Bekijk volle/desktop versie : Boussoufa over carcela, gerets en marokko



Pagina's : [1] 2

01-11-2010, 23:04
http://www.sporza.be/permalink/1.896531

interessant

01-11-2010, 23:10


Die Belgen snappen dat niet, waarom constant vragen over waarom Marokko?

Carcela heeft ookal voor Marokko gekozen.

01-11-2010, 23:11
hij durft niet te zeggen wat ie echt denkt, jammer

01-11-2010, 23:12
Blijkbaar heeft Mehdi Carcela nog steeds niet gekozen. Ik ga het nu pas geloven wanneer ik het uit Carcela's mond hoor.

01-11-2010, 23:28



Citaat door rette177:
hij durft niet te zeggen wat ie echt denkt, jammer




Ben je gek,hij dribbelde hen door hem over "zijn situatie" te spreken en hen van Mehdi af te leiden
Tuurlijk zal hij met Gerets en Mehdi dingen besproken hebben die hij niet aan hun neus zal hangen.

Legaer (voetballer Anderlecht) heeft ooit gezegd dat Mbark hem ooit heeft gezegd dat je de waarheid alleen aan je moeder en vrouw mag zeggen maar nooit aan de journalisten.

ze hebben trouwens een stuk weggeknipt.

01-11-2010, 23:37

Citaat door brownie74:
Ben je gek,hij dribbelde hen door hem over "zijn situatie" te spreken en hen van Mehdi af te leiden
Tuurlijk zal hij met Gerets en Mehdi dingen besproken hebben die hij niet aan hun neus zal hangen.

Legaer (voetballer Anderlecht) heeft ooit gezegd dat Mbark hem ooit heeft gezegd dat je de waarheid alleen aan je moeder en vrouw mag zeggen maar nooit aan de journalisten.

ze hebben trouwens een stuk weggeknipt.



waar kan je de gehele uitzending terug zien?

01-11-2010, 23:41
Ik had net op tijd gezapt.
Waarom zou je voor België kiezen ipv Marokko??? Met Marokko heb je meer kans op een WK te spelen dan België. Bovendien kies je gewoon voor je gevoel.

01-11-2010, 23:43

Citaat door brownie74:
Ben je gek,hij dribbelde hen door hem over "zijn situatie" te spreken en hen van Mehdi af te leiden
Tuurlijk zal hij met Gerets en Mehdi dingen besproken hebben die hij niet aan hun neus zal hangen.

Legaer (voetballer Anderlecht) heeft ooit gezegd dat Mbark hem ooit heeft gezegd dat je de waarheid alleen aan je moeder en vrouw mag zeggen maar nooit aan de journalisten.

ze hebben trouwens een stuk weggeknipt.


ja maar hij zegt niet wat ie denkt hij probeert beetje neutraal te zijn

01-11-2010, 23:56

Citaat door Tangerino:
waar kan je de gehele uitzending terug zien?



kan helaas niet voor extra time.
je kan wel op de site van Boussoufa vragen of hij je een kopie kan bezorgen
als je het zelf aan de vrt vraagt kost het je 100 euro

01-11-2010, 23:58

Citaat door rette177:
ja maar hij zegt niet wat ie denkt hij probeert beetje neutraal te zijn



Dat zeg ik toch net.
Tuurlijk gaat ie niet zeggen wat ie denkt.
deze zaak is heel gevoelig en hij voetbalt nu eenmaal in Belgie
de journalisten hebben straks een groot aandeel in de stemmen voor de gouden schoen,net als de trainers en spelers.

01-11-2010, 23:58
Gierige die Belgen he.

02-11-2010, 00:00

Citaat door brownie74:
Dat zeg ik toch net.
Tuurlijk gaat ie niet zeggen wat ie denkt.
deze zaak is heel gevoelig en hij voetbalt nu eenmaal in Belgie
de journalisten hebben straks een groot aandeel in de stemmen voor de gouden schoen,net als de trainers en spelers.


klopt, maar ik vind dat jammer.

02-11-2010, 00:02


Is die Carcela nou echt zo goed?? Hij is een lichtgewicht, spelers zoals hem hebben we genoeg.

En speelde trouwens zeer zwak in een zwakke topper van het weekend.

02-11-2010, 00:36

Citaat door mijn3310:
Is die Carcela nou echt zo goed?? Hij is een lichtgewicht, spelers zoals hem hebben we genoeg.

En speelde trouwens zeer zwak in een zwakke topper van het weekend.



Nou hij staat nochtans stevig op zijn voeten en koppelt snelheid aan techniek,inzicht en accurate passing.

Ik heb de wedstrijd tegen club brugge gezien en daar kon moeilijk een goede wedstrijd gespeeld worden omdat het spel om de 2 minuten stillag
beide ploegen wilden niet verliezen waardoor de scheids voor veel fouten moest fluiten.

02-11-2010, 00:52

Citaat door brownie74:
kan helaas niet voor extra time.
je kan wel op de site van Boussoufa vragen of hij je een kopie kan bezorgen
als je het zelf aan de vrt vraagt kost het je 100 euro



nee zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet.

Pagina's : [1] 2