Bekijk volle/desktop versie : Mijn dochter is niet welkom



30-10-2010, 23:47
Hallo,

Ik ben een vader van een blonde dochter die nu een relatie heeft met een Marokaanse vriend. Net zoals bij haar vorige vriend is ze niet welkom bij zijn familie. Andersom is dat wel het geval. Hij komt nog steeds langs terwijl de relatie over is.
Wat ik wil zeggen is dat het zeer doet als je dochter ergens niet welkom is. Zowel voor ons als ouders als voor de vriend. Ik heb hem daar naar gevraagd en hij vond het heel naar.

Ik hoop op verandering op weg naar gelijkwaardigheid.

30-10-2010, 23:53



Citaat door rbird:
Hallo,

Ik ben een vader van een blonde dochter die nu een relatie heeft met een Marokaanse vriend. Net zoals bij haar vorige vriend is ze niet welkom bij zijn familie. Andersom is dat wel het geval. Hij komt nog steeds langs terwijl de relatie over is.
Wat ik wil zeggen is dat het zeer doet als je dochter ergens niet welkom is. Zowel voor ons als ouders als voor de vriend. Ik heb hem daar naar gevraagd en hij vond het heel naar.

Ik hoop op verandering op weg naar gelijkwaardigheid.



Beste Vader,

Ik begrijp je onbegrip. Daar waar Nederlanders niet hypocriet zijn is het gros van onze volk dat wel.
Ik ben ook een voorstander van gelijkwaardigheid. Helaas meten we met 2 maten.
Blijf altijd in gesprek.

Mvg

30-10-2010, 23:55
Zo zijn Marokkanen he mede omdat relaties voor huwelijk verboden zijn
Pas als hij echt serieus met je dochter is, dus huwelijk.
Dan pas zou hij haar thuis kunnen voorstellen.

31-10-2010, 00:00

Citaat door MoSaM:
Zo zijn Marokkanen he mede omdat relaties voor huwelijk verboden zijn
Pas als hij echt serieus met je dochter is, dus huwelijk.
Dan pas zou hij haar thuis kunnen voorstellen.


En dit is wat ik bedoel. Het is qua geloof verboden maar ze gaan wel relaties aan.

Btw Vader,

Ik ga al 12 jaar met een Nederlandse en ze was altijd welkom. nu nog steeds. En we wonen samen.

06-11-2010, 17:41


Mijn broer die ging al vanaf zijn 16e met een hollands meisje! Inmiddels is hij nu al 28 en vader van twee prachtige schoonheden! Zij is ook een aantal jaren geleden bekeerd als Moslima!

Zij is altijd bij ons welkom geweest en hebben haar altijd beschouwd als zus en of dochter! Zelfs voor ze een Moslima werd!