Bekijk volle/desktop versie : Overig mijn hart is gebroken



01-11-2010, 03:17
mijn hart is gebroken door jou
je wou me niet meer
maar ik hou nog wel van jou
wat doet liefde soms zeer

mijn hart is gebroken door jou
maar het komt wel weer goed
ooit vind ik een meid waar ik van hou
en ook de moed waneer ik jou leer kennen of ontmoet
om weer van iemand te houden als onze harten naar elkaar zouden verlangen dan zou ik mijn
mijn hart aan je geven
een relatie moet je opbouwen
misschien wel voor de rest van mijn leven maar waneer
kom ik de ware tegen me geduld raakt op
soms heb je kapsones meiden soms heb je meiden fie gedragen zich als golddiggers veel meiden trekken een kapsones blik is dit wat allah swt wil

ik wil halal maar jij stapt in de voeten van de duivel je maakt me hart kapot ik zit met verdriet jaren na jaren lukt het me niet om een sirieuse meid te vinden moge alle meiden inchallah ook een ongeluk mee maken en dan moet je gaan kijken hoe je van binnen kapot gaat


dit verhaal is echt gebeurt hoe ik vroeger ben laten vallen door me ex moge allah haar straffen voor wat ze me heeft aan gedaan liefde is geven en nemen! en niet aleen maar geven!

03-11-2010, 03:54



Citaat door rif_inoe:
mijn hart is gebroken door jou
je wou me niet meer
maar ik hou nog wel van jou
wat doet liefde soms zeer

mijn hart is gebroken door jou
maar het komt wel weer goed
ooit vind ik een meid waar ik van hou
en ook de moed waneer ik jou leer kennen of ontmoet
om weer van iemand te houden als onze harten naar elkaar zouden verlangen dan zou ik mijn
mijn hart aan je geven
een relatie moet je opbouwen
misschien wel voor de rest van mijn leven maar waneer
kom ik de ware tegen me geduld raakt op
soms heb je kapsones meiden soms heb je meiden fie gedragen zich als golddiggers veel meiden trekken een kapsones blik is dit wat allah swt wil

ik wil halal maar jij stapt in de voeten van de duivel je maakt me hart kapot ik zit met verdriet jaren na jaren lukt het me niet om een sirieuse meid te vinden moge alle meiden inchallah ook een ongeluk mee maken en dan moet je gaan kijken hoe je van binnen kapot gaat


dit verhaal is echt gebeurt hoe ik vroeger ben laten vallen door me ex moge allah haar straffen voor wat ze me heeft aan gedaan liefde is geven en nemen! en niet aleen maar geven!
ik wil een groene puntje voor deze topic kom op