Bekijk volle/desktop versie : Wat zouden jullie vinden van.....?



01-11-2010, 12:55
-

een dakka marrakchia die bestaan uit 4/5 jongens en 1 dame.

?

x

01-11-2010, 12:58


wat gaat die dame dan doen?

01-11-2010, 13:03

Citaat door vrouwtje24:
wat gaat die dame dan doen?



haha bellydance !

nee joh gewoon ze heeft de zelfde kleding aaan als de jongens waarschijnlijk speelt ze darbouka of wat anders maar verder is het percies het zelfde als gewoon een jongens dakka of meiden dakka..

Deze dakka wil wat anders mee brengen misschien komen er in de toekomst meer meiden bij, maar goed tot die tijd zullen we het moeten doen met 1 dame en de rest heren.
Duidelijke afspraken etc. verder gewoon netjes hoor

01-11-2010, 13:26

Citaat door goudsemokurtje:
haha bellydance !nee joh gewoon ze heeft de zelfde kleding aaan als de jongens waarschijnlijk speelt ze darbouka of wat anders maar verder is het percies het zelfde als gewoon een jongens dakka of meiden dakka..

Deze dakka wil wat anders mee brengen misschien komen er in de toekomst meer meiden bij, maar goed tot die tijd zullen we het moeten doen met 1 dame en de rest heren.
Duidelijke afspraken etc. verder gewoon netjes hoor





In principe zou het gewoon kunnen hoor..maar je weet hoe bepaaldse mgharba zijn. Die vinden dat niet kunnen dus ik weet niet of ze dan veel worden geboekt.

Ze mogen wel gratis op mijn feest spelen zodat ze reclame kunnen maken voor zichzelf

01-11-2010, 13:29



Citaat door vrouwtje24:


In principe zou het gewoon kunnen hoor..maar je weet hoe bepaaldse mgharba zijn. Die vinden dat niet kunnen dus ik weet niet of ze dan veel worden geboekt.

Ze mogen wel gratis op mijn feest spelen zodat ze reclame kunnen maken voor zichzelf



haha ja daar dachten we ook aan, maar dan eerder niet op een bruiloft maar een marokkaanse H@flaofso.
Ja sommige vinden dat indd eenbeetje gek..mja we zien hoe het gaat lopen (K)X

01-11-2010, 18:37

Citaat door goudsemokurtje:
haha ja daar dachten we ook aan, maar dan eerder niet op een bruiloft maar een marokkaanse H@flaofso.
Ja sommige vinden dat indd eenbeetje gek..mja we zien hoe het gaat lopen (K)X



ik ben benieuwd hoe het aanslaat.