Bekijk volle/desktop versie : mijn dreumes wil bewegen, maar het regent!!!



01-11-2010, 23:29
Ze heeft zoveel energie in haar lijfje, ze loopt honderd en één rondjes rond de tafel, ze klimt en klautert en kletst (dat denkt ze tenminste) de hele dag door!!!!

Normaliter gaan we naar de kinderboerderij of naar het park.. even wat energie kwijt... na het middagdutje... zodat ze lekker rustig word en op tijd naar bed kan...nu merk ik aan haar dat ze zich verveelt en dat ze haar ei niet kwijt kan...

hier zijn alle indoorspeeltuinen in de buurt gesloten (alleen woensdagmiddag en weekend)... buiten is alles modderig en vies... ik weet het even als jonge moeder niet meer... wat deden jullie met de kleintjes toen ze rond de 14 maanden waren???

01-11-2010, 23:32


regenjasje en laarzen aan en laat haar lekker genieten

01-11-2010, 23:38

Citaat door verhaalmaakster:
regenjasje en laarzen aan en laat haar lekker genieten



ik kan nergens laarzen vinden in maatje 21 of regenjas in maat 80...

alles is er in peutermaat... zij is echt nog een dreumes...

of heb jij een goed adresje???

01-11-2010, 23:39
hahah tbarkAllah!
sinds wanneer kan ze al lopen? Me dochter is 13maanden en loopt nog niet

01-11-2010, 23:43



Citaat door verhaalmaakster:
hahah tbarkAllah!
sinds wanneer kan ze al lopen? Me dochter is 13maanden en loopt nog niet



Barrek allahoe fiek ....ze stapt al sinds 10 maanden ofzo.. van tafel naar bank, van mij naar haar papa en terug...

maar echt helemaal los lopen doet ze sinds dat ze 1 jaar is...'één dag daarvoor om precies te zijn...

manar heeft het kruipen zowat overgeslagen ( ze ging stappen voor ze ging kruipen) en zat al rechtop los toen ze 5 maanden was... teveel energie in dat kleine lijfje...

Los lopen heeft niet echt een bepaalde leeftijd, sommige doen het als ze 8 maanden zijn, andere als ze 24 maanden zijn... geniet er maar van dat ze nog niet kan lopen

01-11-2010, 23:44

Citaat door verhaalmaakster:
hahah tbarkAllah!
sinds wanneer kan ze al lopen? Me dochter is 13maanden en loopt nog niet


mijn zoontje begon pas te lopen bij 14 maanden. hij heeft niet gekropen en ook niet gedraait.

kruipt jou dochtertje wel?

01-11-2010, 23:48

Citaat door Maghrebiya:
Barrek allahoe fiek ....ze stapt al sinds 10 maanden ofzo.. van tafel naar bank, van mij naar haar papa en terug...

maar echt helemaal los lopen doet ze sinds dat ze 1 jaar is...'één dag daarvoor om precies te zijn...

manar heeft het kruipen zowat overgeslagen ( ze ging stappen voor ze ging kruipen) en zat al rechtop los toen ze 5 maanden was... teveel energie in dat kleine lijfje...

Los lopen heeft niet echt een bepaalde leeftijd, sommige doen het als ze 8 maanden zijn, andere als ze 24 maanden zijn... geniet er maar van dat ze nog niet kan lopen


TbarkAllah.

Mijn dochter is ook een en al energie... kruipt rennend de hele kamer door

Citaat door tippi:
mijn zoontje begon pas te lopen bij 14 maanden. hij heeft niet gekropen en ook niet gedraait.

kruipt jou dochtertje wel?


Ja mijn dochter kruipt wel. Me dochter is prematuur, misschien ligt het daar aan. Ze is 13maanden maar feitelijk is ze 16maanden ivm met vroeggeboorte.

02-11-2010, 00:15
de mijne is ook 14 maanden, ik heb laatst leuke regenlaarsjes gekocht bij prenatal maat 20. Dan kan zel lekker in het bos rondlopen!

09-11-2010, 22:06
Dankje wel Andrelon..Ik ga zeker kijken bij de prenatal.

verhaalmaakster.. Je moet idd de eerste 3 maanden dan niet meetellen.. en dan zit ze toch prima op schema joh

M3a salama,
Latifa