Bekijk volle/desktop versie : wat heeft mijn dochtertje



Pagina's : [1] 2

01-11-2010, 22:15
hallo dames ik zit met het volgende mijn dochtertje van 3 maanden oud spuugt sinds vrijdag avond haar melk uit en ze heeft ook al 3 x diaree gehad kan dit betekenen dat ze buik griep heeft.
net gaf ik haar nog een flesje ze had alles op gedronken toen ik haar een boertje wou laten doen hoorrde ik aan haar maag dat het niet goed zit en ja hoor bijna alles kwam er uit als een boog.
ook haar buik rommelt. (dit zou kou kunnen zijn toch)
ik ga zoiezo morgen naar de huisarts bellen. ze heeft er zelf geen last van ofzo en ook geen koorts.
en het rare is dat het alleen sochtends en savonds gebeurd.
wie is hier mee bekend.
het ging net allemaal de goede kant op met ons meisje en dan weer dit.

01-11-2010, 22:16


Misschien buikgriep indd. Allah sefieha...
Ik zou naar de spoed gaan, baby's drogen heel snel uit

01-11-2010, 22:24

Citaat door verhaalmaakster:
Misschien buikgriep indd. Allah sefieha...
Ik zou naar de spoed gaan, baby's drogen heel snel uit

inshallah dank je wel .
als ze nou niks binnen hield dan was ik gelijk naar de spoed gegaan.
ze heeft wel 3 voedingen binnen gehouden vandaag.
drm wacht ik het af tot morgen.

01-11-2010, 22:25
Niets morgen de dokter bellen, bel nu de huisartsenpost!

01-11-2010, 22:28



Citaat door dutchSaliha:
Niets morgen de dokter bellen, bel nu de huisartsenpost!



woow

maarruh ben jij getrouwd met ene Henk

01-11-2010, 22:30
jullie maken me wel bang nu

01-11-2010, 22:32
Ik zou ook meteen naar de spoed gaan ; me dochter had dat ook rond haar leeftyd & toen ze ging slapen had ze weer overgegevn & was ze zowat byna gestikt in haar braaksel Allahyehfed stel voor dat we al in slaap vielen ofzo Allahyehfed als ik er alleen aandenk word ik al verdrietig

ik raad u echt aan hier meteen mee naar een huisartenpost te gaan of naar het spoed omdat het nog een kleine babytje is by my moest ze 2 nachten in het ziekenhuis blyven voor het zekerste ; ze wouden geen risicos nemen by zo een kleine babytje & het zelf goed onderzoeken ; wacht hier niet te lang mee gair inchallah

01-11-2010, 22:39

Citaat door dinaberber:
hallo dames ik zit met het volgende mijn dochtertje van 3 maanden oud spuugt sinds vrijdag avond haar melk uit en ze heeft ook al 3 x diaree gehad kan dit betekenen dat ze buik griep heeft.
net gaf ik haar nog een flesje ze had alles op gedronken toen ik haar een boertje wou laten doen hoorrde ik aan haar maag dat het niet goed zit en ja hoor bijna alles kwam er uit als een boog.
ook haar buik rommelt. (dit zou kou kunnen zijn toch)
ik ga zoiezo morgen naar de huisarts bellen. ze heeft er zelf geen last van ofzo en ook geen koorts.
en het rare is dat het alleen sochtends en savonds gebeurd.
wie is hier mee bekend.
het ging net allemaal de goede kant op met ons meisje en dan weer dit.


Sowieso bij elke rare verandering ALTIJD bellen, bel naar de huisartsenpost. Al is het vals alarm dan ben je er een stuk geruster op.

Niemand die je het kwalijk zal nemen dat je belt, ik heb zoooo vaak gebeld, het kan me geen moer schelen, de baby is nu het belangrijkst

01-11-2010, 22:44
Ik zou maar snel met je dochtertje een dokter opzoeken. Baby'tjes drogen snel uit. Niet om je bang te maken, maar dat klinkt niet zo goed.

01-11-2010, 22:50
baby's drogen idd snel uit, maar als ze al 3 voedingen heeft gegeten en niet uitgespuugd dan zal dat wel niet zo hard lopen...

sommige kindjes drinken standaard maar 4 voedingen van 120... elk kind is anders...

je zou wel kunnen bellen met de Huisartsenpost om advies te vragen.. ze kunnen je altijd adviseren om langs te komen... tis ook al laat en om in deze kou met je kindje uit huis te gaan is ook niet verstandig als het niet nodig is...

bellen kan geen kwaad ALLAH sheffie..

01-11-2010, 22:50
Metteeen naar de spoed?

hallo dit is geen drama hoor jullie maken haar bang !

ze houdt wel weten binnen, en spuugt savonds en sochtend. zeg TS,

dan is t tog geen spoed neeem ik aan?

ik zou dr wel even naar de arts arts brengen, maar morgen ochtend dan

01-11-2010, 22:53

Citaat door pyamaGirl:
woow

maarruh ben jij getrouwd met ene Henk
Uh, nee.. Ik ben bint Henk..

Citaat door dinaberber:
jullie maken me wel bang nu
Liever een keer te vaak gebeld dan een keer te weinig..

01-11-2010, 23:04


ik heb gebeld en ze wilden haar wel zien maar het kan ook tot morgen wachten zijden ze omdat ze niet alles uit spuugt.
en inderdaad had haar toen straks in bad gedaan als ik nu met haar naar buiten zou gaan zal ze kou vatten.
inshallah is ze morgen weer de oude maar ik ga zo iezo naar de huisarts met haar
.

01-11-2010, 23:07

Citaat door dinaberber:
ik heb gebeld en ze wilden haar wel zien maar het kan ook tot morgen wachten zijden ze omdat ze niet alles uit spuugt.
en inderdaad had haar toen straks in bad gedaan als ik nu met haar naar buiten zou gaan zal ze kou vatten.
inshallah is ze morgen weer de oude maar ik ga zo iezo naar de huisarts met haar
.



inchallah meid sterkte en allah chafiha

01-11-2010, 23:12
mijn kindje heeft dat ook af en toe. als een kind voldoende plast dus vnatte luiers heeft dat heeft de kleine voldoende binnen. je kindje ook niet teveel drinken geven alleen wat ze nodig heeft niet pushen de mijne wordt 9 november 4 maanden. maar maak je niet al teveel zorgen.

Pagina's : [1] 2