Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : =_= Positief/Zwanger, Hoe verras jij je man?=_=

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Usila88
31-10-2010, 13:23

:zwaai: dag allemaal Ik vraag me af hoe jij je man hebt verrast met je zwangerschap. Wat heb jij uit de kast getrokken om hem die hint te geven dat je EINDELIJK zwanger bent. Welk Orrigineel idee heb jij gebruikt? :banana: ben hartstikke nieuswgierig hoe je het hebt aangepakt. :hihi:

Bisou.
31-10-2010, 13:29
Testen doe je toch samen? Ik zou het raar vinden om op een site advies te vragen hoe jij je man kan verrassen dat je zwanger bent terwijl hij hier wel degelijk ook inbreng in had. Nu weten wij eerder dan hij dat jij zwanger bent.

ChupaChup82
31-10-2010, 13:31
Ik vind het ook raar om hem te verrassen. We hebben het samen gedaan. Ga na de 8 weken echo nog wel wat kleine schattige babyspulletjes als cadeautje kopen.

ik_gewoon
31-10-2010, 13:34
Ben je zwanger??

Usila88
31-10-2010, 13:40

Testen doe je toch samen? Ik zou het raar vinden om op een site advies te vragen hoe jij je man kan verrassen dat je zwanger bent terwijl hij hier wel degelijk ook inbreng in had. Nu weten wij eerder dan hij dat jij zwanger bent. :moe: waar lees jij dat ik zwanger ben? en daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken hoor dat ik virtuele mensen eerder op de hoogte stel dan mijn eigen man. Ik vraag enkel uit nieuwsgierigheid WIE zijn man leuk verrast heeft. Zo komt het geweldige nieuws nog leuker aan (mijn mening)... Next!

Limburgse_
31-10-2010, 13:46
Ik las wel eens over een tutter met I love papa in een doosje. Die vond ik wel cute:hihi:.

Bisou.
31-10-2010, 13:48
:moe: waar lees jij dat ik zwanger ben? en daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken hoor dat ik virtuele mensen eerder op de hoogte stel dan mijn eigen man. Ik vraag enkel uit nieuwsgierigheid WIE zijn man leuk verrast heeft. Zo komt het geweldige nieuws nog leuker aan (mijn mening)... Next! Ik heb nergens gezet dat jij zwanger zou zijn. Ik maak me geen zorgen, zou het eerder belachelijk vinden maar zorgen. Get real zeg!

zouzou7t
31-10-2010, 13:53
door op de wc te kotsen van misselijkheid..

Parfait
31-10-2010, 14:37
Wij hebben samen getest. Kon het echt niet alleen, ik moest mijn zenuwen met iemand delen :hihi:

Snoepiet
31-10-2010, 14:39
Ben je zwanger??? :banana:

Tarifesht.
31-10-2010, 15:12
Ik las wel eens over een tutter met I love papa in een doosje. Die vond ik wel cute:hihi:. Dit is ook een leuke.:hihi:

Usila88
31-10-2010, 15:18
Ik heb nergens gezet dat jij zwanger zou zijn. Ik maak me geen zorgen, zou het eerder belachelijk vinden maar zorgen. Get real zeg! Hmm, ik dacht namelijk van wel. Zal ik je korttermijn geheugen dan maar eens opfrissen. Of eerder je onzinnige gebrabbel. Testen doe je toch samen? Ik zou het raar vinden om op een site advies te vragen hoe jij je man kan verrassen dat je zwanger bent terwijl hij hier wel degelijk ook inbreng in had. Nu weten wij eerder dan hij dat jij zwanger bent. Voor mij heel duidelijk;) Blijf weg als je niks zinnigs te melden hebt..:zwaai:

Simmie
31-10-2010, 15:18

Eerste keer kan ook leuk zijn om samen te testen. Of: Sloffen kopen, blauwe voor je man, roze voor jou en de baby. En dan in de slaapkamer leggen, langs de muur:o

Usila88
31-10-2010, 15:19
Wij hebben samen getest. Kon het echt niet alleen, ik moest mijn zenuwen met iemand delen :hihi: Haha, das ook:love: Maar als het voor mij zover mag zijn (Inshaallah) dan wil ik hem de test geven en een lief cadeautje..

rachke113
31-10-2010, 15:34
Ik heb mijn man niet kunnen verrassen, Want hij wist telkens weer dat ik zwanger was zonder te testen:hihi: & hij weet wanneer ik mijn menstruatie krijg..

Pagina's : [1] 2 3 4 5