Bekijk volle/desktop versie : Ideeën oud en nieuw



31-10-2010, 15:04
Dag dames,

Over twee maanden is t oud en nieuw en ik wilde graag weten of er dames zijn die mij aan leuke ideeën kunnen helpen. Wil met mn hubbie dat weekend weg, andere stad of over de grens. Heeft iemand iets leuks in gedachte? Arrangementen? Leuke stad? Goed hotel? Leuke site met info daarover? Help me out, ben inspiratieloos!
Ben jullie erg dankbaar!

31-10-2010, 15:12


parijs lijkt me wel leuk met oud en nieuw..

31-10-2010, 15:27
oud en nieuw vieren in Barcelona is gewoon top, super gezellig.

31-10-2010, 15:30

Citaat door Rach_:
parijs lijkt me wel leuk met oud en nieuw..


Thx voor de tip!

31-10-2010, 15:32


Weet je wat ik zo gek vind? Oud en nieuw djel nsara zie je heel veel moslims plannen maken en gelukkig Nieuwjaar wensen. Is het islamitisch Nieuwjaar, dan zie je bijna niemand enthousiast reageren en sommige weten nog geen eens wanneer Islamitisch Nieuwjaar valt.

Voor de rest moet iedereen zelf weten wat ie doet, maar dit valt mij gewoon op.

31-10-2010, 15:32

Citaat door missy_chanel:
oud en nieuw vieren in Barcelona is gewoon top, super gezellig.

Love, love love Barcelona! Dank je voor de tip!

31-10-2010, 15:39

Citaat door Mme_Reine:
Love, love love Barcelona! Dank je voor de tip!



ja Barca is echt vet met oudejaarswisseling. Paar jaar terug was ik daar ook geweest en er kwamen heel wat artiesten optreden, hele dak ging er bijna vanaf. Ze houden bij iedere wijk een soort kerst-braderie, echt gezellig sfeertje. Daarna verzamelen op het plein om van de muziek en vuurwerk genieten met je hot choclate in handen

01-11-2010, 19:30

Citaat door missy_chanel:
ja Barca is echt vet met oudejaarswisseling. Paar jaar terug was ik daar ook geweest en er kwamen heel wat artiesten optreden, hele dak ging er bijna vanaf. Ze houden bij iedere wijk een soort kerst-braderie, echt gezellig sfeertje. Daarna verzamelen op het plein om van de muziek en vuurwerk genieten met je hot choclate in handen


Oh, dit klinkt wel heel leuk en gezellig! Thx!

Trouwens, zie dat je zwanger bent. Mabrouk!