Bekijk volle/desktop versie : Ik hoop niet dat Eric Gerets ..



31-10-2010, 12:38
Met een verdedigend systeem probeert te spelen bij het Marokkaanse elftal. Zulke taktieken voerde Roger Lemerre ook uit, maar we hebben gewoon spelers die een oog hebben voor de aanval. Zelfs verdedigers.. dus hopelijk gewoon lekker aanvallend spelen. Zo heb je ook meer kans om te kunnen scoren.

31-10-2010, 12:40



Citaat door m0ker92:
Met een verdedigend systeem probeert te spelen bij het Marokkaanse elftal. Zulke taktieken voerde Roger Lemerre ook uit, maar we hebben gewoon spelers die een oog hebben voor de aanval. Zelfs verdedigers.. dus hopelijk gewoon lekker aanvallend spelen. Zo heb je ook meer kans om te kunnen scoren.


Hoop ik ook marokko is een land die gwn volop de aanval moet spelen.
Dat is ook een soort van verdedigen als je bal niet verliest dan kan er weinig gebeuren.
Je weet marokko heeft de aanvallers daarvoor die bal kunnen vasthouden

31-10-2010, 12:42

Citaat door Buurmattie:
Hoop ik ook marokko is een land die gwn volop de aanval moet spelen.
Dat is ook een soort van verdedigen als je bal niet verliest dan kan er weinig gebeuren.
Je weet marokko heeft de aanvallers daarvoor die bal kunnen vasthouden


klopt want het is gewoon onmogelijk om spelers als Boussoufa en Taarabt verdedigend te laten spelen, waarin Chamakh als eenzame diepe spits voor blijft hangen. Aanvallen zoals in de jaren 80'90 ook 2004!

31-10-2010, 12:58

Citaat door m0ker92:
klopt want het is gewoon onmogelijk om spelers als Boussoufa en Taarabt verdedigend te laten spelen, waarin Chamakh als eenzame diepe spits voor blijft hangen. Aanvallen zoals in de jaren 80'90 ook 2004!



Drm moeten ze gwn aanvallend spelen, spelers zoals chadli, taarabt, amrabat enzovoorts op flanken gebruiken.
Zodat tegenstander constant gedreigt wordt waardoor tegenstander veel moet verdedigen zo hou je ze van doel vandaan simpel

31-10-2010, 13:14


gewoon gebruik maken van de flanken daar hebben we de spelers voor.

31-10-2010, 14:35
je hebt gelijk man een paar goede aanvallers is wat marokko kan gebruiken.

31-10-2010, 14:36
Gerets weet wat hij doet..