Bekijk volle/desktop versie : Het is geen pretje een vrouw te zijn!



Pagina's : 1 2 [3]

26-03-2003, 18:58

Citaat:
Origineel gepost door Geitje
Prussies.

Actie vraagt om reactie.

Haar post was een reactie op de actie van Mouny.

Stoute meid, niej iedereen weer lopen scheren over 1 kam met je ''hun''.

Tis trouwens: Zij.

Daahaaag!
Je Voelt je nu heel wat he............(ach ja is ook maar 1 keer in de zoveel tijd.....)gun ik je wel hoor

Geeft niet als ik je daar een keer een plezier mee kan doen mahlies





Maar trouwens zullen we elkaar op andere dingen beoordelen ben ik benieuwd of jij de eerste ronde haalt

27-03-2003, 02:49



Citaat:
Origineel gepost door Mouny
Wij worden ongesteld en moeten het doen met de buikpijn.
Wij baren de kindjes, die we daarna grotendeels zelf opvoeden.
Wij moeten elke keer als we het huis verlaten toestemming vragen, vertellen waar je heen gaat met wie en hoelaat je weer thuis bent.
Wij worden geacht nooit moe te zijn.
Wij worden geacht als gastvrouw op te treden als er gasten arriveren.
Van ons wordt verwacht dat we er altijd goed uitzien al hebben we 2 uurtjes geslapen.
Van ons wordt verwacht dat we ons rijbewijs halen voordat je te oud wordt.
Van ons wordt verwacht dat je hard studeerd, zodat je later je "plek" hebt.

Dus ga me niet vertellen dat het ALTIJD een pretje is een vrouw te zijn.
Tuurlijk doe ik dit allemaal niet met tegenzin, maar soms denk je toch echt bij je eigen 'waar doe ik dit allemaal voor.

L Mo
Ik geniet er elke dag weer van dat ik een Marokkaanse vrouw ben, en wat je allemaal in je lijstje noemt verschilt per man,familie en ouders................en ik weet zeker dat t niet alleen in de Marokkaanse gemeenschap zal voorkomen.
Er zijn genoeg Marokkaanse mannen en ouders die heel lief en zorgzaam zijn voor hun vrouwen/dochters.
Natuurlijk heb je als vrouw zijnde bepaalde verplichtingen,mannen en ouders hebben dat ook en dat is normaal ongeacht je afkomst.
Ik vind t alleen heel jammer dat wij Marokkaanse vrouwen nu door deze topic voor slaven worden uitgemaakt..........

27-03-2003, 08:05
ik leer hier steeds meer over marokkaanse vrouwen .

Pagina's : 1 2 [3]