg match zoveel mogelijk op cultuur, dus marokaans bij marokaans, surinaams bij surinaams, nederlands bij nederlands enz.

Mijn man en ik vangen alle kids op ongeacht afkomst enz, maar natuurlijk wel met Islaam.

De nationaliteiten van de kids die ik heb/had zijn marokaans,turks,afrikaans,surinaams.

02-11-2010, 00:32

MashaAllah goed van jullie, moge Allah swt jullie belonen..

02-11-2010, 00:34

Citaat door Dinara22:
Mijn man is Marokaans, ik ben half Tunesies half NL.

Pleegzorg match zoveel mogelijk op cultuur, dus marokaans bij marokaans, surinaams bij surinaams, nederlands bij nederlands enz.

Mijn man en ik vangen alle kids op ongeacht afkomst enz, maar natuurlijk wel met Islaam.

De nationaliteiten van de kids die ik heb/had zijn marokaans,turks,afrikaans,surinaams.

Waarom zou het oneerlijk zijn dat islamitische kinderen bij christelijke ouders terecht zouden komen (en evt niet islamitisch worden opgevoed) en is het niet oneerlijk dat christelijke kinderen islamitisch worden opgevoed? Voor mij lijkt beiden even erg,maar vooral ook BIJZAAK!

Die kinderen hebben geen liefde gekend,die werden geslagen,.. Ik denk dat iedereen zich daar maar zorgen moet overmaken dan over die "slechte nl'ers" die zogezegd hun kinderen on-islamitisch wil opvoeden. Had dan goed op je eigen fucking kinderen gelet he! Het is je eigen dikke schuld dan lijkt me. Het belangrijkste voor mij blijft dat die kinderen eerst en vooral liefde krijgen,een vast ritme,..

Pagina's : [1] 2 3