Bekijk volle/desktop versie : tekens van verliefdheid???



01-11-2010, 16:18
Kunnen julllie mij aub zeggen hoe je weet dat een jongen op je is. Ik bedoel de tekens die hij geeft of zo?, snapiee

Dus ik bedoel bv. Een jongen die verlegen is om zijn gevoelgens te uiten

help pleas xx

01-11-2010, 16:22



Citaat door Meryam_:
Kunnen julllie mij aub zeggen hoe je weet dat een jongen op je is. Ik bedoel de tekens die hij geeft of zo?, snapiee

Dus ik bedoel bv. Een jongen die verlegen is om zijn gevoelgens te uiten

help pleas xx


er is maar één teken die je zult krijgen van een jongen..
als hij naast je zit in die afgerachte schoolbanken van jullie, zie een een grote paal verschijnen in zijn broek..

01-11-2010, 16:22
Als die moet plassen, als die zweetvoeten krijgt, als hij vaak zijn ballen moet krabben, als hij langer dan 4 dagen op dezelfde sokken loopt, als hij tenenkaas heeft, als hij okselhaar laat groeien, als hij op zijn nagels bijt, als hij zijn onderbroeken niet wast en als hij zijn tanden niet meer poetst/

01-11-2010, 16:25

Citaat door TYGER:
Als die moet plassen, als die zweetvoeten krijgt, als hij vaak zijn ballen moet krabben, als hij langer dan 4 dagen op dezelfde sokken loopt, als hij tenenkaas heeft, als hij okselhaar laat groeien, als hij op zijn nagels bijt, als hij zijn onderbroeken niet wast en als hij zijn tanden niet meer poetst/



grapjass

01-11-2010, 16:36


Ik denk trouwens dat het bij ieder persoon anders is.

01-11-2010, 16:50

Citaat door Meryam_:
Kunnen julllie mij aub zeggen hoe je weet dat een jongen op je is. Ik bedoel de tekens die hij geeft of zo?, snapiee

Dus ik bedoel bv. Een jongen die verlegen is om zijn gevoelgens te uiten

help pleas xx


Ach meisje toch..wetende dat hier zoveel imbecielen rondlopen..en toch zo'n naïeve vraag stellen! Maar om toch even antwoord te geven..dat voel je wel aan, aan verbale/non-verbale handelingen. Maar lieve meid als je nog jong bent, focus je lekker op je studie. Je hebt zo weinig aan die imbecielen, die veelal het slechte met je voor hebben!

01-11-2010, 20:43
hmm Hij glimlacht naar je..
kijkt naar je wanneer je niet oplet.

Hij probeert je per ongeluk aan te raken..je hand of je arm etc..
Hij heeft een uitgerekte houding.

Zijn pupillen vergroten wanneer hij jou ziet..

zijn voeten staan jou richting op tijdens een gesprek.

Wat jij kan doen..
Wees je zelf.. Beleefd beschaafd.. glimlach.. flirt met hem.. kijk hem kort aan en kijk dan weer weg met een glimlach.. That should do the workk...

Maar onthoud eeeen ding benader een man never nooit als vrouw zijnde.

Laat hem de eerste stap zetten. Geloof in lemekteb.

Als hij jou toch niet aanspreekt kan dat maar een ding beteken He`s just not that into you... ( maw you niet waard meidd)

01-11-2010, 21:03
Bij Marokkanen weet je t nooit, er lopen te veel professionele acteurs rond.