Bekijk volle/desktop versie : Haarlem, leuk of niet?



Pagina's : [1] 2 3

01-11-2010, 08:50
Hallo dames,
Salamu alaikoum

Wat vinden jullie van Haarlem en wat heb je daar allemaal
Is het leuk wonen daar?

01-11-2010, 09:33


Ik woon zelf niet in Haarlem, maar kom er wel vaak om te shoppen
vind het centrum gezellig en je hebt er veel van die kleine hebbeding winkeltjes

01-11-2010, 09:43

Citaat door Safia21:
Ik woon zelf niet in Haarlem, maar kom er wel vaak om te shoppen
vind het centrum gezellig en je hebt er veel van die kleine hebbeding winkeltjes


Tnx voor je reactie
Watvoor hebbedingwinkeltjes bedoel je?




Zijn er geen dames hier die daar wonen/woonden en die daar wat over kwijt kunnen?

01-11-2010, 09:49

Citaat door Um_Yahya:
Tnx voor je reactie
Watvoor hebbedingwinkeltjes bedoel je?




Zijn er geen dames hier die daar wonen/woonden en die daar wat over kwijt kunnen?


Nou van die kleine speciale winkeltjes...
de een verkoopt allerelei soorten koffie, de ander maakt weer op verzoek een lampenkap voor je...
er is een heleboel leuks voor kinderkamers te vinden

01-11-2010, 10:02



Citaat door Safia21:
Nou van die kleine speciale winkeltjes...
de een verkoopt allerelei soorten koffie, de ander maakt weer op verzoek een lampenkap voor je...
er is een heleboel leuks voor kinderkamers te vinden


Oh leuk.. moet een keer kijkje gaan nemen in centrum.
En wat weet je over de mensen daar? Hoe zijn ze en wat heb je daar veel

01-11-2010, 10:22

Citaat door Oem-Hazm:
Leuk winkelcentrum en ik hou van Haarlem omdat ze daar een psychiatrisch museum hebben hehe, maar dat is niet echt interessant om te weten als je daar gaat wonen..


Woon je daar?
Hahah je klinkt nu wel gek

Maar heb t ff gegoogled, hmm wel interessant

01-11-2010, 10:44
Haarlem lijkt me tien keer niks dan maar hoofddorp, mooie nieuwe grote huizen, groot winkelcentrum, hoofddorp lijkt me leuker dan haarlem. Ken best wel wat mensen die in haarlem wonen en die zijn er zelf ook niet weg van.

01-11-2010, 10:52
Haarlem is tien keer niks!! Ik heb er een paar maanden gewoond en ben blij dat ik daar weg ben!! Vooral de wijk Schalkwijk..dat te vergelijken met mini Nador waar iedereen elkaar kent en iedereen op elkaar let. Niks aan gewoon!!

Winkjelcentrum is gewoon net zoals elke centrum in nederland met de standaard winkels.

01-11-2010, 11:05
Oke en nu de positieve reacties

01-11-2010, 11:07

Citaat door Oem-Hazm:
Wuahahahahahahahaha, je hebt me echt laten lachen. Ik woon niet in een museum nee. Je bedoelt in een inrichting. Ik zou er waarschijnlijk wel in kunnen wonen, ben best gek.

Het is echt interessant, als je ooit gaat moet je je laten isoleren in de isoleercel voor een paar minuten. Dus dat..


Hahaha neee ik bedoel of je in Haarlem woont
Niet in een museum

Nee maar echt lijkt me wel interessant voor een uitstapje met mn man Romantisch samen in de isoleercel

01-11-2010, 13:23
Ameen..

Vraag me ook af hoe de moslimgemeenschap daar is, weet jij dat toevallig

01-11-2010, 13:29
Ik ben nog altijd op zoek naar een Marokaans restaurantje in Haarlem. Weet iemand of dat er is?

01-11-2010, 13:35


@Sienna-la
Nee, ik had ook gekeken op halal-restaurants.nl , maar vond alleen een indiaas halal restaurant. En dat vind ik persoonlijk niet zo lekker...

Woon je in Haarlem?

01-11-2010, 13:41

Citaat door Um_Yahya:
Ameen..

Vraag me ook af hoe de moslimgemeenschap daar is, weet jij dat toevallig


Ze hebben daar een gigantische en mooie moskee.. Er wonen daar in ieder geval genoeg Marokkanen

http://www.multicultureelhaarlem.nl/website/index.php?page=57

01-11-2010, 13:54

Citaat door Um_Yahya:
@Sienna-la
Nee, ik had ook gekeken op halal-restaurants.nl , maar vond alleen een indiaas halal restaurant. En dat vind ik persoonlijk niet zo lekker...

Woon je in Haarlem?


Nee, ik woon dik honderd kilometer naar het zuiden

Heb in februari een feestje in haarlem en wilde mijn familie verrassen op een leuk etentje in een Marokkaans restaurant, zodat mijn tante uit haarlem niet de hele dag in de keuken hoeft te staan.

Pagina's : [1] 2 3