Bekijk volle/desktop versie : Blackberry gevonden



Pagina's : [1] 2

31-10-2010, 13:37
Hallo,

Ik heb een vraagje ik heb een blackberry gevonden, maar als ik em opstart staat er wachtwoord. Maar die wachtwoord heb ik niet. Ik zou graag die gene willen bellen, maar hoe kom ik aan die wachtwoord.

MVG.

31-10-2010, 13:44


Geef het af bij de politie dan kunnen zij de eigenaar contacteren.
Kost je niks, hooguit een wandeling naar het bureau

Maar echt goed van je dat je zo een eerlijke vinder bent

31-10-2010, 13:45

Citaat door strait-a3ma:
laat hem kraken voor 5 euro




dat zou jij gedaan hebben.en dan voor je zelf houden .

31-10-2010, 13:51

Citaat door strait-a3ma:
jah wrm niet. die dingen zijn tog meestal op abbo dus dan krijgen ze er ook een vervangde toestel voor terug mits hij verzekerd is maar goed.



shitan

31-10-2010, 13:53


haal simkaart eruit en doe in een andere toestel
dan moet je een numme bellen uit de simkaart

31-10-2010, 13:54

Citaat door strait-a3ma:
ik ben een engeltje hoor



ik maak grapje

31-10-2010, 13:55

Citaat door maghreb_site:
haal simkaart eruit en doe in een andere toestel
dan moet je een numme bellen uit de simkaart



ooit en keer meegemaakt ?

31-10-2010, 14:27

Citaat door Tazaouia94:
ooit en keer meegemaakt ?

nee niet ik zelf maar wel iemand die ik ken.
want als er geen pincode word gevraagd kun je meteen de contacten zien toch..

en anders kun je naar de vodafone/t-mobile/etc.. winkel gaan en vragen wie de eigenaar is
want achter op de simkaart staat een simkaart nr. en aan de hand daarvan kunnen ze geregistreerde prepaid gebruikers en abbonement gebruikers benaderen

31-10-2010, 15:02

Citaat door maghreb_site:
nee niet ik zelf maar wel iemand die ik ken.
want als er geen pincode word gevraagd kun je meteen de contacten zien toch..

en anders kun je naar de vodafone/t-mobile/etc.. winkel gaan en vragen wie de eigenaar is
want achter op de simkaart staat een simkaart nr. en aan de hand daarvan kunnen ze geregistreerde prepaid gebruikers en abbonement gebruikers benaderen






31-10-2010, 15:11

Citaat door Senioritaaa:
Hallo,

Ik heb een vraagje ik heb een blackberry gevonden, maar als ik em opstart staat er wachtwoord. Maar die wachtwoord heb ik niet. Ik zou graag die gene willen bellen, maar hoe kom ik aan die wachtwoord.

MVG.


Waarom zou je in iemand's BB willen kijken? Wachtwoord staat er niet voor niets op.
Betwijfel of je motieven wel zo zuiver zijn, want zie niet in waarom je het toestel niet naar de politie brengt ipv zogenaamd zelf op onderzoek uit te gaan.

31-10-2010, 15:15

Citaat door strait-a3ma:
laat hem kraken voor 5 euro

Politie kan tegenwoordig deze toestellen traceren hoor.. Meid ik zou het maar aan de politie geven als ik jou was.. Tenzij je wil dat ze een keer voor je deur komen en je word aangehouden

31-10-2010, 15:16

Citaat door maghreb_site:
nee niet ik zelf maar wel iemand die ik ken.
want als er geen pincode word gevraagd kun je meteen de contacten zien toch..

en anders kun je naar de vodafone/t-mobile/etc.. winkel gaan en vragen wie de eigenaar is
want achter op de simkaart staat een simkaart nr. en aan de hand daarvan kunnen ze geregistreerde prepaid gebruikers en abbonement gebruikers benaderen

dit is idd ook een goed idee

31-10-2010, 15:20



Citaat door strait-a3ma:
om zo een telefoon te traceren dat kost de politie duizende euro's dus ze zullen het ook niet 1 2 gelijk doen snapje.

als dat meisje het gevonden heeft.. weet ze ook niet hoe die telefoon daar terecht is gekomen..Er kan wat gebeurd zijn waardoor die tel daar ligt en mocht de politie het bij haar vinden.. dan zal zij ook een verdachte zijn.. snap je

31-10-2010, 15:21
zie je hoek

31-10-2010, 16:04
Is slechts een tip..

Ik ben getraumatiseerd

Pagina's : [1] 2