Bekijk volle/desktop versie : FUNNY_snorder aangeboden...



30-10-2010, 18:04
FUNNY_snorder aangeboden...
tegen hele scherpe lage prijzen breng ik jou overal naar toe in mijn prive auto en laat je zo hard lachen tot we steeds onderweg moeten stoppen voor jou zodat je de riolering kan bevrijden.


Amsterdam, 30 Oktober 2010

Betreft: Snorder ritjes


Geachte Heer of mevrouw,


Naar aanleiding van de door mij te plaatsen topic wil ik het volgende mededelen:

Door het schrijven heen wil ik U kennis laten maken met mijn particuliere snorder bedrijf ""jou_chauffeur"".

Wij verrichten voornamelijk zwart werk in de binnen stad van Amsterdam en brengen alle uitgaans jongeren naar hun bestemde bestemming.

Onze prijzen zijn zeer laag onder de gordel conform de cao voor de taxi branche.
Wij rijden niet in een mercedes of Bmw maar om onopvallen te blijven voor het UWV verrichten wij voornamelijk het werk met prive auto's die onopvallend zijn.

Wilt U gebruik maken van onze diensten of U mondeling te laten informeren hierover verzoek ik U een prive bericht te versturen, de prijzen worden gehanteerd zoals de wetboek voor strafvordering dat toezegt in artikel 231/A bladzijde 23.

In afwachting op U reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groet, Jou_Chauffeur

------NU MAROKKAANSE VERSIE-------------------------

eyy luister dan a sahbi wil je een lift?? fayen waarheen? is goed man geen probleem..Utrecht? denja henja a sahbiii.....jallah zid.....begin in te stappen dan ik heb niet de hele dag de tijd jongen...tzz a sahbbii wat is dat aan je schoenen zo ga je toch mn taxi niet in..kowda man shjonge jonge....kifesh die geur in mn auto

30-10-2010, 18:15


Ik weet niet of mensen jou nu wel serieus gaan nemen hoor.

30-10-2010, 18:19
Geloof me dat doen ze wel...daarom doe ik ook zo..veel kennen mij al.

30-10-2010, 19:17
jou(W) , a broeder,.

en verder succes met je werk,

31-10-2010, 09:50


handig om zo een persoon in je tel lijst te hebben ik pm je zo.