Bekijk volle/desktop versie : zwanger willen worden

Pagina's : 1 [2] 3

01-11-2010, 15:46
Ik krijg die vragen ook elke keer, ik negeer ze gewoon.

Moge allah swt je een kindje schenken insch Allah.
Wees niet bedroefd. Alles ligt in de handen van Allah swt.
Hij geeft en hij neemt. Hij beproeft alleen mensen waar hij van houdt.
Vergeet dat nooit.

Moge Allah swt iedereen verblijden met een zwangerschap, die een kinderwens heeft.

Ameen yarab.

01-11-2010, 15:51

schoekran meiden het is ook moeilijk amin inschallah voor alle moslims inschallah

01-11-2010, 15:54
Eerlijk zijn en gewoon zeggen dat alles in de handen van Allah ligt. We kunnen niet alles hebben, dat is het leven.

Inchallah komt jou babywens uit, gair ..

10-12-2010, 11:38
het word met de dag erger hun buiken groeien en ik moet dat aan zien van alle drie.

ik gun het echt wel van harte maar ik heb er moeilijk mee.

10-12-2010, 11:46

meid inchallah word je gauw zwanger amien

10-12-2010, 11:47
Ik had dat ook

Ik ben gelijk getrouwd met mijn schoonzus, zij heeft al ondertussen een kindje.

& ik nam toen de pil, & dan vroegen ze : wrm ben jij nog niet zwanger? Hoe kan dat nu??????

Ze wisten niet dat ik de pil nam, ze dachten dat het gewoon niet lukte.

Ik ben nu hemdoelilah zwanger na paar tegenslagen hemdoelilah.
ALLAH is diegene die geeft & neemt.

Incha'ALLAH word je snel verblijd, heb sbar lieve meid.

10-12-2010, 11:52

Citaat door Marokkaantje86:
Ik had dat ook

Ik ben gelijk getrouwd met mijn schoonzus, zij heeft al ondertussen een kindje.

& ik nam toen de pil, & dan vroegen ze : wrm ben jij nog niet zwanger? Hoe kan dat nu??????

Ze wisten niet dat ik de pil nam, ze dachten dat het gewoon niet lukte.

Ik ben nu hemdoelilah zwanger na paar tegenslagen hemdoelilah.
ALLAH is diegene die geeft & neemt.

Incha'ALLAH word je snel verblijd, heb sbar lieve meid.

Nou ik vind dit toch wel heel anders. Als jij de pil slikt en iedereen om je heen zwanger wordt dan kun je in ieder geval 1 ding doen om het te gaan proberen. Ts probeert al lange tijd zwanger te worden maar het lukt niet.

Ghair inshAllah , ik wens iedereen wie een kinderwens heeft een gezonde baby toe.

10-12-2010, 11:56

Citaat door nadiak:
Nou ik vind dit toch wel heel anders. Als jij de pil slikt en iedereen om je heen zwanger wordt dan kun je in ieder geval 1 ding doen om het te gaan proberen. Ts probeert al lange tijd zwanger te worden maar het lukt niet.

Ghair inshAllah , ik wens iedereen wie een kinderwens heeft een gezonde baby toe.

Maar nadat ik met de pil heb gestopt had ik ook één en ander tegenslag hoor..
Bij mij is het ook niet gemakkelijk gegaan, zoals bij mijn schoonzussen & zussen.

Ik heb ook de ene na andere opmerking gekregen die ik toen niet nodig had.

10-12-2010, 13:51
ja inderdaad alles is mektab moer shitan speelt steeds met mij met de vraag waarom ik niet en hun wel. het is jammer niet iets wat je kan kopen

heeft iemand tips om tijdens daad te doen ik heb kou gevat in mij baarmoeder

10-12-2010, 14:23
ik leef met je mee erg is dat he niet te doen

29-12-2010, 23:04
salaam meid, trek je niks aan van wat mensen om je heen zeggen.Heb sbar en vertrouw op Allah swt en dan komt alles insha allah goed.Geduld wordt beloond.

29-12-2010, 23:05
salaam meid, trek je niks aan van wat mensen om je heen zeggen.Heb sbar en vertrouw op Allah swt en dan komt alles insha allah goed.Geduld wordt beloond.

31-12-2010, 00:07

Lieve schat inchallah worden we allemaal verblijd amien, ik heb ook constant die vraag wat me ooit heeft gekwetst een buurvrouw zei tegen mij: 'waarom heb jij nog geen kinderen?? "kijk men twee schoondochters zijn nog maar net getrouwd en hebben al kinderen" (of precies ik heb dat in mijn eigen handen)
Ik heb dan geantwoord dat het allemaal mektheb is daarna was ze zehma "vriendelijk"..
Je bent niet alleen lieve schat

31-12-2010, 11:49
erg i dat he dat mensen zo grof uit de hoek kunnen komen met zulke reacties. op een dag zal het goed komen inchallah voor ons allemaal. gair inchallah

31-12-2010, 13:51
Ik maak het ook mee, Iedereen is na mij getrouwd en al zwanger behalve ik

Ik zal het jullie vertellen, Ik heb een hele moeilijke tijd meegemaakt.. zo erg dat ik alles op mijn man moest afreageren

zo erg aan toe dat ik bijna depri was geraakt... maar hamdl ik begin nu pas met mij gedudld om te gaan...

ik ben al 1 jaar en maandje bezig...

Insha ALlah Moge Allah ons verblijen met een gezonde zwangerschap!!

Pagina's : 1 [2] 3